nasha
אז מה יקרה במסיבה הזאת?את כל זה תגלו בפרק הבא. אשמח לביקורת=]

פושע שכונתי פרק 4

nasha 08/07/2015 1111 צפיות 3 תגובות
אז מה יקרה במסיבה הזאת?את כל זה תגלו בפרק הבא. אשמח לביקורת=]

\"תגידי השתגעת?!איך הגעת למצב שאת וחבר של אליאס יוצאים?ועזבי את זה, איך לא סיפרת לי?!\", יריתי לעבר שירה את כל הכעס שהרגשתי עכשיו כלפייה.
היא יוצאת עם חבר של אליאס כבר חודשיים ורק עכשיו היא טרחה לספר לי את זה ועוד כדרך אגב.
\"רק בגלל התגובה הזאת לא סיפרתי לך\", היא אמרה ושילבה את ידייה.
\"ברור שאני אגיב ככה כי את יוצאת עם פאקינג עבריין\", לחשתי את המילה עבריין כדי שאמי לא תקבל שוק בעצמה.
\"נו מה את עושה ביג דיל, את יודעת שאני נמשכת לטייפ הזה של הגברים ואת לא יכולה להגיד שהם לא סקסיים ומושכים וגם הם הכי טובים במיטה\", היא אמרה ונשכה את שפתה התחתונה בחולמניות.
\"אני לא מאמינה…אתם שכבתם?\", שאלתי ופערתי את עיניי בהלם מוחלט.
\"כן…\", היא השפילה מבט וחיוכה ירד מפנייה.
החברה הכי טובה שלי שהייתה בתולה וחיכתה שבע-עשרה שנים בשביל למסור את פרי האהבה שלה לגבר שהיא תאהב והוא יאהב אותה אהבה בלתי מנוצחת כבר לא בתולה ועוד עבריין ביתל אותה, לא סתם עבריין. אחד העבריינים הגדולים בבת-ים.
לא יכולתי להיות מופתעת מכל מה שהיא אמרה עכשיו, הרגשתי פתאום שאני לא מכירה אותה יותר. היא לא סיפרה לי את זה שהם יוצאים ועוד שהוא ביתל אותה אחריי חודשיים בלבד.
\"את יודעת…זה פוגע, את יכלת לספר לי, לא הייתי הורגת אותך. את החברה הכי טובה שלי וציפיתי ממך שתספרי לי דברים כאלה\", אמרתי באכזבה גדולה, היא הרימה לעברי עיניים אשמות ומצטערות ודמעה ירדה מעינה.
\"דיי\", אמרתי והתיישבתי על ידה, משכתי אותה לחיבוק ונתתי לה להתפרק על כתפי.
\"יפה שלי, אני אוהבת אותך\", אמרתי וידייה חיבקו אותי חזק.
\"טוב לך איתו?\", שאלתי לאחר שהתנתקנו מהחיבוק והיא הנהנה בראשה וחייכה חיוך קטן.
\"קובי הוא הגבר הכי מושלם עלי האדמות, הוא דואג לי ומכבד אותי כמו שאף גבר לא כיבד אותי\", היא אמרה בהתלהבות ובגאווה.
\"תראי, אני לא אשקר לך, אני לא בעד אבל…אני יודעת שזה לא יעור להטיף לך אז אני יכולה רק להגיד לך בהצלחה ושבאמת תשמרי על עצמך. הם נורא הפכפכים ומסוגלים להרים יד על אישה, אז בבקשה ממך תשמרי על עצמך\", אמרתי והיא הנהנה וחייכה בהתלהבות כאילו זכתה בלוטו.
\"ו…תראי, אליאס חוגג יום הולדת ו…קובי הזמין אותי ליום הולדת שלו ו…פליז תבואי איתי אני לא רוצה להיות שם לבד\", היא אמרה והתחלתי לגחך. היא באמת חושבת שאסכים לזה?איפה היא חייה?על איזו פלנטה דמיונית היא משוטטת אם היא חושבת שאסכים לזה?
\"אין מצב ושום דבר ממה שתגידי לא יעזור לך\", אמרתי בהחלטיות והיא נאנחה. חשבה באיזו דרך לשכנע אותי.
\"אוקיי…לא צריך אבל…אני לא אגיד לך מה גיליתי על עליאי\", היא אמרה ונגעה בנקודה רגישה, גרמה לי לחשוב באמת אם ללכת איתה או לא. אוף. כלבה בכמותה.
\"את כלבה שתדעי לך!\", צעקתי בעצבים ונכנסתי לדילמה. למה עילאי קיים למה?!
\"טוב, דברי אני אבוא איתך\", נכנעתי לה והכל בגלל עילאי המזדיין.
\"יש!את לא מבינה איזו מאושרת עשית אותי\", היא צהלה משמחה ואני גלגלתי את עיניי.
היא תמיד יודעת איך לאיים עליי. פשוט כלבה.
\"טוב, הוא יוצא עם לינוי משכבה מתחתינו\", היא אמרה ופערתי את עיניי, ממתי הוא נמשך לבנות שיותר קטנות ממנו?עכשיו באמת נכנסתי לסרט, כאילו…אשכרה יצאתי עם בן אדם שנתיים שלמות מבלי באמת להכיר אותו, גיליתי עליו כל כך הרבה דברים אחרי הפרידה
המזורגגת הזאת.
***
נכנסנו לרכב של קובי, הוא חיכה לנו על הכביש מחוץ לבניין.
\"שלום שלום\", הוא אמר ואני לא ידעתי אם לענות או לא, לא כל כך רציתי.
\"היי\", אמרתי לבסוף, לא רציתי להביך את שירה.
הוא הביט בי דרך המראה הקדמית וקרץ לעברי. הוא שם גז ונסע במהירות מופרזת, כמעט גרם לי להתקף לב.
הוא נראה טוב, יש לו עיניים כחולות כהות, שיער שחור וגופו שרירי ונפוח כמו של אליאס.
העבריינים האלה באמת נראים טוב, אני לא יכולה לשקר לעצמי, החזות המסוכנת והקשוחה שלהם יכולה להפיל כל בחורה ברשת שלהם. בגלל זה עדיף להתרחק מהם.

עצרנו מול וילה, ענקית, כולה מוקפת במצלמות. טוב לכל העבריינים מותקנות מצלמות בשביל הבטחון שלהם.
יצאנו מהרכב והלכנו אחרי קובי.
נכנסנו למסיבה שהתרחשה בחצר הענקית של הבית, לקחתי נשימה עמוקה וארוכה והכנתי את עצמי לערב הלא צפוי שאעבור.


תגובות (3)

תמשיכי :)

09/07/2015 00:17

המשכתי:)

09/07/2015 02:09

התאהבתי בסיפור הזה סופית!!

23/07/2015 22:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך