פחד לאבד אותך פרק 6

25/03/2014 1251 צפיות תגובה אחת

איזה דקה בהיתי בהם מתנשקים … בסוףף הפסקתיי לבהות בהם, רצתיי מהביית של עיידן החווצה ופרצתיי בבכיי … הוצאתי את הטלפון ושלחתי בווצאפ הודעה לעומר :
הלכתי. כשתגמור עם הנשיקה שלך ושל שירה, אל תתקשר אלי. אני מקווה שזה לא נראה כאיילו אני מקנאת אוו משוו אבל .. הייתי חייבת לוומר לו עלזה משוו ! הוא בטח ססתם שיחק בי, השלה אותיי ובסוףף גרם לי להרגיש רע .. עכשיו הוא בטח צוחק עלזה עם חברים שלוו .. על עוד מתיחה שהוא עשה ל"סתם חנונית אחת .." התחלתי לבכות יותר חזק רק מלחשוב עלזה. איך יכולתי להיות כזאת תמימה .. איך יכולתיי ?!
הגיעו שני בחורים, נראו שיכורים לגמרי .. הם התיישבו לידי, הפסקתי מהר לבכות וקמתי ללכת, אבל אחד מהם תפס לי ביד והושיב אותי בחזרה לידם.
אז .. איך קוראים לך ..? הוא שאל אותי בקול מפחיד והרחתי ממנו ריח של אלכוהול.
קוראים לי.. רו.ני… אמרתי לו בפחד.
רוניי… הייתה ליי חברה שקראו לה רוני .. השניי אמר.
נכנסתי בליי שהם ראו לווצאפ של עומר , פעם אחרונה שהוא היה .. 10 לתישע. הוא לא ראה את מה ששלחתי לו ..
עוומר הציילוו !! שלחתי לו.
התקשרתי אליו, הוא לא ענה ..
את לא צריכה אתזה. אחד מהם אמר וזרק לי את הטלפון על הריצפה, לא קרה לא כלום.
אני כן .. אמרתי ובאתי לקחת אותו.
את לא. הוא אמר ונתן לי מכה חזקה ביד.
איייי !! צרחתי והתחלתי לבכות. אני ידעת שאסור להתעסק עם שיכורים, אבל כשזה מגיע לטלפון שלי, אני לא חושבת .
תשתקי ! אחד מהם צעק ואני המשכתי לבכות.
התחלתי לצרוח, לא יכולתי להזיז את היד.
אני אשתיק אותה. אחד מהם אמר ונישק אותי .
לא .. לא האמנתי שכך הנשיקה הראשונה שלי תהיה .. רציתי שהיא תהיה עם מיישו שאני יאהב, עם עומר .. לא עם סתם אחד ..
הם נתנו לי מכה בראש והתעלפתי.

מנקודת מבט עומר

נכנסתי לווצאפ, הרבה זמן לא הייתי שם. 300 הודעות מהקבוצה של הכיתה, 600 מהקבוצה של השכבה 600 מקבוצה של בתי ספר אחרים , שתי הודעות מרוני ושיחה שדלא נענתה ?!
הלכתי. כשתגמור עם הנשיקה שלך ושל שירה, אל תתקשר אלי. קנאיית אבל אני עדיין מת עליה .. רגע מזה ?!
עוומר הציילוו ?! קרה לה משוו ..
התקשרתי אליה, יצאתי החוצה ושמעתי את הצלצול שלה.
רוני ..?! רוני .. ?! צעקתי וראיתי את הטלפון שלה מצלצל על הריצפה.
שיייייייייט !!! משוו קרה לה ! צעקתי. התחלתי לצרוח, רונייי !! רונייי !!

מנקודת מבט רוני

התעוררתי באיזה חדר .. על מיטה.. בדקתי שהבגדים שלי עלי .. כן, הם עליי. נייסתי להזיז את היד, לא הצלחתי. חיפשתי עם היד השנייה את הטלפון, שייט ! שחכתי אותו שם על הריצפה ..
כנראה שהיא תצרטך להיות ערה שנעשה לא ? אחד מהם שאל.
מה ?! צרחתי עליהם.
עדיף. הם אמרו. אבל קודם .. היא צריכה לשתות קצת ..
מה ?! לא אינמצב אני לא שוותה !! צרחתי עליהם. שיכורים או לא הם לא מכריחים אותי ..


תגובות (1)

תמשיכיי מהמם!!..;)

25/03/2014 22:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך