מקווה שאהבתם את הפרק אשמח לתגובות !

עניין של זמן פרק 6 ״ניצוץ אהבה״

10/10/2015 765 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם את הפרק אשמח לתגובות !

המשך נקודת מבט של לידן :

הגעתי לבית החם ואוהב שהכרתי בתולדות חיי .הבית שגדלתי בו . זוג הורים מקסימים המצו אותי והתנהגו אלי גאחד משלהם . לפני שנתיים וחצי נולדו להם תאומים זהים ממש חמודים ״טום ושון״ קראו להם .
כשמלאו לי 12 שנים עברתי טראומה נוראית שהשפיעה עלי נורא . אבא שלי היה עבריין והוא הסתבך עם עבריין יותר גדול ממנו . הוא היה מתמסטל ומרביץ לאמא שלי כל יום אחרי שהיה חוזר מהבית . אמא שלי היית סובלת ממנו מלא הוא היה מכה אותך ומשפיל מול עניי . יום אחד לא התאפקתי .הוא חזר נורא מסטול ואמא שלי התפרקה וצעקה שנמאס לה ממנו שהיא רוצה להתגרש הוא סתם לה את הפה והחל לחנוק אותה בגרונה. ואני ? אני עמדתי מאחורה חסר ישע פוחד מכל תזוזה שלו בבית , אך לא הססתי כשראיתי את אימא נחנקת כבר .מצאתי ספל מזכוכית ושברתי אותו על ראש אבי . הוא התמוטט לאט לאט ואמא שלי תפסה אותי ביד וחבקה . הרגתי את אבא שלי וזה אפילו לא כואב לי לא הלכתי להלוויה שלו כי שנאתי אותו . אמא שלי .. אוו אמא שלי לקחה על עצמה את האחריות על הרצח ונמצאת עד עכשיו בכלא .בגלל שהוא היה עבריין והרצח נעדה מול עני למרות שאף אחד לא ידע את האמת השופטת גזרה על אמא עשרים שנות מאסר בפועל .
קח נשלחתי לבית יתומים והזוג הנהדר הזה אימץ אותי ולימד אותי הערכים חדשים כל כך אהבתי וכבדתי אותם , אבל ..אבל עדיין אני שם לב שיש לי מעט גנים של אבי שרצחתי . אני נמשך לעבריינים יש לי אומץ לכל דבר .
—————————————————–
השעה היית שלוש בלילה הודיה עלתה למעלה להתקלח דאגתי שהמיים התחממו ויהיו לה מים רוטחים . ״אל תגנבי לי דברים מהבית אה ״ זרקתי לעברה כדי שתתעצבן .
״תשתוק , היית לי סיבה לעשות את זה בפעם הראשונה שנפגשנו ״ גבותייה התכווצו והבנתי שהיא מתעצבנת . גיחחתי בשקט וירדתי לחדר שלי להביא לה בוקסר וחולצה שלי ארוכה . נכנסתי לחדר והיא היית עטופה במגבת לבנה ותכננה לכנס למקלחת . השיער שלה הגיעה לה עד לגבה הוא היה כל כך שופע ויפה , הגוף שלה היא רזה הוא מדהים . אצבעותייה כל כך דקיקות . בהיתי בה כמה דקות והנחתי את הבגדים על המיטה . היא הודתה לי ויצאתי .
נקודת מבט של הודיה :

אני לא מאמינה במה הסתבכתי . איך לעזעזעל הגעתי לבית המגעיל הזה ? רק גועל שופע ממנו ! זה הבית של אבי שניפטר ממני ומאימי לפני כמה שנים . בגללו הייתי חיה ברחוב ובגללו ..דמעה קטנה זלגה ממני …בגגלו אמא נפטרה .
נכנסתי לדוש ונעמדתי באמצע כדי שהמיים יגיעו אלי . שחררתי את המים ומיים חמים עטפו את גופי . הרגשתי צמרמורת חודרת בתוכי . איך אני יוצאת מכאן לעזעזל מלמלתי לעצמי בשקט . הנער הזה סליחה הבחור הזה למה הוא בכלל הציל אותי למה הוא לקח אותי תחת חסותו ? הרי זה הוא זה שהעיף אותי מהבית ובגללו הסתבכתי . סיימתי מהמקלחת ויצאתי ממנה . על המיטה היו הבוקסר והחולצה שהוא הניח לי שמתי לב שהוא הוסיף גם גרביים . דווקא הוא לא כזה גרועה הוא ניחמד דילן . הפשטתי מעלי את המגבת ולבשתי את הבוקסר שהיה נראה עלי שורט ואת החולצה מעל לבגדים היה ריח מדבים שלא הרחתי מזמן כבר . לבשתי את הגרביים ויצאתי מהדלת של החדר .
״מה את עושה , מטורפת אחת ?״ הוא צעק לי מחזיק את אפו עם ידו הימנית .
״מאיפה לי לשעת שאתה עומד מאחורי הדלת ?!״ צעקתי עליו .
״טוב יאאלה עופי מפה למטה ! יש לי מה לעשות בחדר ״
״טוב ״ אמרתי בשקט וירדתי למטה . פתחתי את המקרר פאק אין פה אוכל יש פנ רק ירקות ביצים וקולה . על מה הוא חיי מלמלתי . עוד עם כל הכסף שיש לו ?! פתחתי את הארון ומצאתי ספגטי ואורז וכמה קופסאות שמורים.
טוב , אני יקח את הספגטי ויכין עם רוטב פסטה יש פה בדיוק עגבניות פלפ חריף כל מה שאני צריכה !! מלאתי סיר מים וחיכיתי שהוא ירטח שפכתי לשם את הספגטי והדלתי בצד השני מחבט עם שמן . חתכתי את העגבניות קצוץ ביחד עם הבצל השום והפלפל ושפכתי למחבט . הוספתי מעט מלח וכמה תבלינים ומוכן . שפכתי את הספגטי למחבט ערבבתי עם הרוטב וריח מדהים היה לזה דווקא . מצאתי שתי צלחות והנחתי אותן על השיש זוג מזלגות ושפכתי קולה קרה בשתי כוסות .
נקודת מבט של דילן :

הדלת לא היית סגורה עד הסוף כך שראיתי אותה מתלבשת הגוף שלה משגע אותי .אני לא יודע מה יש לי אני פתאום מבין שאני עם צליל מתוך הרגל ! אין מצב שהתאהבתי בהומלסית הזאת . אני לא מצליח להוריד את בעניים ממנה מהגוף שלה היא מהממת . אבל לא אסור לי אסור, אני עם צליל .צליל היא אהבת חיי אנחנו כבר ארבע שנים כמעט ביחד והיא בחיים לא בגדה בי היא נשמה היא טובת לב נדירה כזאת . קבלתי הודעה מצליל בדיוק : ״חיים שלי אהובי אני מקווה שאתה נהנה בחופשה אני מתגעגעת !״
כן כן שקרתי לה שאני בחופשה כי ידעתי שאני הולך מעט להסתבך אז לא רציתי לסבך גם אותה לא מגיעה לה . לא שמתי לב איך שהדלת נפתחה ישר עלי וקבלתי מכה חזקה באף .
״מה את עושה ימטורפת אחת ?״ צעקתי עליה בעודי מחזיק תעף.
״ מאיפה לי לשעת שאתה עומד מאחורי הדלת ?!״ היא צרחה עלי והיית קרובה לפני .
העברתי את עני במהירות על גופה וזרקתי
״טוב עופי מי פה יש לי סדורים לעשות בחדר״
היא ענתה לי ״טוב ״ בעדינות.
הטוב שלה כל כך עורר בי את החושים רציתי אותה עכשיו ! רציתי להרגיש אותה אך המחשבה על צליל החזיקה אותי וטרקתי תדלת אחרי שהיא יצא .
ירדתי אחרי עשרים דקות של מקלחת למטה .
״מזה ? ״ צעקתי שהייתי במדרגות .
״מה מה זה ?״ היא שאלה מופתעת .
״הריח הזה ״ עניתי לה .
הריח הזה היה מזה מדהים זה ריח של אוכל וואלה אני רעב רצח . התקדמתי לכיוון המטבח וראיתי שתי צלחות מלאות בספגטי וקולה בצד . וואו הריח הזה רק הטריף אותי היא ישבה וענייה ביו פתוחות לרווחה והיא התאפקה לא לאכול חיכתה לי .
התיישבתי על הכיסא ממולה והתחלתי לאכול בלי להגיד תודה .
״זה טעייים !״ צווחתי וחייכתי לה .
״תודה ״ היא אמרה לי וחייכה . שמתי לב לפתע שיש לה גומות בלחיים שזה הוסיף לפרצופה הקטן והעדין .
דממה שררה בנינו עד שהיא שאלה ״אתה גר לבד ?״ ״לא עם ההורים שלי הם בחופשה ״
״אהה״היא ענתה לי.
״ואיפה ההורים שלך ?״ שאלתי . ידעתי שזאת נקודה רגישה שלה ורציתי שתשחרר את הכאב שלה .
היא השתתקה ושמה את המזלג בצד ראיתי שדמעות מאיימות להתפרץ מעניה .
רציתי לעודד אותה וזרקתי לה שאני מאומץ .
היא הרימה את מבטה כשהן דומעות וחייכה חיוך שטני ואמרה ״ גם אותך זרקו בילדות ?״
העצבים שלי עלו למוח היא נגעה בנקודה הכי חלשה שלי ! אף אחד לא זרק אותי אני רצחתי את אבי ואמא בגללי בכלא .
ראיתי שחור בעניים וזרקתי את המזלג לעברה וקמתי ותפסתי אותה מהחולצה .
״אף אחד לא זרק אותי ״צעקתי עליה כשפנינו קרובות היא הצליחה להתחמק מאחיזתי ונדחקה לקיר שהיה קרוב לשיש .
התקרבתי אליה והדמעות כבר התפרצו ממנה . הבנתי שעשיתי טעות כרגע שלא השתלטתי על עצמי היא נסתה לברוח אך אחזתי בידה ודחקתי אותה לקיר שנית . התנשפתי בכבדות לא יכלתי לעצור את עצמי היא כל כך סקסית וקטנה רצתי להרגיש אותה את שפתייה .
״תעזוב אותי משוגע ״ היא צרחה אך השתקתי אותה ונשקתי אותה הרגשתי את שפתייה החמימות היא נרתעה וזזה לצדדים אך לאט לאט היא נרגע ועברנו לנשיקה סוערת יותר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך