3 תגוובוות וממשייכה :) ואניי בדרך כלל לא מעלה בשישי שבת אבל רק בתור פיצויי

פחד לאבד אותך פרק 24

12/04/2014 922 צפיות 3 תגובות
3 תגוובוות וממשייכה :) ואניי בדרך כלל לא מעלה בשישי שבת אבל רק בתור פיצויי

אני: מהה… מאייפוו הבאת אתזה ?! שלחתי .
לילך : ישלי את המקורות שלי. זה לא משנה עכשיו מאיפו הבאתי אתזה, רק שתדע שעלזה אני לא אסלח לך, ואני לא מבטיחה שלא יקרה לך שום דבר חזרה.

מ.ה ?! הכל מתפרק ליי עכשייווו !! למה הם עוושים ליי אתזה ..?! מה אניי עשייתיי ?! אווליי אניי לא בסדר .. ? אוליי אני עשייתי משוו לא טווב ..? זהו, הייי חייבת ללכת, לא אכפת לי, שיגידו מה שהם רוצים, שיגידו שאני מקנאת בנעמה או כל דבר אחר, לי לא אכפת .
לקחתי את הטיק חיכיתי שיהיה צילצול לסוף ההפסק וכשכל הילדים נכנסו לתוך הכיתות, תיפסתי על הגדר ואפילו לא שמתי לב לגובה, ויצאתי.
רצתי הכי רחוק שאפשר, רק רציתי להתרחק כבר מהכל ..
נפלתי שם על איזה פיינה עם הרבה דשה , פשווט נפלתיי והתחלתיי לבכות, ניסיתי להרים את עצמי אבל כאאבה לי הרגל, כנראה עיקמתי את הקרסול. התחלתי לבכות עוד יותר, אינלי למי להתקשר, לאף אחד לא אכפת ממני …

מנקודת מבט עומר:

המורה נכנסה לכיתה ואיזה ילדה מעצבנת הרימה יד.

המורה …? אייפו רוני …? היא שאלה בכוונה כדי לגרום לרוני להסתבך.
כנראה שהיא לא הגיעה היום המורה אמרה.

הסתכלתי על הכיתה .. רוני לא נמצאת. כנראה שהצלחתי כנראה שהיא באמת מקנאת בנעמה .. בדיוק מה שרצייתי. אבל עכשייו.. למה עשייתי אתזה ? עכשיו אני חבר של נעמה ולא יוצא מיזה כלום, אני צרייך להפפרד ממנה.. אבל איך ..? חשבתי.

מנקודת מבט רוני:

פתאום איזה נער, דיי חתייך, בא אלי ואמר:
ילדה את צריכה עזרה ?
עשיתי כן עם הראש והוא עזר לי לקום.
הוא עזר לי להגיע לאיזה ספסל .. התיישבנו.
אני דן , ואת ?
אני רוני. אמרתי וחייכתי.
אז רווני ..? באלך לספר לי למה היית על הריצפה ובכית ?
עזווב לא משנה. אמרתי וחייכתי.
באיזה ביצפר אתה לומר ? שאלתי.
הוא אמר לי את שם הבית ספר.
זה הביית ספר שליי ! אמרתי.
5איך זה שאפעם לא ראייתי אותו ..? הוא ממש נחמד, נראלי הוא יכול להיות אחלה ידיד :)


תגובות (3)

המשךךך

12/04/2014 11:58

תמשיכי

12/04/2014 12:33

אומייגאד אני גם בוכה איתה ביחד תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי
~חדשה~

12/04/2014 14:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך