סוף סוף סיימתי את הפרק כתבתי לפני זה פרק והוא נמחק מקווה שתאהבו את הפרק כי השקעתי בו .

עניין של זמן פרק 5

09/10/2015 635 צפיות אין תגובות
סוף סוף סיימתי את הפרק כתבתי לפני זה פרק והוא נמחק מקווה שתאהבו את הפרק כי השקעתי בו .

דמעה בוגדנית זלגה מעני . פסעתי לעבר הרחוב הקר וריק אנשים . היה ניתן לראות רק מכוניות בודדות חולפות להן . כנראה אלה היו האנשים שיצאו מבתיהם לעבודה . לאן ללכת חשבתי לעצמי , אני לא מכירה אפילו את הרחוב הזה . התהלכתי לעצמי בקור הרמתי את ראשי למילה וראיתי עננים אפורים ידעתי שגשם מאיים לרדת הבוקר . השעה בטח כבר 5 בערך . קר ..קר לי מאוד מלמלתי ולפתע שמתי לב שאני באמצע גן שעשועים . התבוננתי מסביבי וראיתי אשה שהלכה עם התינוק שלה בעגלה וזוג זקנים שעושים הליגת בוקר . הפנתי את פני לכיוון השני והבחנתי בבית נטוש . בית נטוש ? זה חלום ? אני לא מאמינה שהלילה יהיה לי מקום לינה . דמעות קטנות איימו להתפרץ מאושר . התקרבתי לבית הוא היה מעט מפחיד אך לא היית לי ברירה . הוא היה אפור והסביבה שלו נורא מלוכלת בקבוקי וואדקה וקונדומים היו זרוקים שם . התקרבתי לפתח של הבית עד ששמעתי ״היי , מה את עושה פה ?״ הזזתי את ראשי אחורה ולאט .
זה היה נער . הוא היה נראה מעט חיוור אך על פניו היה נראה שהוא חביב וטוב לב . הוא לבג ג׳ינס כהה ומעיל שחור . ״אני אהה .. אני מחפשת מקום לינה ״ עניתי מתביישת והשפלתי את פני .
״טוב תכנסי ״ הוא אמר לי ונכנס אחרי .
״אז איך קןראים לך לפחות ?״ הוא שאל עם עניו החומות שנפתחו לרווחה .
״אני הודיה ״ עניתי חלושות ובעדינות .
״אני כפיר ״. הוא ענה בחיוך .
״טוב אני הולך לסדורים את יכולה בנתיים לישון על המיטה שלי היא לא כזאת נוחה אבל עדיף מכלום ״והלך .
נותרתי שוב פעם לבדי בין קירות אםורים התבוננתי על המיטה שהיא היית כל כך מכוערת ונראתה לא נוחה . התקרבתי עליה ונשכבתי עליה . לאט לאט עניי נעצמו ושקעתי לשינה עמוקה שהייתי זקוקה לה מאוד .
״הודיה ? ..הודיהההה? ״ שמעתי משהו קורא לי בשקט ומלטף את שיערי . פקחתי את עני והתרוממתי לישיבה . ״היי״ מלמלתי בשקט .זה היה כפיר בטח הוא חזר מהסדורים שלו .
״מה השעה ? ״שאלתי .
״עשר בערב ״ הוא ענה לי .
״מה יש לך בשקית ?״ שאלתי מסוקרנת מלדעת .
״זה קסם !״ הוא ענה לי מחייך .
״רוצה לנסות ? ״הוא הכניס את ידו לשקית והוציא כדור לבן .
״לא , זה סמים ״ אמרתי בשקט .
״ זה קסם ! זה לא סמים . תנסי פעם אחת ותשכחי מכל החרא שיש על הראש . תשכחי שאת הומלסית ״
מה יש לי עוד להפסיק בחיים האןמללים שלי ? אני ינסה וגם עם כן אני גדולה אני ידע להשתלט על עצמי .
כפיר הושיט לי את הכדור ודחף לפי מיד הוא לקח עוד אחד והכניס לפיו גם.
כעבור עשרים דקות הראש שלי התחיל להסתחרר התחלתי לחייך ולדמיין את אמא שלי מלטפת את ראשי . ״ אמא״ צעקתי ״אמא״ .
״כפיר יהן זונה אמרת שזה משכיח הכל .למה אני נזכרת באמא שלי ?״
״כי את צריכה לבוא איתי לאיזה מקום כדי לשכוח מכולם ״ הוא ענה לי ותפס בידי .
״ לא כפיר בוא נשאר פה קר לי ! ״ אמרתי לו מטושטשת לגמרי .
הוא לא הקשחב לי ומשך אותי מהיד איפשר לומר גרר אותי .
הלכנו במשך עשר דקות בקור אצבעותיי הדקיקות קפוא כבר .
״כפיר הבאת את הסחורה ?״ שמעתי קול ..הקול הזה הוא מוכר לי אבל , אבל אני לא מצליחה לראות מי זה .
״אני רוצה עלייה 150,000 אלף ! ״ מה ? הם מוכרים אותי מה נסגר כאן ?
אני רואה שחור בעניים עני נסגרות אני ..אני מתעלפת . נפלתי על הרצפה מעולפת ולא יודעת מה מצפה לי בעתיד .
נקוד מבט של דילן :
ראיתי אותה מעולפת על הרצפה פחדתי שתבוא המשטרה ומיד לקחתי אותה על ידי וסחבתי אותה לאוטו שלי שחניתי בצד של הכביש . לעזעזעל עם הילדה הזאת ! רק מסתבכת ומסבכת את האחרים . נכנסתי לאוטו מיד התחיל לרדת הגשם . לא סמתי חגורה ומהרתי להמלט מהמקום . הטלפון שלי צפצף עם צליל ההודעה .פתחתי את הפלאפון וזה היה מג׳קי . ״ אני מאוד מקווה בשבילך שבחרת את המקום מסתור שלך . למה עם אני יפגוש אותך אתה מת .והילדה שגנבת ביחד איתך .״ קראתי במהירות תהודעה וסגרתי תפלאפון .
כוס עמק צעקתי עד שהיא התעוררה . ״ איפה אני ?״ היא שאלה עם הקול העדין שלה . היא כל כך תמימה . השיער שלה כל כך יפה היא עדינה ושברירית . עם לא הייתי חוטף אותה היא היית עכשיו בטח באיזה אונס קבוצתי או נשלחת למילקו הראש ארגון פשע שחוטף בנות צעירות ושולח אותן לעבוד בזנות .
״דילן ?״ היא שאלה בצעקה . העצבים רק עלו לי מלחשוב שמשהו היה נוגעה בה ונתתי פול גז עד שהיא עפה מעט קדימה . ״תחגרי את עצמך״ ציוותי עליה . היא חגרה את עצמה במהירות . וחזרה עם גבה לאחור .
״ אתה מוכן להסביר לי מה הולך כאן ? לפני יום העפת אותי מהבית של דניאלה וצליל ועכשיו אתה .. אתה חוטף אותי מעבריינים שרצו למכות אותי ?״ היא הסתכלה עליי ועניה התמלאו בדמעות .
היא שתקה כמה דקות ושאלה . ״ רגע .. מה עדית שם בכלל ?״ עצרתי את המכונית ופתאומיות והסתכלתי עליה . על פניה היה נראה שיש לה מלא שאלות .
״הודיה ?״ הוא שאל והפנה את מבטו אלי .
״ כן ״ שאלתי אותו .
הוא שתק כמה שניות ואידק את לסתו . ״תשתקי ואל תשאלי שאלות מפגרות .!״
״ אני לא ישתוק !!!״ היא צעקה והתחילה לבכות .
״ אני לוקח אותך למקום בטוח ״.
אני יקח אותה לסית של ההורים המאמצים שלי הם גם ככה בחופשה לחצי שנה ככה שהבית לרשותי ואף אחד לא מכיר את הבית הזה . אני ישנה את המספר של הרכב ויתן לזמן להרגע . אבל היא .. למה היא מזכירה לי משהו שאני מחובר אליו כל כך . בטח סתם נראה לי . הסתכלתי עליה אך פניה היו מופנות לכיוון החלון ונסעתי במהירות לבית שלי ביחד איתה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך