פגיעה באמון5

23/10/2014 717 צפיות 3 תגובות

לא האמנתי ! נשכבתי על המיטה ובכיתי ! לא האמנתי למה הוא ? דווקא שנתן לי את הכוח האחד השאמנתי לו ?! למה זה מגיעה לי ?
לפתע קבלתי הודעה עם תמונה שלו ושל לימור .. והיה כתוב . זאת לימור מותק אני ויניב חברים והוא כרגע נישק לי את היד ליד כולם והודיעה בפומבי .. אז בבקשה אל תנסי לימור איתו קשר כי הוא שלי הבנת אותי ? והחברות שלך ושלי נגמרה סלאמת …
לא האמנתי שזאת חברה שלי ! פשוט קבלתי סטירה מכל הכיוונים !
התמוטטתי נשברתי לחתיכות לא ידעתי מה לעשות … פשוט רציתי לקחת סכין ולדקור אותו ואותה .. אבל תמיד הייתי בחורה עם כבוד ואגו נפוח … החלטתי לא לענות ! למחרת התקשרתי ליבר שלו … התקשרתי כדי להחזיר את הדברים שלו … השרשרת ובצמיד והחולצה … הבאתי אותם לבית של חבר שלו … ושם תפסתי את יניב עם לימור … שתקתי לא יכלתי להוציא מילה מהפה שלי הנחתי את הדברים על השולחן והלכתי … לאחר כמה דקות שמעתי צעקות והאשמות .. והבנתי שהם רבעם בגללי … החלטתי ללכת ולא לחזור … עבר יום ואני עדין שקועה במחשבה למה זה מגיעה לי ?! לפתע קבלתי ששיחה מחסום … עניתי שמעתי … מאי, מאי בבקשה אל תנתקי לי .. זה היה הוא עם הקול המדהים שלו והמושך … אמרתי כן יניב , אני מקשיבה לך … מאי , בבקשה תני לי הזמנות להסביר את עצמי … מרוב שאהבתי אותו הוא הצליח כל כך מהר לשכנע אותי לצאת לטריבונות … שם הוא נשבע באהבתו והודה בטעות שלי ובכה ונישק את הרגלים והידיים וישב על הרצפה מה רק לא עשה … האמנתי לו … האמנתי לו עוד פעם .. אמרתי לו יניב אני מאמינה לך פעם אחרונה ….
חזרתי הבית מאושרת וטיפה מבואסת … בשעות הערב דברתי איתו בטלפון ופתאום לימור עברה ליד הבית שלי … שאלה אותי : תגידי את מדברת עם יניב ? אמרתי לה כן בחיוך לא ידעת שחזרנו ? היא צחקה צחוק שטנית והמשיכה אחרי שראיתי אותה הוא העביר אותי לממתינה … התקשרתי הוא לא ענה ולא חזר … החלטתי ללכת אליו ושם ראיתי אותו ואותה עושים את זה עוד שניה … ברחתי ויותר לא חזרתי בחים והוא עד היום מתקשר ואני מסננת אותו … כך הספור שלי נגמר …


תגובות (3)

מה???
לא הבנתי כלום….

23/10/2014 22:14

אין הבנה לסיפור שלך אין הקפדה על כלום אני אתן לך טיפ:
תסתכל על סיפורים אחרים ותלמד מהם, אני גם מציע לך לקרוא ספרים.

24/10/2014 00:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך