"פגעת בי , עכשיו תשלם על כול הלבבות ששברת ..כולל את שלי." – פרק 2

אפריל20 19/01/2014 1271 צפיות תגובה אחת

אספתי את הכסף שהיה שייך לי , הגדולים שבקזינו בירכו אותי ולחצו לי את היד . הרבה זמן חיכיתי בשביל
להביס את ג'ק במשחק שלו , הוא הרי אחד מהכרישים הגדולים והוא מהמר כבד . כדי להתנקם בו
על הלילה שהיה לי ועל הלב השבור אני עומדת להוציא ממנו בכול משחק את הכסף שעליו הוא שובר לבבות.
ג'ק נעלם ישר אחרי המשחק , לא הצלחתי למצוא אותו בשום מקום רחבי הקזינו . מבטים הוגנבו לעברי
וניסיתי כמה שיותר לא לתת להם לשים לב שאני שמה לב אליהם . כשהבנתי שאיבדתי את עקבותיו
בפעם השנייה בחיים , בפעם השנייה שהוא ברח ממני התכוונתי לצאת מהקיזנו אבל יד תפסה אותי לא מוכנה .
זה היה הדילר , נשמתי לרווחה שזה לא היה ג'ק , אני מתכוונת להיות צעד אחד קדימה בכול פעם ובכול
צעד שהוא יעשה בזמן שהוא נמצא בלאס וגאס . לא סתם יש לי את הקילרים .
"נוכל לדבר במקום פרטי?" הוא שאל , התחלתי לחשוד לאן הוא רוצה להוביל את השיחה הזאת . או
שהוא גילה מי אני או שהוא רוצה לדעת אם רמאיתי בשביל לנצח במשחק . זאת הסיבה שניצחתי , כול
השחקנים זלזלו ביכולת המשחק שלי ולא חשבו לרגע שאם הצלחתי להיכנס לאזור הגדול אני יותר משחקנית אינטרנט קטנה .
הוא הוביל אותי לחדר צדדי , הוריד את כובע המצחיה עשלו והניח אותו על השולחן , גחנן מעבר לבר והוציא בקבוק ג'ק דניאלס , אנחנו פשוט רודפים אחד אחרי השני ולא מוותרים . אני לא מתכוונת לוותר על הנקמה שלי בו , הוא לא היה צריך לשבור את הלב לקלייסי מנדל .
"קלייסי מנדל , ביתם של כרישי הקלפים כריסטינה ורוברט מנדל." הדילר מילא לעצמו כוסית ג'ק דניאלס
ושלח את הבקבוק אל צד השני של הבר שהוא ישבתי , הבקבוק גלש לאורך הבר החום ונחת לצד זרועי .מלאתי לעצמי כוסית ורוקנתי אותה בלגימה אחת .
"אממ.." מלמלתי והוצאתי את הפלאפון מהכיס בשביל לראות מה השעה , לעזאזל ! כבר שלוש בלילה , אני צריכה להגיע לבית יש לי מחר בחינה גדולה . להתקבל לקולג' הייתה הבחירה הנכונה ביותר שעשיתי בחיי.
"את ממהרת ?"
פתחתי את פי בשביל לומר משהו אבל השפלתי את מבטי בחזרה "מצטערת." אמרתי .
"נעשה את זה קצר , את צייד הקלפים לא ככה? אני רוצה להיות בראש , אני רוצה שתהיה השופטת במשחקי הקלפים ואני רוצה לדעת מי מהם מרמה ." זאת נשמעת כמו עסקה טובה.
נשכתי את שפתיי "אני לא יכולה , יש לי לימודים למחרת . אם אי פעם תראה את ההורים שלי תגיד להם שהחיים בקולג' הרבה יותר טובים מהחיים שהיו לי בבית ." לא שבאמת היו לי חיים בבית , ההורים שלי כמעט ולא היו פיקחים ורוב הלילה היו בקזינו ובבוקר ישנו . הייתי עושה את כול עבודות הבית בעצמי ,הדבר היחיד שהחזיק אותי שפויה הוא שלהורים שלי היה הרבה כסף כך שהם היו קונים לי כל מה שרציתי.
"שני משחקים בכול ערב , עד חצות ." אמר הדילר , רציתי כבר לברוח לבית בשביל ללמוד קצת לפני
הבחינה אבל העסקה נשמעה לי יותר מידי טובה בשביל להיות אמיתית .
"בסדר." לחצתי את ידו ויצאתי מהירות מן הקזינו .

פתחתי את דלת הבית במועונות והדלקתי את האור "מייסון , בוא חמוד קניתי לך נקניקיה ." קראתי לגולדן רוטווילר שלי , אבל שום נביחה או קישקוש בזנב לא שמעתי , סגרתי את הדלת וזרקתי את
הפלאפון על הספה . הנחתי את השקית על השולחן בסלון והלכתי אל עבר המסדרון בעודי פותחת את
דלת החדר של השותפה שלי לשעבר שהשארתי נעולה במשך מספר חודשים .
הוא ישב שם על המיטה בעודו מלטף את בטנו של מייסון שקשקש בזנב , פערתי את עיניי ודפקתי את כף ידי על הרצפה , מיסון נבח על ג'ק ורץ לעברי בעודו מלקק את כף ידי .
"אני כבר באה ." שלחתי את מייסון אל הסלון .
הסתובבתי לעבר ג'ק "למה אתה פה? ואיך לעזאזל נכנסת?"
ג'ק משך באפיו " אל תגידי שאת לא שמחה לראות אותי. את הרי הפצת את השמועות של צייד הקלפים שמתגלה כציידת." הוא התרומם על רגליו והתחיל ללכת לעברי , כול צעד שלו בישר לי שאני נמצאת בסכנה . העיניים האפלות שלו חדרו אל נשמתי והוא שלח את זרועותיו וסגר מאחורי את הדלת , נעל אותה .
"הדלת הזאת הייתה הרבה יותר קשה מהדלת הכניסה , מה לעזאזל עשית עם הדלת המזדיינת הזאת?" בוא נחשוב , אחרי שברחת נעלתי את החדר הזה בשביל שאני לא הצטרך לראות את החדר הזה יותר
ושכרתי אנשים שישברו את המנעול ככה שאף אחד לא יצליח להיכנס לחדר הזה יותר .
"אני לא יודעת." משכתי בכתפיי .
ג'ק הניח את כף ידו על מותניי ואת כף ידו השניה על לחי 'אל תפלי , אל תפלי ..' צעקתי בליבי .
"את לא יודעת עד כמה אני רוצה אותך עכשיו ." נשמתי נעתקה מראותיי .
"לך תזדיין." אמרתי בקול חנוק , הוא נראה טוב , יש לו גוף אלוהי שכול בחורה ששכבה איתו מוכנה
לעשות הכול בשביל שהגוף הזה ישאר אצלה . אבל אני מוכנה לעשות הכול בשביל שהגוף הזה יצא
לי מהבית .
"אחרייך." הוא אמר בפיקחות והביט בשפתיי .
"אתה צריך ללכת ." הבטתי בעיניו , ניסיתי לגרום לו להרים את עיניו ולהביט בעיניי . אני יודעת שהוא רוצה להיות חתיכת חרא ולהפיל אותי בפעם השנייה אבל אני לא מתכוונת ליפול ברשת .
"לא לפני.." עוד לפני שהוא סיים את המשפט הוא הטיח את שפתיו בשפתיי , עיניי נפערו לרווחה וקפאתי במקומי . זה כואב , זה כואב לי יותר מידי .
דחפתי אותו ממני "אתה חתיכת חרא , תעוף לי מהבית." יצאתי מהחדר ונכנסתי לשרותים בעודי טורקת אחרי את הדלת וקורסת על רגליים . אני שומעת צעדים ודפיקה על הדלת של השרותים .
"קלייסי אני רוצה אותך , אני רוצה להחזיר אותך אלי ." המילים נתקעו בגרוני , יכולתי לשמוע את הלב שלי נשבר לחלקים בפעם השנייה השנה , לקח לי יותר מחצי שנה בשביל להרכיב בחזרה את החלקים.
"חתיכת חמור , אני שונאת אותך ." מלמלתי , אחרי המילים האלו שמעתי אותו דלת הכניסה נטרקת .
תהרגו אותי , עכשיו .


תגובות (1)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

19/01/2014 07:23
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך