עניין של זמן 7 ״עדיף לא לדעת את האמת ״

11/10/2015 789 צפיות אין תגובות

שקט שרר בנסיעה . ״לאן אנחנו נוסעים ?״ שאלתי את דילן . ״כמה שרחוק אבל אנחנו נעצור בבית מלון ליום יומיים כדי שאדע מה לעשות הלאה .״
הסתכלתי מעורערת מעט מהתשובה שלו אבל לא היית לי ברירה הרגשתי פתאום שאני חייבת למשהו משהו . לא הרגשתי כך מזמן , פתאום התגעגעתי לחיים שלי לפני כן כשהייתי עושה מה שאני רוצה ולא חייבת דין וחשבון . הוא הדליק סגריה ופתח מעט את החלון . רוח קרירה נכנסה פנימה והזיזה את שיערי לצד . דילן הסתכל עלי בעניו העמוקות והכחולות שניתן היה להסחף אחריהן כמו הים . ״מה יש ?״ שאלתי אותו .
״כלום ״ הוא ענה בפשטות .
״אז למה הסתכלת עלי ככה ?״
״את מזכירה לי את אבנר מעט , עכשיו כשאני מסתכל .״
הלב שלי פעם פתאום חזק הפה שלי ניהיה מעט יבש .״אין מצב ״עניתי מצחקקת .
אני דומה לאבא שלי? המפקיר והבוגד הזה ?! אין מצב . תאמת זה שמח אותי באיזה מקום אבל שנאתי אותו .
שמתי את ראישי על המושב ובהיתי בחושך ששרר בכביש המהיר ורק אורות של הרכבים היה מהיר את הדרך ועניי נעצמו לאט לאט .
נקודת מבט של לידן :

הבחורה הזאת מיוחדת אני לא מאמין שספרתי לה משהו שלא ספרתי לצליל . היא מושכת אותי ובו זמנית מסכנת! אין לדעת אם היא איזה סמוייה או שוטרת ! אבל היא באמת נראת ילדה מסכנה . כועב לי עליה היא ברחוב .
למה נשקתי אותה ? איזה מטומטם אני ! מה חשבתי לעצמי ? איך הסתכל על צליל ?!
״צליל ? ״ וואלה זה המקום הבטוח ביותר ! אף אחד לא יחפש אותה אצל צליל . אבל זה אומר שאצטרך להתרחק ממנה . אני לא יכול היא רק מושכת אותי יותק ויותר היא כזאת יפה . כשפתחתי אתד החלון שערה עף לצד ראיתי בה את האישה הכי יפה שפגשתי בתולדות חיי . לא יכלתי לעצור הושטתי את ידי וליטפתי את שיערה . היא כל כך חמה ועורה נעים וחלק . היא מושלמת . איך לעזעזל אספר לה שאני זה שהייתי צריך לקנות אותה אני זה שהייתי אמור למרר לה את החיים איך הסביר לה שהיא מסובכת ?! מאיפה השיג 150,000? אני אבוד אני לא יודע מה לעשות .
אולי אחטוף אותה באמת ואטוס איתה לניו יורק ושם אחייה איתה את מחצית חיי ?! פאק על מה אני חושב . השיעול של. העיר אותי ממחשבותיי .
הבתכלתי עליה בפעם נוספת והבטחתי לעצמי שאספר לה ! אספר לה את האמת .
הגעתי למלון ״גראנטס״ מלון לא גדול ניחמד כזה הכרתי את המנהלת שם קראו לה מילי פעם היה בנינו סטוץ חד פעמי לצערי הרב יצא לי לבגוד פעמים בצליל עכשיו .
נכנסתי ללובי של המלון ומילי עמדה ליד הדלפק .
״מילי מה קורה יפה ?״ שאלתי וחייכתי לה .
״הכל טוב חמוד איפה נעלמת כל הזמן הזה ״ היא ענתה בחיוך וליטפה את ידי בהטיות שגרמה לאיבר מיני להתעורר .
״טוב מילי אני צריך חדר ליומיים שלוש , אבל את יודעת חדר מכובד ושאף אחד לא ידע שהייתי פה . ״
היא הנהנה בראשה לכן וחייכתי לה חיוך ערמומי.
חזרתי לאוטו כדי להעיר את הודיה . פתחתי את הדלת והיא קמה מבהלה . מסכנה היא מפחדת מכל רעש קטן . ״בואי ״אמרתי לה והוצאתי את המזוודה מהמושב האחורי .
״איפה אנחנו ?״. היא שאלה ואפצ׳י קטן יצא לה .
״במקום בטוח , מבטיח לך .״ תפסתי את ידה ונכנסתי פנימה . מילי כבר עמדה בכניסה עם מפתחות בידיים . היא אמרה שלום להודיה ונתנה את המפתח עלינו במורד המדרגות ולעיננו התגלה מסדרון עם מלא דלתות . נכנסנו לחדר 203 ונעלתי רותו .
הורדתי את המעיל מעליי ונותרתי עם חולצת וי ארוכה . הסתכלתי עליה והיא בחנה כל חלק בגופי .
״דילן , תספר לי בבקשה הבטחת .״ היא התחננה כשאין לה כוח כבר .
״אין מה לדעת בקיצר עזבי אותי אני יספר לך בקצרה סבבה ?! ״ צעקתי עליה כשאני מתחיל להזיעה מעצבים . אבל העצבים האלה לא עלייה אלא על החיים האומללים שלי .
״דילן ״ היא לחשה בפעם נוספת וקמה ממקומה מתקרבת אלי . ״ תספר לי תוציא מה כועב לך אני לא יפגע אני ינסה להבין הבטחתי לך !״ וחיוך קטן עלה על פנייה . אני לא יכול כבר היא מטריפה לי את כל החושים. היא נשכה את הספה התחתונה שלה וזה עורר בי את כל הזרמים היא תיהיה עוד שלי !
הסתכלתי על פיה ולא יכלתי הרגשתי בן אדם אחר ופשוט אמרתי לה בלי להסס ״עבדתי בשביל מלקו עבריין גדול הוא היה סוחר חוטף קונה נערות בגיל שלך ומעביד בזנות ״ היא שמה את ידה על פיה ופרצה בבכי . המשכתי ..״ברגע שראיתי שזאת חטפתי אותך מהסמטה ההיא ולקחתי אותך איתי , ג׳קי הבחור שהרגתי אייים עלי .״ דמעה קטנה נפלה מפני לא יודע איך היא עמדה אמומה ולא ידע מה להגיד . ״עשיתי את זה מלא פעמים !״ לחשתי בעודי שטוף בדמעות . היא הפנטה אותי ביום אחד ספרתי לה מיאני ומה העסוקים שלי.
״אני לא מאמינה ״ היא לחשה . זה שבר אותי מבפנים לא יכלתי לראות אותה ככה לא יודע למה היא תפסה פינה בלב שלי הרגשתי את ליבי נאטם וקופא במקום . היא שתקה ולא הגיבה . ״הודיה תגידי משהו בבקשה ״ מלמלתי לכיוונה . היא הורידה את ראשה ואחזה בידה את שלי ואמרה ״עדיף שלא הייתי יודעת את האמת ״. היא סבבה את גבה ונכנסה למקלחת .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך