עוד שבת של כדורגל-חלק ב'

15/04/2011 838 צפיות 2 תגובות

"אהה אני מצטער פשוט..אהה אני מרגיש שאני מאוהב בך",הוא אמר או ניסה להגיד, "זה בסדר,ואההה גם לי נראה שאני מאוהבת בך" והתנשקנו שוב.
ביום שלמחרת הגענו לכיתה והוא נישק אותי מול כולם,ואמר לי שיש לו הפתעה בשבילי,לא הבנתי על מה הוא מדבר.המורה נכנסה ואחרי שסיימה לקרוא שמות,נשמעה דפיקה בדלת,"סליחה אני יכול שנייה את מעיין?"הקול היה מוכר לי וכשהסתובבתי הוא כבר יצא,"תצאי מעיין גם ככה את יודעת את החומר הזה"(אני הייתי התלמידה היחידה שהיא סבלה) יצאתי החוצה ופשוט צרחתי מאושר,בן דוד שלי הגיע מחו"ל אחרי 4 שנים שלא ראיתי אותו,ופשוט חיבקתי אותו איזה חמש דקות,הייתי איתו כל השיעור,ואז נשמע הצלצול להפסקה ואז ראיתי את עומר בא לכיוון שלי והוא לא נראה כמו תמיד היה לו מבט אחר,מבט קנאי הוא בא נישק אותי,"מה מי זה?"הוא שאל כשהוא לחוץ,"מאמי תירגע טוב?הכל בסדר וזה בן דוד שלי,חחח 4שנים לא ראיתי אותו",אמרתי לו כשאני מנסה להרגיע אותו "אה,סבבה נעים להכיר אחי" הוא אמר לו ואז ראיתי את המבט שמוכר לי המבט הרגיל ולא המבט הקנאי שהיה לו מקודם. "טוב תקשיבי מעיין אני חייב לזוז,יש לי לדבר עם המנהל שלי,של ההופעות"(הוא מוזיקאי אבל הוא גם גאון מתמטי)"סבבה אהה מתי אני רואה אותך?"שאלתי אותו. "יום שישי אצל סבתא כולם…" צחקתי והוא הלך.
עומר הלך לאיזושהי מורה שהוא היה צריך לדבר איתה ואני הלכתי עם נעמה,אחר כך נכנסתי לכיתה והרגשתי כאילו חותכים לי את הלב לכמה חלקים כשראיתי את זה,גילי ועומר מתנשקים,עומר ראה שראיתי אותם ופתאום הפסיק ורצתי משם פשוט רצתי כמו שלא רצתי בחיים רק רציתי למחוק את מה שראיתי עכשיו,ולא לזכור את זה התיישבתי על הרצפה בכיתי,ופתאום ראיתי את עומר "מאמי,מאמי בבקשה,היא נישקה אותי,לא אני אותה,את יודעת שאני לא סובל אותה,היא ראתה שאני אוהב אותך ושאת אוהבת אותי אז היא הייתה חייבת להרוס,מה את לא מכירה אותה?,די יפה שלי בא לי להרוג את עצמי שאת בוכה ועוד בגללי" ואני לא ידעתי מה לעשות,ברור לי שזאת היא נישקה אותו אבל..,אחרי דבר כזה כבר לא יכולתי להבחין בין כלב לחתול. הוא התכופף אלי ואמר לי "בבקשה חיים שלי תגידי לי שהכל בסדר ואני נשבע לך שהיא לא תעיז להתקרב לא אליי ולא אלייך" נעמדתי ואמרתי לו "הכל בסדר,אבל תן לי לסגור איתה את החשבון טוב?" "מה שאת רוצה יפה שלי" הוא אמר וחיבק אותי,הוא חיבק אותי כל כך חזק,"מאמי אתה חונק אותי","אני מצטער יפה שלי,אני לא יודע מה הייתי עושה אם לא היית סולחת לי" הוא אמר.
באותו הערב נשמעה דפיקה בדלת אני פתחתי את הדלת ולא זיהיתי את האישה שעומדת שם היא עמדה מחייכת ופתאום חיבקה אותי כשראיתי לידה את עומר אז נרגעתי זאת הייתה אמא של עומר,הסתבר שהיא ואמא שלי כבר מכירות,אין לי מושג מאיפה,"החליפה שבחרת לו מדהימה,אני לא הייתי מוצאת דבר כזה,איזה שילוב מהמם תודה רבה לך הצלת אותי הוא עוד היה לובש מדים של הנבחרת לחתונה של אחיו הבכור " היא אמרה ואני צחקתי "אין על מה נהנתי מכל רגע" עניתי לה,"ואם אנחנו כבר בעניין של החתונה הגעתי כדי להזמין אתכם במיוחד את מעיין את חייבת לבוא" היא אמרה ואני חייבת להגיד שבחיים לא ראיתי בנאדם מדבר כל כך הרבה מילים בכל כך מעט זמן. "תודה אנחנו נגיע נכון אמא?"ולא השארתי לה כל כך מקום להגיד לא,"ברור שנגיע" היא אמרה.
אמא שלי התחילה לדבר עם אמא שלו ואני עליתי איתו לחדר,"איזה הזמנה מהממת וואי ואח שלך חתיך" אמרתי בצחוק, "הלו מותק להירגע הוא הולך להתחתן את תיאלצי להסתפק באחיו" הוא אמר,"נראה לי גם האח בסדר לא?",עניתי לו כשאני מתגרה בו,"מה זה בסדר?!"הוא אמר וצחק,"תירגע האח הכי מהמם" עניתי לו והוא נישק אותי,"אז מה איך גילי מנשקת?"שאלתי אותו,
"איכס,כמעט הקאתי אבל את יודעת מה אני הבנתי היום?"הוא אמר,"מה גילית היום?"שאלתי אותו,"גיליתי שאת הבנאדם שאני הכי אוהב בעולם,וכשראיתי היום שאת בוכה רציתי למות ועוד בגללי כמעט קפצתי מבניין" הוא אמר,"עוווווווווווומר" אמא שלו קראה לו,"יאללה מאמי לך" אמרתי לו,הוא נישק אותי והלך.


תגובות (2)

להמשיך מעלףףף מהמם

16/04/2011 01:22

יפה ביותר

16/04/2011 13:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך