עוברים דירה- הקדמה

סתם עוד אחת 25/08/2014 1149 צפיות 3 תגובות

גרייס סמית': בתור אחת שעוברת כמעט כל שנה דירה, אני מקנאה באלה שתקועים במקום, אני גם ככה לא כל כך אוהבת שינויים. אבל אלה שאני פוגשת מקנאים בי שאני עוברת כל הזמן. זה ממש לא כיף. עד שהצלחתי להתחבר, אנחנו כבר עוברים. בכל מקרה, אני לא מתלוננת, בסך הכל יש לי חיים טובים- שני הורים צעירים ובריאים, אח תאום בשם סילבר סמית'. הוא נורא שונה ממני, במראה חיצוני, תחביבים ואופי. הוא אוהב כדורסל וסרטי אקשן, ולשהות בערים גדולות ובניינים. הוא נורא שרירי, ויש לו שיער שחור מלא ועיניים אפורות. בזכות כל אלה הוא משתלב בכל מקום במהירות. אצלי, לעומת זאת, זה קשה יותר. אני אוהבת סרטי אקשן ואימה, מתה על ספרים, מכל הסוגים, חוץ מפשע. אני אוהבת במיוחד את הצבע ירוק, אבל מה שהכי מוזר, גם אני אוהבת כדורסל, יכול להיות שאפילו יותר מאחי. יש לי שיער שטני שמגיע עד לשכמות, ורוב הפעמים אני עושה ממנו או צמה לצד או שיער פזור, חוץ ממשחקי כדורסל, שאז הוא אסוף לזנב סוס. יש לי עיניים ירוקות, ריסים גדולים, אבל לא מדי, והכי גרוע- יש לי משקפיים. לא כל כך גדולים, בגודל סביר. אני די גבוהה. ושקטה, מאד שקטה וביישנית. אנחנו עוברים עכשיו לעיירה אלי, מינסוטה. היא נראית נחמדה. מקווה שיהיה טוב :).
סילבר סמית': אחותי גרייס, לא כל כך אוהבת לעבור, אבל אני כן. אני אוהב שינויים. אני אוהב כל הזמן לזוז, להכיר מקומות חדשים, אנשים שונים. בסך הכל, אני מאושר על החיים שלי. אני מצליח להשתלב, להכיר. אני לא מתבייש. יש בכל ההעברות האלה רק חיסרון אחד: בעיר הקודמת שהיינו, מישיגן, השארתי חברה. אנחנו מאוהבים, ועכשיו היינו צריכים להיפרד, אבל לא נפרדנו. אתם יודעים, יחסים מרחוק. קוראים לה שרה. יש לה שיער בלונדיני ועיניים כחולות, לפעמים היא נחמדה, ולפעמים היא יכולה להתעצבן ולעצבן. גרייס די שונאת אותה, היא אומרת שהיא פקאצה. כמעט כולם אוהבים את שרה. גם ההורים שלי. גרייס פשוט מעולם לא חוותה אהבה, היא לא יודעת איך זה. אבל אני מקווה שהיא תחווה בקרוב, כי היא עולה לי על העצבים. אבל לא בקטע הזה. היא פשוט צריכה מישהו שינער אותה שתחזור לקרקע. היא חושבת שהיא מכוערת נורא, וחנונית. זה לא נכון. אם היא קצת תשקיע בעצמה, היא תהיה יפהפייה. היא פשוט לא מבינה את זה. היא לא מעריכה את עצמה מספיק. אנחנו עוברים לעיירה אלי, שבמינסוטה. אני מקווה ששם היא תמצא מישהו שינער אותה.
ליאו מישל: בתור אחד מעיירת אלי, למרות שדי מעניין פה, בהחלט אפשר להיות תקועים בשעמום. אבל לי בכל זאת לא כל כך משעמם. יש לי אחות קטנה, בשם קטרין, אבל כולם קוראים לה קט. יש לנו כלב מסוג לבלדור רטריבר בשם אלף. הוא גדול ולבן. אני מקובל בבית הספר. החברה שלי היא הילדה הכי מקובלת- אשלי וויט. היא בלונדינית ויש לה עיניים חומות. היא חטובה וגבוהה. היא די קנאית ורכושנית. אני לא יודע אם אני אוהב אותה, אם בכלל יש לי רגש כפיה. אולי אנחנו ביחד רק בגלל ששנינו מקובלים ויפים? כנראה. בכל מקרה, האהבה הגדולה שלי היא הגיטרה שלי. אין יום שבו אני לא מנגן בה שעות. היא גורמת לי להיות יותר מאושר. אני מרגיש שהחיים שלי שקריים ומזויפים, בייחוד בלי הגיטרה, ואני מקווה שעוד מעט הם יהפכו לאמיתיים. לחיים שאני רוצה לעצמי.
אשלי וויט: אני הכי מקובלת אצלנו בבית הספר, ומאוהבת בחבר שלי- ליאו מישל, הבן השווה ביותר בעיירה המשעממת הזאת. יש לו שיער שחור ועיניים בצבע ענבר. בהחלט העיניים הכי יפות ויוצאות דופן שראיתי. יש לו שרירים לא בולטים מדי. יש הרבה שחושבים שאני די סנובית. אני לא יודעת אם זה נכון. אני מעדיפה לא להתעסק בזה, זה לא עושה לי טוב. אני כן יודעת שהביטחון העצמי שלי בשמיים ויש הרבה אנשים ששונאים אותי. שישנאו. אני לא שטחית ורעה כמו שאומרים. אני יודעת מי אני. מי ששונא אותי פשוט לא מכיר אותי באמת.
בת' קנדי: אני לא נחשבת לכל כך מקובלת, וכן, אני לפעמים יכולה להיות לא נחמדה בכלל. זה פשוט האופי שלי, ויש כאלה שיכולים להעריך אותו, ויש כאלה שלא. אני תמיד אביע את דעתי, ואם היכרות איתי, אפשר להבין שאותי אי אפשר להשתיק. אם אני לא אקבל את מה שאני רוצה, אני אדע שלפחות אמרתי מה שאני רוצה. וזה מספיק טוב.
נינה לי: אני החברה הכי טובה של אשלי. היא באמת יכולה להיות שטחית לפעמים, אבל בסך הכל היא מושלמת. היא בהחלט נשמה, החמודה. היא השיגה את הבן הכי שווה עלי האדמות. לא בשבילי. היא תעזור להשיג מישהו שאני רוצה- דין ג'נסון. הוא נורא חמוד! יש לו שיער חום ועיניים כחולות. הוא מדהים. יפה מצדה לעזור לי. כמובן שלא כולם מלאכים- בת' למשל נוראית. היא חושבת שהיא יכולה מה שהיא רוצה.
נו, טוב, לפחות אני עוד בסדר.
דין ג'נסון: אני מעדיף למות מאשר להיות עם נינה לי. היא שטחית ושפוטה של אשלי, שהיא השטן, לא פחות מחברתה. היא גם קצת מוזרה. אני גם ככה מעדיף לחכות. היא לא הבחורה בשבילי. אני לא כל כך מקובל, למרות שאני וליאו החברים הכי טובים. זה דווקא טוב, החיים של ליאו מזויפים לגמרי, הוא אמר לי את זה בעצמו. אני גם ככה לא יכול לחיות בצורה כזאת. לפחות החיים שלי אמיתיים. יש הרבה שאומרים שגם אני שטחי, בתור חבר של ליאו. אם הייתי שפוט שלו, הייתי חושב שהוא מושלם, ושהחיים שלו מושלמים, אבל אני חושב שלכולם יש חסרונות ומגבלות, גם לליאו. אני לא מקנא בו או בחיים שלו. אבל יש דבר אחד שאני מזדהה בו איתו- אהבה. מעולם לא חוויתי אחת. וטוב לי ככה. החיים שלי משעממים פה. אני רוצה לנסוע, לטייל, לעשות שינוי בחיי. התכנית היחידה שלי היא לטייל. לעזוב. להשתנות. יש לי הרגשה שהחיים שלי עוד מעט ישתנו.


תגובות (3)

תמשיכי זה נשמע מאוד מעניין

25/08/2014 16:25

וואו מאוד יפה את כותבת ממש יפה אבל אם אפשר הערה קטנה .. בלי להעליב כן ?
אמ כשאת מחליפה נקודת מבת תכתבי פשוט
~נקודת מבט דין~(דוגמא)
זה יותר ברור
וכשאתה מחליפה מנקודת מבט מאחדרך לשנייה תעשי רווח
חוץ מזה … כרגע קראתי רק את ההקדמה עכשיו אני אקרא את הפרק הראשון

25/08/2014 17:18

אהבתי מאוד תמשיכיי

25/08/2014 18:59
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך