פחד לאבד אותך פרק 22+23

12/04/2014 1016 צפיות תגובה אחת

מנקודת מבט רוני

כבר עברוו שבוועיים מא שהכל קרה, מאז שגיליתי שעומר ניצל אותיי ו.. פתאום הכל נהרס לי, נעמה הלכה לה ומצאה לה חברות חדשות, עומר לא איתי … התאטרון הם החברים היחידים שיש לי, הם כלכך חשובים בשבילי, אתם לא מבינים עד כמה.

ישבתי באוטובוס ושמעתי כל מיני שמועות על הזוג החדש בכיתה, לא באמת היה לי אכפת מזה.
אחר כך נעמה באה והתיישבה לידי.
טוב שנזכרת בי אה ? אמרתי לה בכוונה להפריעה לה.
נראה כאילו זה לא הזיז לה והיא אמרה: אני צריכה לדבר איתך
אני לא בטוחה שאני רוצה לדבר איתך. אמרתי לה.
זה לטובתך. היא אמרה.
איפוו ? שאלתי.
נפגש בשירותים של הבנות בהפסקה של הבית ספר, אני לא רוצה שישמעו אותנו מדברות. היא אמרה.
את לא רוצה שיראו אותך איתי ? שאלתי.
לא, אני לא רוצה שישמעו מה שאני אומרת לך, כי לך זה לא יהיה נעים .

מה קרה לה ?! היא הפכה להיות מ.ג.ע.י.ל.ה היא מסתוובבת עם כל מי שעד לפניי שבועיים בהייא קראה להן \"פקצות\" ועכשיו היא עוזבת אותי והולכת אליהן. אוףף ! היא מעצבנת.
קיבלתי הודעה בווצאפ
לילך (ילדה מהתאטרון): תקשייביי אני צרייכה לדבר אייתך ..
אני: אין בעיה על מה ?
לילך: אני אכתוב לך כשאני אגמור ללמוד.
אני: טוובווש ביי

לא היה לי כוח ללימודים, אז החלטתי להבריז מהשעה הראשונה. טיילתי קצת, והגעתי לכיתה בשעה השנייה. פתאום כולם הפסיקו לדבר ואני לא הבנתי מה קרה. הסתכלתי עליהם ושמתי את הטיק במקום שלי.

המורה נכנסה לכיתה:

פתאום נפל פתק על הרצפה, פתחתי אות וקראתי

אז… מה עם החבר החדש שלך ?

עאעאעאעאעאעאע אני אווהבת אותוו ! ראייתי שזה הכתב של נעמה.

את מרוצה ? ישלך אחל חבר … הוא חתיך, מקובל וחכם. מה עוד צריך ?!

באארווורר שכןן הוא מוושלם !

לנעמה יש חבר חדש ? ואני לא יודעת מיזה ? ממש התרחקנו …

– הפסקה –

הלכתימ לשירותים וחיכיתי לנעמה. כמובן שהיא הייתה חייבת לאחר ולייבש אותי שם 5 דקות. אולי היא רוצה להגיד לי על החבר החדש שלה, והיא מתביישת לדבר איתי ליד כולם.

נוו ? שאלתי כשהיא הגיעה.
מה קרה ? שאלתי שוב.
אממ … אני ועומר חברים .. היא אמרה.

פרק 23

מזל טווב ! אמרתי וחייכתי חיוך מזוייף .
זה מפריעה לך …? היא שאלה.
לא מה פתאום. אמרתי. נוו מה הייא סתוומה ?! נפרדנו רק לפני שבועיים, ברוור שזה יפריעה ליי !
טווב אז מזל טוב אמרתי לה.
תודה היא אמרה והלכה.
נכנסתי לשירותים ופשוט התחלתי לבכות. רציתי למות, הילדה שהייתה החברה הכי טובה שלי עזבה אותי ועכשיו היא עם האקס שלי ? זהנחשב מבחינתי בגיידה, החברה הכי טובה שליי בגדהה ביי !

מנקודת מבט עומר:

בהפסקה, ראיתי אותה יוצאת מהשירותים, היא נראתה סבבה לגמרי, מה היא לא מקנא בזה שאני ונעמה חברים ? ישמצב שהיא כבר הצליחה לשכוח אוותי ? אוףףף !
נעמה עברה וחייכה אלי.
היא חזרה אחורה ובאה לדבר איתי.
היי. היא אמרה.
היי . אמרתי.
אז .. רוצה לצאת מתישו ? היא שאלה.
כע בטח. עניתי והמשכתי להתסכל על רוני, שנראת כרגיל.

מנקודת מבט רוני

אוקיי , הינה הוא והינה היא ואני צריכה לעבוור ליידים .. להתנהג רגייל … להתנהג רגייל … ניסיתי לנשום ו להתגבר על הכאב, ללא הצלחה.
קיבלתי הודעה בווצאפ :
לילך: נמאס ליי ! את הוולכת ואוומרת שאניי זונההה לכולם ?!


תגובות (1)

המשךךך

12/04/2014 11:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך