shaked_211
היי! אז זה הסיפור החדש שליי! כן הוא הרבההה יותר טוב מכל הסיפורים שהיו לי עד עכשיו... אז תהנו יפות שלייי!

'עוצם עיניים חולם שאת תבואי…' -הקדמה+ פרק 1 ♥

shaked_211 15/03/2014 2771 צפיות 7 תגובות
היי! אז זה הסיפור החדש שליי! כן הוא הרבההה יותר טוב מכל הסיפורים שהיו לי עד עכשיו... אז תהנו יפות שלייי!

עדי דומרני-
היוש! אני עדי, כן כן… דומרני. אבא שלי ראש ארגון פשע גדול מאוד בעולם התחתון…
אבא שלי זה יוסי דומרני… אז דיי לדבר על המשפוחה!
אני בת 20 בלונדינית, שיער עד אמצע הגב, ועיניים כחולות ים. אפשר להגיד עליי שאני מלאה במקומות הנכונים…
בדיוק סיימתי צבא, הגעתי רק אתמול… מלא אנשים יש לי בבית! יותר משאני זוכרת אפילו!
יש לי שני אחים גדולים (ומאוד מציקים חייב לציין), אפיק ונאור.
ואם אתם שואלים… אין לי חבר:) אני גרה בבית ענק בתל אביב, די קרוב לים. החברה הכי טובה שלי מהצבא היא אביה, חולה על הילדה הזאת!!!

אפיק דומרני-
אהלן, אני אדיר, אני דומרני אני יודע… אני דומרני, אבל בתכלס זה הכי כיף לכל חור שאני הולך נותנים לי כבוד ומפחדים ממני. החיים הטובים!
יש לי חברה חצי שנה… אבל אני אף פעם לא בוגד בה. ומי שאומר שכן, שאני שוכב כל יום עם בחורה אחרת, שאני מנשק אחרות מאחוריי הגב שלה… הוא ימצא את עצמו חוטף ממני מכות ושוכב בבית חולים. אהה… דרך אגב, אני בן 22 ויש לי שיער שחור והוא עומד כזה בהתחלה כמו קוצים אבל טבעי לגמרי;) ויש לי גם עינים כמו של עדי.

נאור דומרני-
אהלן, אני נאור, כמו שאפיק כבר אמר, עושים לי כבוד בכל חור שאני דורך.
אני נחשב היורש של אבא, ככה שמכירים אותי עוד יותר:)
אני סטוציונר, אבל לא בסתר כמו שאח שלי הדפוק עושה, אני לא מתבייש! אלא אם כן זה מגיע לאבא שלי, אז אני לא מתבייש אני פוחד חחח…. הוא לא אוהב את זה שאני ככה אז אני לא נותן לו לראות את האמת. כמו שאומרים מה שלא יודעים לא כואב!
אני בן 23, חי את החיים! מסיבות כמעט כל יום, שותה ומעשן לפעמים…
ויש לי שיער חום כהה ועיניים ירוקות בהירות.

יוסי דומרני-
אני ה-יוסי דומרני, אפשר לומר שכולם מפחדים ממני, חוץ מהחברים ומשפחות פשע אחרות… האויבים הכי גדולים הם משפחת אלפרון! שונא אותם! כל המשפחה שלי שונאת אותם!
אני נשויי לאישתי, דורין. היורש שלי הוא הבן הבכור שלי, נאור. אני שומר שהוא לא יעשה שטויות. או יותר נכון מנסה לשמור. אפילו הילדה הקטנה שלי יותר בוגרת ממנו!

~פרק 1~
**מהנק' מבט של עדי**
קמתי בבוקר, סופסוף במיטה שלי! צחצחתי שיניים במקלחת שבחדר שלי והתלבשתי בגופייה צמודה שחורה ושורט ג'ינס קרעים.
ירדתי למטה לאכול, ראיתי את אפיק יושב עם ה-'חברה' שלו. היא גם ככה זונה! אני לא אוהבת אותה! "בוקר טוב" אמרתי והלכתי להכין לעצמי קפה.
"בוקר מעולה" אפיק אמר לי.
"טוב חיימשלי נפגש אחר כך?" הוא שאל אותה.
"כן" היא אמרה. (קוראים לה שרון)
"יאללה ביי" הוא אמר לה והיא הלכה.
"עכשיו זה בוקר מעולה!" אמרתי כשהיא הלכה והתיישבתי מול אפיק בשולחן הגדול שליד המטבח שלנו.
"חחח נראלי אני אפרד ממנה, אין לי כוח אליה יותר היא עלוקה!" הוא אמר.
"היא חברה שלך!" אמרתי ובדיוק נאור ירד.
"חברה שלך?" הוא שאל.
"טוב מה נדבקתם אתם מתחילים להיות כמוהה!" הוא אמר והלך. וואי איזה דרמה קווין!
"מה יש לו זה?" נאור שאל ואתי.
"עזוב.. זה בגלל החברה הזונה שלו" אמרתי והוא הנהן. כולם יודעים את זה שהיא זונה! כולם חוץ מאבא שלי! חחח…
"טוב אני הולך לבז'רנו יש לי פגישה איתו" הוא אמר והלך.
סיימתי את הקפה ושמתי את הכוס בכיור.
"מי את ומה את עושה פה?!" פתאום איזה אחד שאל אותי. הוא היה חתיךךך! רגע!? הוא מכוון אליי אקדח! "עד כמה שזכור לי אני גרה פה!"
"אל תשחקי איתי משחקים מי את?!" הוא שאל והתקרב אליי.
"מה אתה רוצה אני הבת של יוסי טוב?!" אמרתי לו.
"את הבת של יוסי? חע." הוא אמר ותפס אותי ביד חזק.
"איה תעזוב אותי יאידיוט! אני גרה פה אני עדי דומרני!" צעקתי עליו ופתאום אפיק ירד למטה.
"עדי הכל.." הוא אמר ופתאום נעצר כשהוא ראה שהבחור ההוא תופס ואתי מהיד.
"אפיק תגיד לו!" צעקתי מעצבים.
"ממן תוריד מאחותי את הידיים!" הוא צעק עליו ובשנייה הוא שיחרר אותי.
"אויי אני לא.. ידעתי" הוא מלמל.
"אני אמרתי לך!" צעקתי עליו.
"לא ידעתי שליוסי יש בת…." הוא אמר.
"אז 'ממן', פעם הבאה אתה חוטף לא רק סטירה גם בעיטה טוב?" שאלתי בציוניות ונתתי לו סטירה חזקה. הצד המרוקאי שבי פשוט יוצא. מה לעשות חצי מרוקאית חצי עיראקית, הפטיל חייב להיות קצר…
עליתי חזרה לחדר ושלחתי הודעה לאביה: 'היי חיימוש בואי אליי משעמם פה! ויש מלא חברים של אח שלי בחצר:/' רשמתי לה והיא מיד החזירה:'בטח! עשר דקות אצלך!'
'תבואי עם בגד ים!' רשמתי לה.
הוצאתי בגד ים תחתון שחור וחזייה לבן עם קשקושים פושאפ מארון, ולבשתי אותו, ירדתי למטה והוצאתי לנו בינתיים שתי בירות מהמקרר, הנחתי אותן על השולחן ובדיוק הייתה דפיקה בדלת.
"אני פותחת!" צעקתי ורצתי לדלת, ישר פתחתי אותה, וזה היה איזה גבר אחד שבהה לי בגוף.
מטריד~,~
"שלום(?)" אמרתי.
"היי" הוא אמר והסתכל על הפנים שלי הפעם.
"מי אתה?" שאלתי.
"מי את?" הוא אמר.
"אני עדי דומרני, ואתה?"
"אני עומרי בוזגלו, אני חבר של נאור" הוא אמר, פתאום נאור בא.
"היי אחשלי סופסוף באת יבן זונה!" נאור אמר לו והם התחבקו חיבוק של גברים כזה.
"יאללה בוא… רגע! עדי מה את פותחת לבן אדם שאת לא מכירה בבגד ים אה?!" הוא צעק עליי.
"מה אתה רוצה חשבתי זאת אביה!"
"יופי שחשבת!" הוא אמר בעצבים.
"טוב מה אתה רוצה ממני?! זה אשמתו של חבר שלך שהוא הסתכל עליי!" אמרתי.
"יאללה כבר, מה אני טורח סעמקקק…" הוא מלמל והלך ועומרי אחריו.
"היי חיימשלי!" שמעתי את אביה צועקת לעברי מהכניסה של השער.
"היי יפתי!" אמרתי לה והתחבקנו חזק בחצר כמו איזה שתי סתומות בזמן שהשומרים שבבית שלי מסתכלים עלינו במוזרות.
"חח טוב בואי נראלי הטרדנו כאן את כולם" אמרתי ומשכתי אותה פנימה.
"בואי לבריכה!" אמרתי לה ומשכתי אותה החוצה.
"אויי.. רגע שימי את הדברים שלך על אחד מהכיסאות שיזוף אני עוד שנייה באה" אמרתי לה והלכתי מהר לכיון המטבח והבאתי את השתי בירות, ובדרך שמתי גם משקפי שמש.
"הבאתי!" צעקתי לה וכולם הסתכלו עליי.
"חמודה את לא שותה את זה!"נאור צעק לי מרחוק.
"נאור אתה במחזור היום?!" צעקתי לו וכל החברים שלו צחקו.
"שתקי יבלונדינית! את במחזור תמיד!" הוא צעק.
"מה אמרת?!" שאלתי וקמתי אליו.
"מה ששמעת" הוא אמר כאילו הוא קשוח כזה.
"מה ששמעתי?! אני יראה לך מה ששמעתי!" אמרתי לו והשפרצתי עליו חלק מהבירה.
"עדי! את! עכשיו! מתה!" הוא אמר והרים אותי.
"אעאע! אמאלה!" צעקתי וכמה שומרים פתאום באו לכיוונינו.
"חחח השומרים באו" צחקתי.
"בואי תראי איך את כבר לא צוחקת." נאור אמר לי והתקדם לבריכה.
"אממ… עומרי אמרתי לך שאני אוהבת אותך בסתר כבר שנה?"צעקתי וכולם צחקו.
"חחח תסבלי קצת בחיים עדי" הוא אמר לי ונאור צחק.
"נאור! לא! יש לי מחליק!!!" צעקתי.
"ביי עדי." הוא אמר ביובש וזרק אותי לבריכה, עליתי כדי לנשום וראיתי שכולם צוחקים. כולל אביה! וכולל הזונות המעצבנות שלו!
"נורא מצחיק אה אביה?!" צעקתי לה והיא רק עוד יותר צחקה.
"עדי לא חבל..? זה רייבן!" היא צעקה חזרה.
"נורא מצחיק"אמרתי בציניות ויצאתי מהמים, חזרתי לליד אביה וישבתי על הכיסא שיזוף.
"יואו אביה יש לי רעיון איך לעצבן את נאור!"
"זה באמת רעיון טוב לעצבן אותו?" היא שאלה אותי.
"לא… אבל זה יהיה מצחיק" אמרתי והיא גיחכה.
"לכי על זה…" היא אמרה לי, הלכתי לאיזה אחד שם שהיה בלי זונה, או כמו שאבא שלי חושב 'ידידה' . הוא היה גם חתיך! "היי אתה יכול למרוח לי קרם הגנה?" שאלתי בחיוך שאף אחד לא אומר לו לא.
"יאללה" הוא אמר בחיוך מושלם וקם אחריי, שכבתי על הכיסא שיזוף והוא ישב לידי כזה ומרח לי קרם הגנה.
פתאום נאור יצא ואמר: "יש עוד בירו… אזולאי קום קום!" הוא צעק עליו ומשך אותו ממני.
"אה היי נאור" אמרתי באדישות ועצמתי עיניים.
"וואי עדי שתהיי לי בריאה…" הוא אמר והלך לכיוון כולם.


תגובות (7)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייי מהר אבל

16/03/2014 00:16

חחחחחח מושלםםםםם כרגיל אני חיבת לציין
אמלה אני מתפוצצת פה מצחוק וזה מצחיק אותי
רצח הכתיבה שלך כיפית וזורמת כיף לקרוא
אותה תמשיכיייי

16/03/2014 00:22

    כיף לי לשמוע!!! הכיף שלי זה גם להצחיק אתכן תוך כדי!

    16/03/2014 01:10

כשאת רואה את זה תדברי איתי..
ונשמע סיפור מצחיק ומעניין מחכה להמשך..

16/03/2014 09:36

תקשיבי ממש יפה אבל הוא מזכיר לי ממש את הסיפור של השם שלי ברשותי. אבל אולי זה רק ההתחלה והעניין עם הדמיות והמשפחה וזה יתפתח שונה :) תמשיכיייייי

16/03/2014 15:12

חחחחחח אני מתה על כתיבה כזו

05/04/2014 18:05

סיפור מרתק נשבעת

24/04/2017 18:48
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך