עניין של זמן פרק 8 ״אני אוהב אותך ״

13/10/2015 754 צפיות אין תגובות

המקלחת היית חמה ומרעננת אבל המחשבות פקדו אותי מכל הצדדים . איך פאקינג התערבבתי עם הבן אדם הזה ?! למה בכלל דניאלה וצליל מצאו אותי ?! רגע אבל עם הן לא היו מוצאות אותי אז דילן לא היה מציל אותי אבל בעצם נפגשנו עוד בבית של אבא שלי . אויייי אני כל כך מבולבלת לגבי הבחור הזה . משהו בו מהפנט כל כך הוא מושך אותי העניים שלו מושלמות הפנים שלו נראות חלקות כל כך . יצאתי מהמקלחת ודילן היה שפוך על המיטה הוא היה עם המכנס שלו ובלי חולצה .
״מזה ?״ שאלתי אותו כשהתרומם לישיבתו והסתיר את בטנו עם הידיים . היית לו צלקת ארוכה ומפחידה . הסתכלתי אליו מתקדמת לאט לאט . כל צעד מתנשמת חזק יותר ויותר אצבעותיי רועדות מהמראה שאני רואה . התקרבתי לגבו . גבו .. גבו היה מכוסה בצלקות . ניתן היה לראות שהן חמורות בהחלט . לטפתי את גבו ודמעות קטנות ירדו ממורד פני . ״מזה ״? מלמלתי .
״זה צלקות מכל המשימות שנשלחתי אליהן״
״למה אתה עבדת בשבילו למה אתה כזה ?״ התפרצתי אליו .
״הודיה , עדיף שלא ניכנס לזה , זה לא בשליטתי סבבה ?! עכשיו תעופי ממני ותביא להתקלח . ״ הוא צעק עלי וקם מהמיטה למקלחת .
שמתי לב שהוא עוד פעם דאג לי לבגדים ושם לי פיג׳מה בטח שגנב מאימו כשברחנו מהבית .
שמתי את ראשי על הכרית המזגן פעל על חום . המיטה הזאת כל כך נעימה . אויי אני לא יכולה כמה זמן חיכיתי למיטה כזאת לחום כזה . וואלה נשבר לי הגב נמאס לי מהכאבי גב שהיו פוקדים אותי מהשינה על הריצפה .
עצמתי את עניי ולאט לאט שקעתי לשינה מתוקה.
נקודת מבט של דילן : (טיפה מיני )
פתחתי את המים ונכנסתי עם כל גופי הסתכלתי על המראה שהיית תקועה בשירותים . מה אני עושה לעזעזעל ?! מי היא? כוס אמא שלה ! איך היא הצליחה לפלוש לי ככה לחיים ?! אין מצב שאני כזה חלש ועוד ..ועוד מול בחורה שהכרתי לפני יומיים ? אני בהחלט צריך דוקטור בהקדם האפשרי .
איך לעזעזל איך ספרתי לה על הוריי ? איך אני פתאום שונא את עבודתי ? מלקו ניהייה האוייב מספר אחד שלי מאז שהכרתי אותה ! היא ..היא יש בה משהו מוזר אך מקסים .
היא כמו מלאך , שאני מסתכל עלייה אני רואה אור מאיר מסביבה כמו מלאך . אני לא מבין כבר כלום . העצבים עלו לי לראש . דפקתי את ידי כרגע בקיר , אממ יותר מדי . ניהיה סדק קטן . פאק ! צרחתי על כל החדר . יצאתי מהמקלחת פני ששכתי את הבגדים שצעקתי עלייה על המיטה . לקחתי אותם בשליפת יד ונכנסתי למקלחת לנחליף בגדים.
התלבשתי מהר במקלחת שמתי טרנינג שחור וגרביים הסתכלתי על עצמי כמה דקות במראה ויצאתי .
היא יפה בחיי שהיא יפה . ראיתי את הודיה יושנת במיטה הזוגית כמו מלאך כל כך קטנה שאפילו רבע מהמיטה היא לא תפסה לי . ענייה עצומות וחולצתה מעט גדולה עלייה את זה ניתן לראות . אז מה הודיה יושנים ביחד ? חייתי לעצמי חיוך קטן ונשכבתי על המיטה . עברה כבר שעה ואני לא מצליח להירדם . ״הודיה ?״ לחשתי פעמיים אך אין קול ואין מענה . התקרבתי אליה קח שהרגשתי את הישבן שלה והאיבר מין שלי קם מיד . הסתכלתי עליה היא מהממת כל כך . התשוקה שהיית בי כלפייה גרמה לי להתחרמן מיד . התקרבתי אל פניה היא ישנה.ליטפתי את שיערה והרגשתי איך הזרמים מתגברים על עצמם . ״הודיה ״ לחשתי . היא פתחה את עניה ובלעה את פי בשלה . היא נשקה אותי נשיקה לוהטת כל כך שכבר נכנסתי לזה הזרמים בי התגברו האיבר מין שלי עמד להתפוצץ רציתי רק לפלוש לתוך גופה ולהרגיש אותה . היא עלתה מעליי מורידה את החולצה לאט ובחושניות . היא נשארה עם חזייה . היא הסתכלה עלי עם עניה היפות והגדולות ונשקה אותי בפעם נוספת . ״דילן, מי אתה לעזעזעל ? ״ היא שאלה אותי כשידי פולשת לתחתוניה ואצבעותיי משחקות בנרתיקה במהירות מוגברת . היא גנחה בשקט הרגשתי איך היא מטרטבת . הסתכלתי עליה ״את רוצה ?״ שאלתי אותה כולי חרמן שרק רוצה לטעום אותה .
"כן,אני רוצה להרגיש אותך אני לא יכולה אתה .. אתה מיוחד ״ היא ענתה לי . הורדתי את המכנס ונשארתי רק עם הבוקסר. ״דילן אף פעם לא עשיתי את זה ״ היא אמרה לי ושמה אצבע בפה כמו ילדה קטנה .
״אני מפחדת אני מצטערת״ היא אמרה לי והסתכלה עליי ממצמצת .
היא הצחיקה אותי כל כך הצחיקה שלא יכלתי בלי להתגלגל במיטה .
״מה אתה צוחק דפוק !״ היא נתנה לי דחיפה קטנה וצחקה גם . חיבקתי אותה חזק כדי שלא אשחרר אותה אף פעם .
נשקתי במצחה ואמרתי בשקט ״ אני אוהב אותך ״.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך