shaked_211
היי בנותוש! אז.. הפרק מוקדש לכל הקוראות החדשות שמגיבות לי על הסיפור!! חולה עליכן! וגם עליכן ישנות חחח....♥♥ קריאה מהנה!

'עוצם עיניים חולם שאת תבואי…' -פרק 12 ♥

shaked_211 08/05/2014 1872 צפיות 7 תגובות
היי בנותוש! אז.. הפרק מוקדש לכל הקוראות החדשות שמגיבות לי על הסיפור!! חולה עליכן! וגם עליכן ישנות חחח....♥♥ קריאה מהנה!

**מנק' המבט של ירין**
'אני מקווה שעשית מה שאמרתי לך' קיבלתי פתאום אסאמס מעומר.
'אל תדאג, הכל לפי התוכנית' כתבתי חזרה, כיביתי את האייפון ושכבתי לישון ליד עדי.

~פרק 12~
**מנק' המבט של ירין**
קמתי בבוקר והסתכלתי עליה, מלאך… רגע! מה אני מדבר?! נראלכם שירין ממן אי פעם יתאהב במישהי?! אבל רגע יש משהו ששכחתי… שיט! איזה אידיוט אני! פאק פאק הייתי צריך לעשות מה שעומר אמר לי ואני עוד כמו אידיוט אומר לו שהכל בסדר!
התארגנתי והערתי את עדי, אני לא מאמין שהוא יכול לעשות לה את זה… ויותר מזה עומר עוד מערב אותי… אבל יאללה סעמק למה אבא שלי לא עובד בחרא הזה גם?! לא עושה את זה! לא רוצה למה מה הוא יעשה לי?! צעד אחד לא במקום ואני מיישר אותו!
"עדי אני חייב ללכת, אני ידבר איתך יותר מאוחר סבבה?"
"כן…" היא מילמלה והסתובבה לצד השני.
"טוב הלכתי, ביי" אמרתי… אין תגובה. חחח…
ירדתי לקומה של הלובי, ראיתי אותו יושב שם עם אחים של עדי ועוד כמה חברים שלי.
"עומר בוא דקה אני צריך לדבר איתך" אמרתי לו והגענו לצד ככה שאף אחד לא ישמע.
"נו אז עשית את זה?"
"כן… בקשר לזה, אני לא מוכן לשכב איתה"
"מה?!"
"מה שאתה שומע! צעד אחד לא במקום אבא שלה יודע!"
"מה יש לך אה?! אתמול ממש התלהבת!"
"אני יודע מה היה אתמול אבל עכשיו אנחנו היום אז תקשיב לי טוב יבנזונה, אם אתה ממשיך עם זה אבא שלה יודע תוך שתי שניות!" אמרתי לו.
"כן רק ששכחת דבר אחד… אם אתה לא עושה את זה, אני גורם לה לשנוא אותך ברמות כאלה שאני מבטיח לך שהיא לא תתקרב אלייך יותר לעולם! ואז אתה חוטף מכות מכולם… כולל אבא של עדי" הוא אמר.
"תחשוב טוב אה?" הוא אמר, טפח לי על השכם והלך.
-התוכנית היא כזאת:
אני שוכב עם עדי וזורק אותה, עומר בא לנחם אותה ולהיות הידיד ה'תומך' והוא מרביץ לי בכאילו והם אומרים שהם ישמרו את זה בסוד וזה הכל… ואז עדי שונאת אותי ואוהבת אותו.
יופי… מה אני עושה עכשיו?! אם אני עושה מה שעומר אומר, אני גם מאבד אותה וגם חוטף מכות בכאילו ממנו אחר כך כדי שעדי תאהב אותו יותר.
מצד שני אם אני לא עושה, אני עדיין מאבד אותה, חוטף מכות ועומר לא חבר שלי יותר…
"עומר!" קראתי לו והוא הסתובב.
"בוא בוא שנייה! החלטתי.."
"נוו…"
"יאללה הולכים על זה"
"שמח שהגעת להחלטה הנכונה" הוא אמר והלך. אבל למה אני לא מרגיש שזה נכון?

**מנק' המבט של עדי**
קמתי בערך שעה אחרי שירין הלך, התחלתי לחשוב על מה שהיה אתמול.. תאמת… נהניתי יותר איתו, אני רוצה להיות עם ירין ואני הולכת לעשות עם זה משהו היום!
התארגנתי ולבשתי מכנס קצר ג'ינס כהה וחולצה נופלת בצבע צהוב בהיר יפה כזה.
התאפרתי, סידרתי את השיער וירדתי לחדר אוכל עם אביה.
התיישבנו שתינו בשולחן ביחד והתחלנו לחפור אחת לשנייה כרגילל… חח..
"אויי אביוש! החלטתי במי אני בוחרת!"
"נוו! במי?!" היא שאל אחרי שסיפרתי לה הכל.
"בירין!"
"יואו אחותי!!! מקווה שילך לך!" היא אמרה לי. המשכנו לדבר קצת והלכנו לבריכה.
"תתלבשי ניפגש למטה בבריכה" אמרתי לה וכל אחת הלכה לחדר שלה.
נכנסתי פנימה, התלבשתי וירדתי למטה לבריכה.
אני ואביה נכנסנו ביחד לבריכה ואחר כך הלכנו לים דרך היציאה של המלון, מזמן אני ואביה לא בילינו רק שתינו! כבר שכחתי כמה זה כיף!
אחרי שעתיים חזרנו למלון ועלינו שתינו לחדר שלי.
"אממ… עדי.. תסתכלי דקה באייפון שלך" אביה אמרה טיפה לחוצה.
"או-קיי.. למה?" שאלתי ובדיוק פתחתי אותו ויצאו לי העיניים!
"20 שיחות שלא נענו?! הם כל כך הולכים לרצוח אותנו…" אמרתי.
"עדי אני מפחדת לראות את אחד מהם" אביה אמרה לי.
"ואני לא?!"
"כמה שיחות יש לך??" היא שאלה אותי.
"20… ולך?" שאלתי.
"גם…"
"ממי יש לך?" שאלתי.
"12 מגיא והשאר מהאחים שלך" היא אמרה.
"חחח גיא?" שאלתי.
"שתקי לפני שאת מקבלת כפכף לראש!" היא אמרה לי וצחקתי והיא הסמיקה.
"וממי את קיבלת?"
"אממ.. 8 מירין, 6 מעומר והשאר מהמציקים"
"אוו.. 8 מירין?" היא אמרה וצחקה.
"שתקי לפני שאת מקבלת כפכף לראש" חיקיתי אותה וצחקנו ביחד.
התארגנו שתינו והתקלחנו ופתאום נשמעה דפיקה בדלת.
פתחתי ישר את הדלת כשאביה מאחורי.
"תגידו אתן נורמליות?!" נאור צעק עליי ישר. והנה זה מתחיל…
"אתן לא קולטות כמה חיפשנו אתכן!" אפיק המשיך לצעוק, ומאחוריו ראיתי את כולם.
"טוב אז עכשיו עופו מפה אתם וכל הפמליה שלכם!" צעקתי עליהם וניסיתי לדחוף את נאור החוצה. מה שלא הלך כל כך…
"עדי את נוגעת בי עוד פעם אחת אני לא יודע מה אני עושה לך" נאור אמר.
"טוב אז אם אתם לא הולכים אנחנו הולכות, ביוש!" אמרתי וגררתי את אביה מאחורי.
"אתן לא הולכות לשום מקום. מהיום יש עליכן השגחה צמודה, הוראה של אבא" אפיק אמר קשוח כזה.
"מה?! השגחה צמודה בתחת שלי! יאללה לכו ביי!" צעקתי.
"יואווו עדי סעמק כבר! מהיום ירין צמוד אלייך מובן?!" נאור צעק.
לא עניתי לו והסתכלתי עליו בלי להגיד כלום במבט אטום מרגש.
"יואו איזה צומי את… ממן! תשאר פה אנחנו הלכנו לישיבה עם אבא שלי" הוא אמר וכולם הלכו.
"עדי אני אלך בינתיים" אביה אמרה והלכה.
"טוב נתראה בארוחת ערב" אמרתי.
נשכבתי על המיטה על הבטן והתחלתי לשחק בפלאפון.
"אז עדי מה באלך לעשות?" שמעתי את ירין שואל ואני דפקתי צרחה.
"מה יש לך יחולת נפש?"
"שכחתי שאתה פה לרגע חחח…" אמרתי וצחקנו.
"שרוטה…" הוא אמר.
"אפה דבר יפה חמוד" אמרתי לו.
"איך קראת לי חוצפנית אחת?" הוא שאל ושכב עליי ככה שהפנים שלנו יהיו אחת מול השני.
"איך שבאלי" אמרתי והסתכלתי לו בעיניים.
"את באמת חושבת ככה אה?" הוא אמר והסתכל לי על השפתיים.
"כן…" אמרתי, לקחתי נשימה עמוקה ו…


תגובות (7)

יעעע איזה יפה את כותבת…אשמח לקרוא עוד ממך בתוש!! :))

08/05/2014 21:13

לא כדי לו! ! ! !
בנדר שלא כדי למה הוא לא מכיר את דיאנה הוא לא יוד מה אני יעשה לו ולעומר שתי מתחנגלים אוחחחחחחחחח ועומ אני יהרוג אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תמשיכיייייייייייייייייייייייייי מידדדדדדדדדדדדדדד מושלםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!

08/05/2014 21:14

חסר לירין שהוא סתם שוכב איתה.. לא שווה לו, ומה הוא מקשיב לעומר הזה 'עלאק חבר' חחח יאללה שיהיו ביחדד הם זוג מושלםםם!!
תמשייכייי מהרר

08/05/2014 21:30
♡

אוופפפ איזה מסריח עומר אם הוא היה חבר הוא לא היה אומר לירין החמודי לשכב איתה!!
תמשייכי

08/05/2014 21:34

שעדי תגלה על התוכנית ואז היא תספר לכולם ועומר ימות ^-^ תמשיכייייייי

08/05/2014 22:59

תמשייכ

09/05/2014 00:00

יא וואלי אם הוא שוכב איתה אני מורידה לו תראש! תמשיכייי מושלם

09/05/2014 12:26
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך