לואי2
איך הפרק ... ? תגיבו ואני מקווה שהכל מובן

ערס צעצוע – פרק 1

לואי2 26/06/2014 1056 צפיות 4 תגובות
איך הפרק ... ? תגיבו ואני מקווה שהכל מובן

ערס צעצוע – פרק 1

זה עומד להיות הבית החדש שלי , נערים ונערות עוברים מולי יותר גדולים ויותר קטנים ממני . אני נכנסת לכתה י' ,לפי מה שגלוריה הסבירה לי בדרך הכתה היא י'1 , אני מניחה שכולם הישפטו אותי לפי המראה שלי , אני חושבת שבפרצוף אני בסדר , אני לא שמנה ממש לא אבל אני לא אנורקסית גם .
"את עולה לקומה השניה וכבר הכינו חדר בשבילך למרות שאת נכנסת לפה אחרי חודש , המפתח פה אצלי רק דקה "גלוריה הסבירה לי והוציאה את המפתח מהכיס שלה .
לקחתי את המפתח והתיקים והתחלתי לעלות במדרגות , לפי המראה של הנערות והנערים כולם עשירים ,צפונים בקיצור ילדי שמנת , אני לא אומרת שלי אין כסף , אבל , אני אוהבת ללבוש רק בגדים פשוטים למרות שיש לי בגדים ממש לא פשוטים בגלל ההורים שלי אבל אני לא המצפון אני מבת ים .
המשכתי ללכת חושבת על מה הולך להיות ,הרגשתי משהו קשה ועפתי אחורה עם התיקים וכל הדברים שלי .
"כוסאמק ערס " נגעתי ביד שלי מזיזה אותה וקמה תוך כדי , " לחץ , תירגעי בטעות כפרה " הרמתי את הראש שלי , שונאת שקוראים לי כפרה . הסתכלתי על מי שעומד מולי , בטח ערס נו באמת , עיניים כחולות ושיער חום העור שלו לא היה בהיר אבל לא היה שחום או אתיופי .
" אל תיקרא לי כפרה " הרמתי את הפנים שלי אליו , הוא גבוה ממני .
" אוקי רק אל תעשי לי משהו " הוא אמר והוציא לי לשון אז הוצאתי גם , בואו נגיד שאם מישהו מוציא לכם לשון עם שני עגילי גולגולת עליה אתם הייתם הולכים בדיוק כמו ה'כפרה הזה'.
הרמתי את כל התיקים בחזרה אל הידיים שלי והגעתי אל החדר , על הדלת היה רשום ' דיינה, אליס ונופר' ' אליס ונופר ' טוב אני מקווה שהם שפויות ואם זה נכנסתי לחדר .

החדר היה גדול היתה מיטה עם בובות ליד החלון היתה מיטה אמצעית והיתה מיטה ליד הדלת שהיה עליה דברים , טוב אז המיטה האמצעית שלי .
הנחתי את הדברים שלי על השידה , פתחתי את החלק בארון שלי ושמתי את הבגדים והדברים ואחרי שסגרתי את דלת הארון הסתכלתי על עצמי במראה שניצבה עליו .
השיער שלי פזור מקדימה ואני לובשת סקיני ג'ינס בצבע שחור וגופית בטן בצבע ירוק , כך שרואים את העגיל בטבור בעף ובלשון לקחתי את הטלפון שלי בכיס ואת המפתח ויצאתי מהחדר לכתה שלי .
ירדתי לקומה הראשונה עוברת את המסדרונות עד שראיתי כתה י'1 פתחתי את הדלת ונכנסתי , "כמה פעמים אמרנו לא לפתוח דלת בלי לדפוק " המורה הסתובב עם הגוף אליי "אהה אופס , נזכור לפעם הבאה" אמרתי עם חיוך מזויף , " ובכן מי את " הוא שאל בקול רגוע "או אני באתי ללמוד פה לפי מה שידוע לי " קרצתי אליו , " או את דיינה, בואי, כנסי, אמרו לי שאת צריכה להגיע" הוא אמר וסגר אחרי את הדלת .
"טוב אז דיינה נעים להכיר אני המחנך שלך וקרואים לי יוסי " הוא חייך אליי והמשיך ב – " ספרי לנו אל עצמך "

" אהה אוקי אז קוראים לי דיינה ואני בת 16, אממ באתי מבת ים , יש לי עגיל בטבור כמו שרואים וגם באף אה וגם פה " אמרתי והוצאתי לשון " בקיצור " המשכתי " אני ממש אוהבת פירסינג " המורה היה המום לפי המבט שלו וגם רוב התלמידים .
"אוקי אז את צריכה …..


תגובות (4)

פרק מושלםםם אהבתי !
תמשיכייי חיימשלי אוהבת :)

26/06/2014 21:28

זה ממש ממש יפהההההה!!!
תמשיכייייי בדחיפווותצ

27/06/2014 13:38

חיימשלי הפרקק מושימושילמי!!!!!
♥♥

27/06/2014 14:56

יפה, את צריכה לשפר קצת את הכתב.
ותמשיכי עכשיו !!

27/06/2014 15:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך