אפריל20
רציתי לנסות משהו חדש , לא התחברתי לסיפור שכתבתי לפני .[מקווה שתאהבו :)

“פגעת בי , עכשיו תשלם על כול הלבבות ששברת ..כולל את שלי.” – פרק 1

אפריל20 18/01/2014 824 צפיות תגובה אחת
רציתי לנסות משהו חדש , לא התחברתי לסיפור שכתבתי לפני .[מקווה שתאהבו :)

בכול חודש , פעם בחודש מתקיימים משחקי הקזינו הגדולים ,כול כרישי הקלפים באים לנסות את מזלם. הפעם הקזינו היה מלא עד אפס מקום , כולם התחילו להיכנס פנימה . השמועות התחילו להתפשט במהירות , צייד הקלפים הגיע אל קזינו '920' והוא יהיה שופט המשחקים הגדול. צייד הקלפים הוא אדם המסוגל לספור את כול הקלפים ולדעת מראש מי ינצח , יכול לדעת מי יפסידו מי מרמה והגדולים במשחקי המזל באים בשביל לשחק נגדו . הבעיה שאף אחד לא יודע מי הוא .כולם חוץ ממני .
הייתי חייבת להפשיט את השמועות במהירות , גם אם ידעתי שזה אסור הייתי חייבת להוביל אותו אלי .הייתי חייבת למצוא אותו , הייתי חייבת להחזיר אותו בחזרה אל הקזינו .הייתי חייבת להוביל אל את האדם שפגע בי , ובעזרת השמועות למשוך אותו לעברי. בערב הקזינו , כמו תמיד לפני שאני נכנסת אל חדר המשחק אני בולעת בעיניים את השחקנים , וצדקתי.
הוא הגיע , הצלחתי למשוך אותו לעברי כי אש ללהבה כי הפעם הוא לא יצליח להתחמק ממני בצורה מהירה כמו שהוא עשה בלילה הקודם . הפעם אני יהיה זאת שיאמר את המילה האחרונה .
עמדתי מאחוריו , מביטה בו בעיניים קרות וצועדת לעברו , כול צעד מאיים על שנינו , כול צעד אני מצליחה לקרוא אותו , כול צעד וצעד אחד נשאר מאחורה. אני מניחה את כף ידי על כתפו ורוכנת קדימה בשביל לשים חפיסת שטרות במרכז השולחן הירוק , הדילר שלבש מצחיה ירוקה הביט בי בעיניו החומות והשפיל את מבטו לעבר חפיסת הקלפים . שואל את עצמו כנראה ' איך היא הצליחה להיכנס לאזור הגדולים?'
"ילדה , זה לא מקום לשחקנית אינטרנט או כריש מתחיל ." זקפתי את הגבה והתכופפתי קדימה בשביל להבליט את המחשוף עתיר הפרסים שקבלתי בתיכון .
"אני יודעת." למשמע הקול הוא הרים את מבטו אלי וחייך את החיוך הפלרטטני הגדול שלו שמפיל כול אישה מהרגליים , מה שמצחיק שהוא הצליח להפיל אותי בקסמו .אני מביטה בו מצד העין , שיערו עדיין היה בתספורת המריאנס הגדולה שלו , עיניו הירוקות והאפלות הפילו אותי בזכירונות .אבל חיכיתי ליום הזה יותר מידי זמן .
"קלייסי." הוא אמר בפשטות , אני זוקפת את גבי , הוא עוטף את זרועו סביב מותניי ומצמיד את גופי אלי ,הוא תפס אותי בהפתעה ולא ידעתי איך להגיב . הלב הדופק במהירות ומבט הפוקר פייס שלי הצליח להציל אותי ממבט ההפתעה .
"מר דניאלס , כמה טוב לראות אותך כאן ." הוא חזר , אני לא מאמינה שהוא באמת חזר. "שמעתי שיש ערב קזינו שעומד להפשיט עורות הערב , חשבתי לבוא לכאן . ולא רק , יש גם מבחר ענק של לילה." הוא זרק את מבטו מעבר לכתפי , מסתכל על קבוצת נשים שישבה עם שמלות מיני קצרות ונופפו לעברו ."אני יודעת שאתה אוהב לבחור את הזונות שלך בצורה הטובה ביותר שתמצא ," עיניו נפערו "לא ככה קוראים למי ששוכבת איתך לילה ולמחרת אתה עוזב?" אני יודעת שזה הופך אותי לזונה שלו ."את רחוקה מלהיות אחת מהן ." הוא פלט בקול ארסי .העברתי את האצבע על גבי חזרו שירדה מטה " זה לא הופך אותי להיות זאת ששכבה איתך ,בכול מקרה בהצלחה הערב ג'ק . תצטרך לשלם היום על כול לב ששברת ."
"במקרה הזה אני צריך להיות מיליונר ."
"אל תדאג." לחשתי לאוזנו והתפתלתי בשביל לצאת מזרועו שהקיפה אותי והתיישבתי במקומי , הדילר התחיל לחלק את הקלפים לכול אחד . במשך המשחק שמתי לב לכול המבטים שנחים עלי , כול המבטים של כרישי הקלפים ואני התחלתי לחשוב שאני עומדת לחטוף על התחת היפה שלי בסוף המשחק .עד שהוא נגמר , ספרתי את הקלפים בליבי "אני מהמרת על הכול." הזזתי את קבוצת האסימונים שלי אל מרכז השולחן , מביטה בכול אחד .הקאבוי שישב מולי עם הכובע רחב שוליים צחק ופרס את הקלפים שלו "פול האס , זה לא היום שלך ילדונת . לא היית צריכה לשחק נגד הגדולים ." עוד לפני שידעתי מי עומד לפרוס מי פרסתי את שלי ."רויאל פלאש, רצף מלכותי , הרצף הגבוה ביותר ." וברגע שהדילר רכן בשביל לקחת את כול האסימונים משאר השחקנים שהפסידו את הכסף שלהם הסוד שלי התגלה בידי האדם שקיוויתי שיגלה אותו .
."אני יודע מי קרא לי לבוא לכאן ." אמר ג'ק דניאלס , חריף כמו המשקה .


תגובות (1)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

18/01/2014 11:02
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך