תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

עוד שבוע יומולדת לנועה !

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

פרק 8:
בעוד שבוע יש לנעה יומולדת ! אני רוצה להשקיע במתנה !! קניתי לה כרית בצורת לב , שמתי שתי תמונות שלנו , ורשמתי נעה ואופק באנגלית .
מנקודת מבט של ליאל:
בעוד שבוע יש לחברה הכי טובה שלי יומולדת . רציתי לעשות משהו מקורי . היו לנו הרבה תמונות ביחד מהגן אז החלטתי לאסוף את כל התמונות ולעשות מזה משהו מושקע !
פתאום נשמעה דפיקה בדלת . זה היה דור . הופתעתי לראות אותו . הוא גם היה לבוש כאילו הוא עכשיו הולך לחתונה .
"מה אתה עושה פה??" שאלתי אותו .
"היום אנחנו חוגגים חודש , חשבת ששכחתי??" הוא אמר לי . האמת ?? אפילו אני לא זכרתי שהיה לנו חודש . הרגשתי כאילו רק אתמול נהיינו זוג .
"תתלבשי ותבואי איתי ברכב ? אני עושה לך הפתעה . אני יחכה לך כאן כמה זמן שייקח"
נשיקתי אותו נשיקה סוחפת . אף אחד לא עצר אותנו . הוא כזה מוווושלם !!!!!!
אחרי שעה שהתארגנתי יצאתי . שמתי שמלה כחולה .. יפה כזאת , צמידים , שרשרת … הוא לקח אותי למסעדה . מסעדה מושלמת !
אחרי חצי שעה שישבנו שם הוא הוציא שרשרת . השרשרת הייתה מ ה מ מ ת !!! היא הייתה בצורת לב והיה רשום עליה מצד אחד את השם שלי עם תמונה קטנה שלי ובצד השני את התמונה שלו ואת השם שלי . השרשרת הכי יפה שיכולתי לבקש !!!
"אני יודע שאנחנו היום חוגגים רק חודש , אבל בחודש הזה הכי נהניתי איתך בעולם !! את אהבת חיי ! אני אוהב אותך" הוא אמר לי .
עוד לפני שהספקתי להגיד לו שגם אני אוהבת אותו הוא נישק אותי נשיקה ארוכה שכל המסעדה הסתכלה עלינו .
מנקודת מבט של נועה:
ישבתי בחדר והייתי בפלאפון . פתאום קיבלתי הודעה מ: my BFF – בר: איפה נעלמת לי בחודש האחרון ? לא דיברנו בכלל!"
"אויש נכון! מצטערת , קרו לי מלא דברים בחודש הזה ! אני חייבת לספר לך ! רוצה לבוא אליי??" שלחתי לה בחזרה .
"עוד חצי שעה אני אצלך . וחסר לך אם את לא מספרת לי כל דבר! ברור?????" היא שלחה לי .
"ברור ברור" שלחתי לה
אחרי חצי שעה היא הייתה אצלי …

להמשיך ??


תגובות (2)

פרק מוושלם !!

10/12/2013 09:00

וואי סיפור ייייייפה… מחכה להמשךך..! :) ♥♥ תקראו בבקשה את הסיפור של חברה שלי סיפור מהמםםם באמת כדאי לקרוא (זה מאוד ישמח אותה ואותכם…. הסיפור ממש מעניין)
https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94/%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%99-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-1.html יש כבר 8 פרקים תגיבו אם אהבתם שהיא תמשיייייך :) ♥

10/12/2013 09:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך