ערסית והוא??? פרק 3

nthv99 26/04/2014 1349 צפיות 2 תגובות

שבת שלום <3 אני כנראה יעלה גם בערב פרק כי מחר רוב הסיכויים שאני לא יעלה
תגיבו אם אהבתם ועם יש רעיונות לשיפור או משו מקווה שתאהבו <3
פרק 3
נ.מ. ערן
הלכתי ליקיר (קוקס) ראיתי שהוא יושב ומעשן אז ניגשתי אליו
"מה קורה?"
"בסדר אתה?"
"אני בסדר.. תגיד יש סיכוי שתוכל לשכנע את דוד משו?"
"תלוי מה אם זה קשור למאיה אני מציע לך לברוח כבר עכשיו לפני שאני קורא לתגבורת" אוקי.. מלחיץ..
"אה.. זה לא קשור למאיה."
"סבבה מה אתה צריך?"
"יש מישי שאני מחבב ואני צריך שדוד יסכים"
"תגיד נראלך שנולדתי אתמול?? יאללה טוס לי מהעיניים לפני שאני קורא לתגבורת"
"אבל למה?"
"למה? למה אתה רוצה את מאיה אז כדי מאוד שתשכח מזה"
קמתי והלכתי… סעמק אני חייב להשיג אותה אבל אי אפשר בגלל השומרים האלה שלה.
נ.מ. קוקס
ואלה מי הוא שיפריע לי לעשן סיגריה בשקט ועוד בשביל לשאול אותי אם אפשר שהוא יצא עם מאיה. כאילו שההיתי מסכים לו, הילדה הזאת עד החתונה בלי חבר וגם אז עם חתן שאנחנו נרשה. ישר התחברתי לוואטאפ וכתבתי לאמסלם, דוד וטוטו שיזהרו למה הקוקסי הזה זומם עליה. כמובן שכתבתי לכל אחד בפרטי למה הקבוצה המשותפת שלנו היא עם מאיה ולא באלי לעצבן אותה. יש כאלה מהצד שחושבים שאנחנו שפוטים שלה אבל תאמת הם לא יודעים מה היא עשתה למעננו שאנחנו ככה.
נ.מ טוטו
איזה אחת נמרחה עלי אבל לא אחת משו.. בלי פנים תחת או ציצי אין אין כלום אפילו לחרמן לא יודעת. אחרי כמה דקות קיבלתי הודעה וראיתי שקוקס כתב משו. העפתי את ההיא וראיתי:
"אחד מהכיתה של דוד רוצה את מאיה ולא נראלי שזה לשחק דוקים או משו אז תתכוננו הוא נראלי באיזה מסע שיכנועים ובלי מילה למאיה"
עלה לי העצבים שראיתי את זה אף אחד לא נוגע בה! זה מה שחסר שמישו יפגע בה!
נ.מ. אמסלם
ישבתי עם חברים ואז קיבלתי הודעה מקוקס
"אחד מהכיתה של דוד רוצה את מאיה ולא נראלי שזה לשחק דוקים או משו אז תתכוננו הוא נראלי באיזה מסע שיכנועים ובלי מילה למאיה"
סעמק נראה אותו מתקרב אליה אף אחד לא נוגע בה!
נ.מ. דוד
איך שראיתי את ההודעה מקוקס עלו לי הג'ננות למזלי מאיה הייתה עלי והיא הרגיעה אותי. אין אין היחידה שיכולה להרגיע אותי זאת מאיה תאמת שאת ארבעתינו.
אני זוכר איך ניפגשנו..


תגובות (2)

תמשיכי

26/04/2014 12:44

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!

26/04/2014 12:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך