היי אני כותבת משולב ביחד עם חברה טובה שלי ושם המשתמש הוא: love snow1 עבדנו על זה שעות מקווה שהפעם אין שגיאות ואם תאהבו אשמח שתבואו לקרוא עוד פרק אם שתאהבו תגיבו אם אתם רוצים עוד פרקים והמשכים נוספים לסיפור קריאה מהנה!

פושעים צעירים-הקדמה

27/12/2015 729 צפיות 3 תגובות
היי אני כותבת משולב ביחד עם חברה טובה שלי ושם המשתמש הוא: love snow1 עבדנו על זה שעות מקווה שהפעם אין שגיאות ואם תאהבו אשמח שתבואו לקרוא עוד פרק אם שתאהבו תגיבו אם אתם רוצים עוד פרקים והמשכים נוספים לסיפור קריאה מהנה!

אני מתעוררת בחדר קטן וחשוך עם מנורה שמאירה חצי מהחדר. אני יושבת על כיסא ומולי שולחן וידי קשורות. אני ממצמצת את עיני כדי להסתגל לאור הבהיר של המנורה. ראשי כואב ואני לא זוכרת דבר. פתאום אני שומעת קול צעדים מתקרבים הדלת שבסוף החדר נפתחת ושוטר עם מדים כחולים נכנס לחדר ומתיישב על הכיסא שמולי ששולחן המתכת מפריד ביננו. הוא בוחן אותי ברגעים קצרים בעיניו ופתאום קם ומשחרר אותי מהאזיקים שעל ידי ומושיט לי משהו כמו משאף ומצווה עלי בקולו "תנשפי לתוך זה מיד!". אני מביטה בו במבט מבולבל ואז אני מבינה שזה שאני פה זה לא סתם. זוהי בדיקת אלכוהול. נשפתי לזה ואז בקול צרוד מעט " אתה יכול להסביר לי לפחות מה קרה?" הוא עונה לי "את בטוח לא מבינה או שאת מנסה להתחכם?" עניתי בלחש " אני לא זוכרת כלום!". הוא הביט בי שוב ואמר "אם התוצאה תצא שלילית את תצאי מפה, אבל אם היא תצא חיובית…" הוא יוצא מהדר ומשאיר אותי לבד עם מחשבותיי מה יקרה בהמשך? איך אני אסתדר?

— כעבור חודש —

המשך יבוא…


תגובות (3)

נשמע מעניין. מציעה לכן לרדת שורות כדי שיהיה יותר קל לקרוא.
אשמח אם תמשיכו :)

27/12/2015 21:27

ושרק אחת תפרסם

27/12/2015 22:55

היום אני מעלה את הפרק הראשון

03/01/2016 11:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך