עניין של זמן פרק 7 ״הגילוי ״

10/10/2015 659 צפיות אין תגובות

סיימנו את הנשיקה ודילן נדהף אחורה הוא כבל את ראשו בין ידיו והיה נראה נסער מאוד.
״מה אני עושה ?״ הוא השמיעה קולות ויבב בשקט .
דמעות מרות התפשטו על פני . הוא הרים את ראשה והסתכל בעני . היד שלי התרוממה באוויר וסטרה לו בלחי הימנית . ״צליל ״ מלמלתי בשקט .. ״צליל״ … ״איך , איך אתה יכול לעשות לה דבר כזה ?״ שאלתי אותו בהלם מהנשיקה המתוקה שהיית כרגע . כן הנשיקה הזאת הדליקה אצלי את הלב כמו שלא נדלק מזמן . פעימות ליבי התרוצצו ורק גברו . ידעתי שעשיתי מעשה בלתי ניסלח ומכוער , אחרי הכל הוא אהבת חייה של צליל והיא .. היא הצילה אותי היא עזרה לי . אני מרגישה רע אני רוצה ללכת אני רוצה לחזור לחור שבאתי ממנו שלא נדבר שאני נמצאת בבית של אבא שלי .
״אני מצטער ״ הוא לחש ופניו היו מושפלות . צליל הודעה השתמעה והוא הוציא את הפלאפון מכיסו . זאת היית צליל זיהייתי כי היה רשום ״אהבת חיי״ הוא נכנס בהסוס והיא כתבה שהיא דואגת לי ומחפשת אותי כבר יום שלם . נפלתי על ברכיי והתביישתי בעצמי איך אסתכל בפנייה עכשיו ?!
״אני רוצה ללכת " אמרתי מתחננת .
הוא ירד למטה עם גופו ולחש ״גם עם הייתי רוצה שתלכי את לא יכולה , אני מצטער את תצטרכי להשאר כאן עד מחר ״ הסתכלתי עליו פנינו היו עוד פעם קרובות לא הבנתי מה משמעות המילים שהוא אמר וקמתי . עליתי מהר לחדר ולבשתי את הבגדים שלי שצליל נתנה לי וירדתי למטה והתקדמתי לכיוון הדלת . בחוץ כבר ירד השלג היה גשם קל ורעמים . דילן קלט שאני ליד הדלת ורץ לעברי .
״ מה את עושה משוגעת אחת ? את לא מבינה מה אמרתי לך ?״
הסתכלתי עליו ולא מבינה למה הוא לחוץ כל כך שאני ישאר איתו ועוד בבית הזה .
הוא היה נראה די משוכנע שאני יקשיב לו והשאר שמתי יד על הידית ושלוש נקישות חזקות נשמעו מהצד השני .
דילן כיסה את פי עם ידו והעלה אותי מהר לקומה השניה . בקומה השניה היה מרתף סודי קטן בלתי נראה הוא דחף אותי לשם ונכנס אחרי . הוא סימן לי לשתוק עם היד וישבתי מחובקת אם רגליי בשקט ומפוחדת . לא הבנתי את המתרחש נבהלתי רק מהאקדח השחור והמפחיד שהוא אחז בידו . הוא עבריין לעזעזעל ! שמעתי בום חזק כניראה זאת הדלת שנפתחה או נשברה רעש של גברים היה למטה ונשמעו צעדים שעולים לקומה השניה .
״אחי תילך לחדר משמאל ואני לימין ״
״סגור אחי ״הצד השני ענה .
מיד התחלתי לרעוד ודילן שם לב לזאת וחיבק אותי חזק והרגשתי את הנשימות שלו על עורפי מתנפצות . ״מה הולך כאן ?״ שאלתי בלחש .
״שששש״ הוא סימן לי האצבע שלו ששם על פי . המגע שלו שיגעה אותי משום מה . עברה כמעט חצי שעה ..
שמענו אותם הולכים ואומרים שלא נמצא כאן כלום . דילן פתח את המרתף ומיד פרצתי ממנו רצה לכיוון המדרגות דילן רץ אחרי ותפס אותי בזרועי ואידק לקיר שמשמאל . ״תפסיקי ליהיות ילדה ותביני גם אני לא רוצה שתיהיי תקועה בתחת שלי אבל אין ברירה כי סיבכת אותי !״
לא הבנתי מה הוא רוצה ממני אני כולה הומלסית מהרחוב שהיית סחורה שהיית אמורה להביא למשהו 150,000 מה הוא רוצה ? אין לי כוח . הצלחתי להמלט מאחיזתו ורצתי . בחוץ היה קר יצאתי עם החולצה שלו וטייץ ונעלי ספורט מסריחות . רצתי ואז הרגשתי יד שתפסה אותי . ״דילן בבקשה תעזוב אותי ״ צעקתי .זה לא היה דילן זה היה משהו מפחיד משהו שהכאיב לי נורא והיד שלי נמעכה בתוך ידו הוא היה לבוש בשחור ובידו השניה היית סכין. הוא ניסה לגרור אותי אבל ..אבל הוא מוכר לי זה אותו בן אדם שהיה בעסקה .. כן זה הוא זכרתי את השפם שלו והקול שלו שהיה מחריד ומצמרר .
״ג׳קי״ שמעתי קול מוכר זה היה דילן . ״תעזוב אותה או שאני מפוצץ לך את המוח ״
ראיתי את דילן מתקרב לעברנו עם האקדח שראיתי מכוון לעבר האיש הזה ״ג׳קי ?״ מלמלתי חלושות . הוא הרים אותי בכוח והצמיד את הסכין לגרוני ואיים להרוג אותי .
״תעזוב אותה ג׳קי היא ילדה שלא אשמה בכלום , אני יחזיר לכן את 150,000 ״ מה ?! הוא זה שקנה אותי הוא היה הקונה מה נסגר כאן ?
״מזמן אמרתי למלקו שאסור לסמוך עלייך ! אתה פאקינג דפקת סכין בגב יזבל שכמוך ! הילדה הזאת לא תילך איתך ואם היא תילך אז רק אחרי שאחתוך אותה לחתיכות . הוא החזיק אותי ואידק את אחיזתו יותר חזק .
״ג׳קי אל תתן לי לעשות את זה , אתה יודע שאהרוג אותך בלי למצמץ ! תשחרר אותה בפעם האחרונה אני מזהיר אותך .״ דילן צעק ובום שמעתי ירייה .״דילן !!״ צרחתי .
הרגשתי את הגרון שלי התפשטה מידו ופחד נוראי תקף אותי . דילן רץ לעברי וחיבק אותי עטף אותי בגופו החם . ״הוא ..הוא מת ״ מלמלתי בוכה . ״הודיה ..הודיה הכל טוב אני איתך״ הוא ניער אותי אך עני נעצמו ולא יכלתי לפתוח אותן . ״קר לי ..קר לי …״ מלמלתי רועדת שערי הטרטב וכולי גופי רעד . דילן הרים אותי על ידיו והכניס אותי לאוטו שלו הוא לקח מזוודה שחורה ונכנס לאוטו . הוא הכניס את האקדח שלו למגרה באוטו והחל בנסיעה . בחוץ היה קור אימים השלג הזה השלג הלבן שכל כך חיכיתי לו כשהייתי קטנה ההורים שלי היו משחקים איתי בשלג .
הנסיעה היית די ארוכה דילן הדליק את המזגן על חום והוציא מעין שמיכה קטנה שהיית באוטו וכיסה אותי . עצרנו בתחנת דלק לאחר נסיעה של שעה וחצי . יצאתי לבחוץ והרגשתי סחרחורת ישבתי על הרצפה והקאתי את החיים שלי . נזכרתי בפרצופו של האדם המת והקיא עלה לי עוד יותר . דילן לא הבית מה קרה ומיד רץ אלי .. הוא הרים אותי על הידיים והכניס לתחנת דלק שעצרנו . הוא ביקש מהעובדת שתכין תה .
״מי אתה ?״ שאלתי אותו בלי שום קשר .
״אני דילן״ הוא ענה לי בקול מתגרה .
״אל תשקר לי !!״ צרחתי עליו עד שהעובדת פזלה לעברנו .
״טוב אני יספר לך תרגעי , בסדר ?״ הוא שם את ידו על ידי.
מיד דאגתי להעיף את ידו ממני .
״איך הגעת למקום של העסקה ?״ שאלתי והרמתי את פני אליו .
היה ניתן לראות שהוא לט יודב בנוח ולא יודע מה להגיד .
״הודיה זה מסובך , אני לא יכול לשבר איתך על זה .״
״דבר , או שאני עכשיו ילך לעובדת ויגיד שחטפת אותי ! ״הוא הסתכל עלי בפרצוף לא מאמין ושתק .
״אתה רוצה לראות ?״ שאלתי .. ״סליחה , גברת ?״ צעקתי ואז הוא תפס בברכיי מתחת לרגליים וגרם לי לשתוק .
״בסדר אני יספר לך אבל תבטיחי שלא תברחי ותאמיני לי .״
הנהנתי עם ראשי ל״כן״ ושתקתי .
״באותו יום , אני הייתי הקונה של כפיר .״ הוא שתק כמה שניות .
״תמשיך !״ פקדתי עליו .
״אני עבדתי עד אתמול בשביל מלקו ראש ארגון פשע . הוא אדם אכזר מאוד אך טוב לב מבחינה שלא תביני בחיים . אני חייתי במשפחת פשע . אבא שלי ..אבא שלי היה ראש ארגון פשע אבל הוא נפל . הוא היה חייב מלא כסף לאיזה מאפיונר שגדל מאבי פי שתיים . הוא היה מפוץ את אמא שלי ויום אחד ..יום אחד בטעות נתתי לו מכה עם הספל מזכוכית שהיה בבית והוא מת . ״
דמעות איימו מעניו להתפוצץ אך הוא החזיק בתוכו .
״הדבר הבא שאספר לך הוא הבושה הכי גדולה שאני הולך ביחד איתנ מגיל 12 .״ הוא המשיך …
״אמא שלי , אמא שלי האישה הצעירה והמסכנה שספגה כל כך מלא מאבי לקחה על עתמה את האחריות ונשפטה לעשרים שנות מאסר . ״ הסתכלתי עליו ולא האמנתי למה שהוא מספר לי . מסכן כל כך כועב עליו.
איך הגעת ״לאבנר ודינה ?״ שאלתי אותו בלי לשים לב שאני סוטרת את עצמי . הוא פתח את עניו ושאל ״מאיפה את מכירה את שמותיהם ?״ השתתקתי . לא ידעתי מה להגיד .
״אני מצטערת אני לא יכולה לספר לך , אולי בהזדמנות אספר . אולי תספר לי איך הגעת אליהם ומתי ?״ ״טוב אני מוותר לך עכשיו אבל תספרי לי מאיפה את מכירה אותם !״
״אין בעיה ״עניתי לו ולגמתי מהכוס תה שהעובדת הכינה לי .
״בגיל 12 נשלחתי לבית יתומים אבנר ודינה בדיוק חיפשו ילד לאימוץ כי דינה לא יכלה להביא ילדים אבל זה לא אומר שהם לא קבלו אותי כאחד משלהם ! הם אהבו אותי מאוד .
אני יודע רק שלאבנר היית עוד אישה עם ילדה מה שהבנתי שאבנר לא זכה לראות איך הבת שלו גדלה כי אישתו הקודמת העיפו אותו כשנודע לו שיש לו אישה אחרת . הוא ממזר אבל אין לי זכות לשפוט אותו . הוא לא אשם שהתאהב בדינה . ״
עניי נעטפו בדמעות הוא מדבר על אבא שלי ! אבא שלי בשר מבשרי .
״אני שניה באה ״ קטעתי אותו . נכנסתי לשירותים והוצאתי את כל הדמעות את כל הכאב שהיה לי .
״הודיה ? את בסדר ?״ דילן נכנס לאחר כמה דקות לשירותים ותפס אותי בוכה . ״היי , מה יש לך ? ״ הוא חיבק אותי ולא שחרר .
״דילן ? איך הגעת אליי באותו יום ? תמשיך לספר לי בבקשה !״ התחננתי .
הוא שטף את פני במים והוביל אותי עם ידי לבחוץ .
יצאנו מהתחנה ונכנסו לאוטו הייתי מבולבלת מאוד ועדיין לא הצלחתי לעקל את מה שראיתי ועברתי . לא הבנתי למה הוא הפסיק לספר לי .
״דילן הבטחת שתספר לי הכל ! " רטנתי . הוא ליטף את פני ידו היית כזאת חמימה ונעימה המגע שלו נתן לי רצון להרגיש את גופו . ״אני מבטיח לך שאספר לך הכל אבל לא עכשיו . ״
הוא התניעה את הרכב והמשכנו בנסיעה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך