עדן ^~^
מקווה שאהבתן/ם ♥

פאנפיק בהמשכים /3♥

עדן ^~^ 23/07/2013 719 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתן/ם ♥

רצת משם כמה שיותר מהר , רצית פשוט להיעלם , התחלת לבכות. הגעת לשירותים בביניין השני , של השכבה התחתונה ואז
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שמעת שמישהו מתקרב , נכנסת לתא ונעלת אלה היו אלי ואביעד.
"היום זה היום הגדול!" אלי צעק ושניהם צחקו "כן האא..אנחנו הולכים.." אביעד הוסיף , אך לפתע עצר , שמעת אותם מתקרבים ופחדת . טחרי כמה שניות היה שקט בחוץ אז החלטת לצאת.
בשנייה שפתחת את הדלת אלי ואביעד קפצו עלייך.
"תגידי אין לך משהו יותר מעניין לעשות? " אביעד תפס אותך "מהה..מה? אני הייתי בשירותים , אני הולכת לכיתה!" לא ידעת מה להגיד. הם החליפו מבטים הם הינהנו אחד לשני ואז יסתכלו עלייך.
אלי יצא וסגר את דלת השירותים , ניסית לעבור את אביעד ולחזור לכיתה אבל הוא דחף אותך לתוך התא.
"טוב, אני תכננתי לעשות את זה במסיבה אבל אם יש לך אפשרות תרכב עליה כמו שאומרים" הוא אמר ולא הבנת למה הוא מתכוון , ניסית להזיז אותו אבל הוא תפס לך את היד ושם אותך על האסלה שהיתה סגורה הוא נעל את התא. "עזוב אותי משוגע!" ניסית לדחוף אותו
"אל תדאגי אני מבטיח שתהני" הוא אמר ותפס אותך חזק יותר "מצחיק , יאאלה עוף ממני ותן לעבור" הוא צחק , צחוק מגעיל. הוא הוריד את המכנסיים שלו וקרע לך את החולצה. את צעקת כמו משוגעת , הוא הוריד לך את המכנסיים ולחש לך "אל תדאגי זה יהיה לך כיף! לשנינו מאוד!" הבנת למה הוא מתכוון וניסית להתנגד בכל כוחותייך "עזוב אותי! דיי, דיי תפסיק!" הכוחות שלך היו חלשים לעומתו הוא נגע בך בכל הגוף , הוא המשיך והמשיך ולא עצר. ואז הוא יצא בלי להגיד כלום פשוט יצא. שמעת אותו ואת אלי צוחקים.
"זה היה טוב!" אביעד אמר "מה אמרתי לך! היום בערב הולך להיות אפילו יותר טוב!" אלי אמר הם צחקו והלכו.
את בכית ובכית ולא הצלחת להפסיק לבכות הרגשת מחוללת הרגשת שהחיים שלך נגמרו הרגשת.. מישהו יתקשר אלייך הסתכלת על התיק שלך שהיה ליד הכיור אבל לא היה לך כוח ללכת אליו, את לא הפסקת לבכות אבל מי שהיתקשר אלייך לא ויתר והיתקשר עוד פעם ועוד פעם הסתכלת על עצמך וראית שהחולצה שלך היתה קרועה והמכנס שלך מלא בדם והבכי התגבר נזכרת שיש לך בגדים להחלפה לספורט אבל פחדת שמישהו יכנס לשירותים ויראה אותך. ספרת עד שלוש ורצת לדלת של השירותים נעלת ונשמת לרווחה. הלכת באיטיות לכיור , הסתכלת על עצמך ונגעלת. שטפת את כל הדם ממך והחלפת לבגדי הספורט ניקית את כל הדם מהריצפה, ישבת ושוב בכית. מישהו היתקשר , ענית וצעקת "מה מה מה? אתם רוצים ממני? מה אתם רוצים שאני אתאבד אתם רוצים שאני.." הסתכל על הטלפון שלך וראית שזו אמא שלך..


תגובות (4)

ממש יפה!!
תמשיכיייי

23/07/2013 07:35

אהבתי מחכה להמשך:)

23/07/2013 07:35

פאקקקק אמאלהההה!!!!!
המשךךךךך!!!!

23/07/2013 07:59

ייא .. תוודה אני שמחה שאהבתןן (:
העלתיי את הפרק הבא ^^

24/07/2013 16:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך