הפרק טיפה חופר אבל העלילה מתחילה ליהיות יותר מעניינת מבטיחה שפרק הבא יהיה מענין וסוחף !

עניין של זמן פרק3

05/10/2015 750 צפיות אין תגובות
הפרק טיפה חופר אבל העלילה מתחילה ליהיות יותר מעניינת מבטיחה שפרק הבא יהיה מענין וסוחף !

״הודיה ?״ .. ״אמא״ קחי אותי איתך .
״הודיה זה לא הזמן , יש לך משימה !״
התבוננתי על אימי שהיית לבושה בשמלה לבנה המוצבת מול עניי כמלאך .
״אני חייבת ללכת !״ לפתע היא אמרה לי והחלה להתקדם אל האור הקטן שבקע בקצה המקום הלא נודה שהייתי נמצאת בו .
״לא״ צעקתי בכל כוחי ומיד קמתי . מהר מאוד הבנתי שחלמתי אבל , אבל איפה אני נמצאת לעזאזל ? התבוננתי מסביבי וראיתי מיטה נוחה ששכבתי עליה . ארון ורדרד ושולחן מוצב באמצע החדר . הקירות היו בצבע אפרסק חלש וכל מני צעצועים היו מפוזרים על המיטה . המצעים היו כחולים אם פרחים צבעוניים ומהצד השמאלי היה חלון הפתוח לרווחה שדרכו נכנסה רוח מאט קרירה .
בחוץ היה בהיר לא כמו האתמול הגשם והשמיים האפורים של החורף .
הסתובבתי עם עני בכל החדר עד ש…
״אמאאא היא קמה ״ שמעתי קול של ילדה .
התבוננתי עליה בתדירות והיא היית מאוד יפה היא נראה לי ש.. נראה לי בת 17/18 היא היית יחזית גבוהה ורזה שיערה היה חום בהיר חלק שהגיעה עד גבה וענייה אוו עניה היו חום דבש שהקסימו את פניה .
״איפה אני ? שאלתי בקול שקט ומפוחד . ״אוו אני צליל ״היא אמרה לי בחיוך רחב ומשכה את ידה לעברי . ״זאת אימי דניאלה״
הסתכלתי אליהן ועדיין לא קלטתי היכן אני .
״אז , מה אני עושה פה ? ״שאלתי מעט מתבייש מהשאלה הטיפשית הזאת . ״טוב אז ככה , אני ואמא שלי אתמול נסענו באוטו לאחר קניות וראינו משהו זרוק על שביל שקרוב לכביש בהתחלה חשבנו שזה סתם שקית או מטריה , אבל משהו הציק לאמא שלי לעבור משם בלי לעצור אז עצרנו וגילינו שזה בן אדם ולקחנו אותך אלינו . ״
היא המשיכה להסתכל עליה במבט כועב וזה עיצבן אותי ! אוף. אמרתי לעצמי בלב עוד אנשים שמרחמים עלי ושימאס להם יזרקו אותי . הסתכלתי אליהן שוב ואמרתי בחיוך ״תודה !״ וואו ״זה באמת לא מובן באליו אבל .. אמ עדיף שאחזור מאיפה שאני וחוץ מי זה אני כבר בסדר ״
״מההההה?״ צעקה דניאלה וענייה נפתחו עד הסוף . ״את לא תלכי לשום מקום עד שאני יבין איך ילדה בגיל שלך חייה ברחוב ונמצאת מעולפת על הריצפה באמצע חורף״
עצמתי את עני ונשמתי ״אני בסדר״ פלטתי ובתוכי ידעתי שזה לא כך! הוא איתה עכשיו עם אישה אחרת ואימי ? איפה היא ? למה היא לא איתי ? דמעה בוגדנית פלשה מול עניהן והן הסתכלו עלי במבט כועב . ״ טוב אוקי , איך קוראים לך ? ״צליל שאלה עם מבט רציני . ״אמממ אה אממ ..הודיה ?״ שאלתי וחיוך קטן התפרץ מפני . ״בואי לאכול ואז תעלי להתקלח ואני יתן לך בגדים משלי .
הסץכלתי אליהן ורק התחשק לי לחבק אותן ולנשק ! יצאתי מהחדר ועניי לא האמינו למראה עני ! וואט דה פאק ?! מזה הבית הענקי הזה ?! אוי הוא ממש גדול הסתכלתי על הרצפה ועל הקירות ראיתי שיש לו מדרגות היורדות למטה הסתכלתי בצדדים וראיתי עוד שלוש דלתות במסדרון ירדתי למטה בזהירות רגלי רעדו מרוב אושר ! החום הזה שכל כך התגעגעתי אליו הריח של הבישולים וואו ירדתי למטה ולא הפסקתי להתבונן הלמטה של הבית היה עוד יותר מושלם . היה סלון גדול בסלון היו שלוש ספות בצבע חום מעור שממש נצץ ובלט בעין והמטבח ? וואו המטבח היה ענקי הוא היה כולו לבן ורק חלק מהארוניות היה בצבע חום ככה שזה היה נראה קלסי ועשיר מאוד . המנורות ? היו כמו המנורות שבבתים של המלכים והמלכות הבית היה מאוד יפה ומפואר ברקע נשמעה הטלווזיה הגדולה שהיית מוצבת באמצע הסלון כל כך התרגשתי הרגשתי את ליבי פועם חזק יותר ויותר . דניאלה הניחה על השולחן צלחת מלאה בקציצות ואורז הריח הזה .. הזכיר את אימי שהיית מכינה לי אוכל אחרי הבית ספר היא היית נוהגת להכין קציצות הכי הרבה כי זה היה יוצא לה הכי טעים . ישבתי על השולחן וגם צליל ודניאלה התיישבו איתי התחלתי לטרוף תאוכל מזמן שכחתי מזה מזלג וסכין פלשתי עם ידיד על הצלחתי להתחלתי לבלוע את האוכל המפליא הזה . הן הסתכלו עליי וחייכו אחת לשניה דניאלה נזכרה שיש קולה במקרר ומזגה לי . לגמתי מהקולה .וואו בחיי שזה טעים מלמלתי לעצמי ולפתע יצא לי קול מוזר מהפה ומיד טרחתי לסגור אותו . הסתכלתי מסביבי וראיתי את דניאלה צוחקת וביחד איתה גם צליל . ״טוב , אמ תודה ״ אמרתי מאט מבויישת ממשעשיתי עכשיו . ״ זה בסדר ,את עדין רעבה ?״ שאלה אותי צליל .
״לא ,תודה שבעתי !״ עניתי בחיוך רחב שמזמן לא חייכתי .
״טוב אז בואי נעלה למעלה אני יראה לך איפה המקלחת והחדר שלך .״ מה , מה חדר ? איזה חדר ? אני לא יכולה להשאר כאן יש לי משימה ! אם אשאר כאן אני רק יכביד את המצב ויסבך אותן ולא מגיעה להן ! היום , היום אני אברח עדיף ככה שהמשיך בתכנוני הנקמה שלי !
עליתי למעלה ונכנסתי לחדר שהורישו לי צליל והוריה הוא היה גדול המיטה היית מעלפת לגמרי הארון היה גדול בצבע חום ממול המיטה היה שולחן אם מראה וכיסע . בצד השני של החדר היית ספריה ובה היו כמה ספרים ומחשב נייד כניראה של צליל . ובצד השני היית דלת לבנה שהובילה למקלחת ממש גדולה היית בה אמבטיה ממש יפה ולבנה בעצם מצוחצחת ! הרגשתי בגן עדן ! נכנסתי למקלחת צליל כבר נעלמה מחדר . הורדתי מגופי את בגדי שלא נשטפו כבר לפחות שנה שנתיים הריח שלהם היה כל כך מסריח . נכנסתי למקלחת ופתחתי את המים התיישבתי על האמבטיה ודמעות פרצו מעניי קבלתי את ראשי בן רגלי והתחלתי לבכות מרוב אושר . ההרגשה הזאת בלתי ניתנת להסבר לבן אדם כמוני אני מרגישה כל כך טוב המים האלה אוי כמה התגעגעתי למקלחת חמה ונעימה כזאת . יצאתי מהמקלחת וראיתי שיש כבר בגדים על המיטה היו שם הלבשה תחתונה די יפה ונשית גרבים ורודות סרוגות מכנס טרנינג ורוד וחולת וי ארוכה כחולה . ישבתי על הכיסא מול המראה והברשתי את שערי לאחר מכן הבטחנתי בפן שהיה על יד המיטה . בטח זאת צליל דאגה לפן שיהיה לי אחרי המקלחת . העברתי פן על שערי כדי לייבש אותו . ראיתי שהשיער שלי ממש ערך מאז שהלכתי מהבית הוא התכהה הוא שחור פחם בעצם ובוא חלק לא ידעתי שהשיער שלי חלק . הסתכלתי במראה ויצאתי מהדלת נשמתי נשימה ארוכה וירדתי במדרגות ירדתי לאט ובזהירות דניאלה כבר לא היית במטבח בטח הלכה לישון . ירדתי למטה ושמעתי את צליל צוחקת ועוד קולות לא מוכרים . ירדתי למטה וראיתי את צליל יושבת על בחור . פאק בחור ?! הכובע שלו ? לא .. העניים האלה ?! אני מכירה אותו אני יודעת מי הוא לא יכןל ליהיות ! ניסיתי לילות מהר לחדר אך צליל כבר ראתה אותי וצעקה לעברי ״הודיה בואי אלינו תכירי את דילן . ״ הסתכלתי אליהם ולפתע עניו נפגשו בשלי שוב פעם העניים הכחולות האלה .
התקדמתי לאט לסלון והתיישבתי בזהירות על הספה השניה . הוא לא הפסיק לבהות בי עם עניו והוא היה נראה מאט עצבני . ניסיתי לא להתסכל עליו ומשכתי בכוח את ראשי לטלווזיה . לפתע צליל קמה ואמרה שהיא הולכת להביא פופקורן . הוא לא הגיב ורק בהה בי . צליל כבר הלכה ולא הרגשתי נעים . החלטתי לקום מהספה . ״אני הולכת לעזור לה ״אמרתי אך ידו הספיקה לתפוס אותי חזק מאוד עד שפלטתי גניחת כאב קטנה .
״אני זוכר אותך , אני יודע איפה ראיתי אותך ! כדי לך להסתלק מהבית הזה ולא מעניין אותי מה המצב המשפחתי והכלכלי שלך ״.
״תעזוב לי את היד ״ התחננתי .
הוא הסתכל עליי במבט רציני ועצבני . ״במקל לא הייתי נוגע בך הומלסית מסריחה״
הרגשתי את מילותיו מתנפצות על פני עם זעם וגועל הסתכלתי בעניו כמה דקות והדמעות מהרו כבר להופיעה הוא שחרר את אחיתו לאחר שראה שהדמעות כבר פרצו וחייך לעצמו. הסתכלתי בצדדים ורצתי מהר לחדר שהיה ריק ועצוב כמו בכל מקום .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך