לואי2
אני מקווה שהפרק לא שיעמם אותכם תגיבו

ערס צעצוע – פרק 3

לואי2 03/07/2014 1064 צפיות תגובה אחת
אני מקווה שהפרק לא שיעמם אותכם תגיבו

ערס צעצוע – פרק 3

אז לא מספיק ש 'הכפרה הזה ' יושב לידי , הוא חופר , אבל למזלי הרב לא לי , בהודעות המעצבנות שלו , רבאק זה מעצבן לאלה הצלילים האלה . " אתה מוכן להפסיק עם השיט הזה " שאלתי אותו , לא מתביישת להגיד את זה בקול .
"וכן דיינה , מה מפריעה לך שאת צריכה להפריע לכל התלמידים בשיעור " יוסי פנה אליי עם מבטו וכך כל ילדי הכתה . " הוו מה שהפריע לי זה שהילד הזה. – " נאלצתי להפסיק לדבר כי הוא קטע אותי " ניסה להכיר את היפה הזאת , אני מצטער יוסי אבל בגלל שזה היום הראשון שלה והכל רציתי שהיא תכיר מישהו " ה'כפרה ' שלח לו חיוך מתנצל ויוסי הנהן אליו .

אחרי שעתיים של חפירות קשות הגיע הצלצול שהציל את חיי , לקחתי את המפתחות לחדר מהשולחן לידי ויצאתי מהכתה הזאת לפני ' הכפרה ' שזה הילד היחידי שאני מכירה דרך אגב .
הבעיה שלי שלא ידעתי איך מגיעים לקפטריה , כי זה היה גם מקום די גדול . אז בסופו של דבר, עקבתי אחרי חבורה של בנים שאני חייבת להודות היו די חתיכים , אבל, ערסים לפי הסיגריות שחלק עישנו .
הגעתי לקפטריה מבחינה בהרבה קבוצות של נערים וחושבת לאיזה קבוצה אני יכנס בהמשך . הלכתי לכיון של מזנון השתייה , " שלום , מה את רוצה לשתות יקירה " האחראית שאלה אותי עם חיוך , ואני רק חושבת איך היא יכולה להיות כזאת שמחה עם ילדים כאלה חראות שעפים על עצמם אבל, אני מעלימה את המחשבות האלה שאני רואה את השתייה המועדפת עליי ,"היי , ואני רוצה אייס קפה תודה " חייכתי אליה אחרי הרבה זמן החיוך לא הופיע על הפנים שלי .

התיישבתי בשולחן ריק שהיה דיי באמצע שותה את המשקה שלי ונרגעת ,עד שהתחיל הסיוט.
" אז בקיצור כששמעתי שהם נפרדו לא האמנ .- " הכל הקרוב נקטע באמצע אני מניחה שהיא ראתה אותי ובטח הייתה עם עוד הבנות , כבר אז ניחשתי שיש לי בעיה עם כלבה פרחה ושפוטות .
"אי את , מי את חושבת שאת יושבת במקום שלי " היא שאלה את הגב שלי ,קמתי מהמקום, עדיין עם הגב אליה ועניתי "דיינה , ואני יישב איפה שבאלי " אמרתי בהתחכמות .
"פריק וזומבית את מוזמנת לקום עד שלוש " היא ענתה מנסה להרגיע את עצמה לפי מה ששמעתי אבל לא הצליחה .
הסתובבתי אליה ואמרתי " ואת מוזמנת לקפוץ לי עד 3 " היא הביטה בי בהלם וכך גם כל הנערות שהיו בקפטריה ורק אז ראיתי שמשכנו צומת לב .
"אני.. יהרוג אותך " היא צרחה
צחקתי ואמרתי "בואי תנסי "


תגובות (1)

ממש ממש ממש יפה אהבתי!
אבל תעשי את הפרקי םיותר ארוכים….

03/07/2014 16:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך