עוד שבת של כדורגל-חלק ד'

16/04/2011 837 צפיות 2 תגובות

"תקשיבי אני שלחתי לך את ההודעה הזאת" הוא אמר לי,ככה בלי בושה,"מה?!אתה רציני או שאתה עובד עליי?" אמרתי לו,"אני רציני,אני רבתי עם עומר באותו יום ופשוט לא חשבתי על מה שאני עושה אני ממש מצטער",הוא אמר לי,"תגיד לי אתה נורמלי?! אני כמעט נפרדתי ממנו,לא חשבת עלי?על מה שאני יעבור?אנחנו מכירים מגיל אפס!" אמרתי לו אבל מה שיותר הדאיג אותי באותו רגע זה איך יגיב עומר,"מעיין אני ממש מצטער,אני מקווה שתוכלי לסלוח לי" הוא אמר לי ואיך לא יכולתי לסלוח לו בכל זאת הוא בא ואמר לי מה שאני לא כל כך בטוחה שמישהו אחר היה עושה,"כן הכל בסדר,אבל תבטיח לי שאתה לא עושה יותר דבר כזה בחיים לאף אחד" אמרתי לו,"מבטיח לך,הנה תני את זה לעומר ותגידי לו שאני מצטער" והלך משם.
חזרתי לכיתה ועומר הסתכל עליי כל השיעור במבט עצבני וכועס,"מה נסגר עומר?"שאלתי אותו כשהייתי ממש מעוצבנת,"מה זה המבטים האלה כל השיעור?","מה הוא רצה ממך?" הוא שאל בתקיפות,"דבר ראשון תירגע ואל תרים עליי את הקול שלך,דבר שני הוא שלח את ההודעה והוא ביקש סליחה."אמרתי לו,"לא אני מפרק אותו אני אומר לך הבנאדם גמור."הוא אמר כשניסה ללכת אבל אני עצרתי בעדו,"עומר אם אתה אוהב אותי אתה לא הולך אליו,אם אתה הולך אנחנו סיימנו!" אמרתי לו,"הוא הסתכל עליי במבט המום,והלך.
הוא הגיע לכיתה באיחור ואני פחדתי שהוא הסתבך,"אז מה מעיין את יותר דואגת לערן מאשר לי?נחמד לדעת…"זה מה שהיה כתוב בהודעה שהוא שלח לי,אני העדפתי לא להגיב,בסוף השיעור אמרתי לו:"תגיד לי אתה דפוק?!אמרתי לך את זה כדי שלא תסתבך, אבל עדיין ואני לא מבינה למה אתה כל כך מתעצבן שאני הולכת עם מישהו אחר?."
"דבר ראשון,אני יודע להסתדר לבד,דבר שני את לא מבינה שזה מחרפן אותי שאני רואה מישהו אחר מסתכל עלייך,אני מפחד ש…."הוא אמר לי בקול רגוע,"שמה…ממה אתה מפחד,שאני יעזוב אותך לטובת מישהו אחר,מאמי,אמרתי לך את זה לא פעם ולא פעמיים,אני ואתה זה לתמיד,מה אתה לא יודע שאני מאוהבת בך?!"אמרתי ונישקתי אותו.
ביום למחרת,הייתה החתונה,של אחיו,לבשתי שמלה בצבע סגול לילך ארוכה עם פרח,ופרח בשיער,נכנסתי לאולם והוא ראה אותי ופשוט לא ידע מה להגיד,פשוט הסתכל עליי וחייך,"יפה שלי,איזה מהממת את","תודה" אמרתי שאני נבוכה אחרי נכנסו ההורים שלי,ואחי,אוי אחי כל האירוע התפללתי שהוא לא יעשה פדיחות.
עבר הסלואו הראשון ואני ישבתי לידו,והוא אמר לי "אני נשבע לך שאם הייתה לי טבעת הייתה פה חתונה כפולה" נישקתי אותו ואז…פדיחה מספר אחת "אייייייייייייייייייייכס" אחי אמר, כמעט קברתי את עצמי.
מאוחר יותר הגיע הסלואו השני של האורחים "בואי,על זה אני לא מוותר לך",הלכתי לרקוד איתו ברקע התנגן השיר של נאור אורמיה,"אהבת חיי".
"זה השיר שלנו."הוא אמר לי,"מה?"אמרתי לו וצחקתי."מה?,את אהבת חיי,רק שעוד לא צעקתי את זה,אני שלך לעד" הוא אמר לי,וכמעט והתחלתי לבכות.


תגובות (2)

אווווו איזה יפה זה:)

17/04/2011 14:47

ואו תמשיך זה מהמם מרגש ומעלף איזה חמוד עומר

17/04/2011 16:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך