הייוש אני חדשה אז תגייבוו

פחד לאבד אותך הקדמה

21/03/2014 1514 צפיות 2 תגובות
הייוש אני חדשה אז תגייבוו

רוני ג'ינגר:
היי, אני רוני ג'ינגר.. כיתה ח. עיניים כחולות, שיער חום דבש מטולטל. מקובלת ? לא. יש חברה אחת טובה, הילה. אני אוהבת לשיר, לשחק (תאטרון ) ולרקוד. אפשר לומר ש.. בלי מוזיקה, לא הייתי קיימת.
חבר ? אין. למה שיהיה חבר לילדה חננה כמוני ?! (או לפחות כך קוראים לי..)

הילה:
היי אני הילה.. כיתה ח :) בלונדינית עם עניים כחולות, אפשר לומר, דיי כוסית, לא משוויצה רק מודעת לעצמי בכל זאת, הייתי פעם דומנית :) החברה הכי טובה היא רוני. מקובלת ? כך, לא ממש .. אולי רק בגלל הדוגמנות. חבר ? יש, אבל אני לא אוהבת אותו … היו הרבה ומכולם נפרדתי, אני עדיין לא בטוחה בקשר אליו .. אני ממש טובה בספורט, אבל מוזיקה כמו של הילה זה לא התחום שלי ..

עומר לוי:
היי אני עומר, בלונדיני עם עניים כחולות, כיתה ח :) חתיך ? מאוד. חבר הכי טוב ? דניאל. מקובל ? מאוד. כולם מתים עלי (והרבה מתות) חברה ? אין, אבל יש הרבה מחזרות, עוסד לא החלטתי על אחת :) תחביבים: ספורט וספורט :)

דניאל זכות:
היי אני דניאל, שיער שחור עם עניים כחולות מהממות. כיתה ח :) חתיך ? כן. חבר הכי טוב עומר. מקובל ? כן. ישכאלה שאומרים שאני שפוט של עומר אבל אני לא. חברה ? יש מת עלייה ! תחביבים: ספורט וכל מה שעומר אוהב לעשות.


תגובות (2)

נשמע טוב תתחיליי

21/03/2014 18:46

"בכלל לא שפוט" חחח

06/04/2014 22:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך