אני מעלה פרק אחד בייוםם .. ואם יש 2+ תגובות אז אני ממשיכה להעלות עוד פרק .. אז תגייבוו חח

פחד לאבד אותך פרק 7

26/03/2014 1272 צפיות 2 תגובות
אני מעלה פרק אחד בייוםם .. ואם יש 2+ תגובות אז אני ממשיכה להעלות עוד פרק .. אז תגייבוו חח

הגיעה הבוקר

התעוררתי.. הייתי בלי הבגדים שלי ונזכרתי כל מה שהם עשוו לי אתמול בלילה … לא יכולתי להזיז את היד. לבשתי מהר את הבגדים שלי ביד אחת, וברחתי משם, רצתי אל עומר, כי עוד היה מווקדם.
מה קרה ?! איפו היית אתמול ?! הוא שאל.
עזוב לא משנה.. אמרתי.
מה קרה ?! הוא שאל והתחלתי לבכות.
הטלפון אצלך ? שאלתי.
כע קחי.
20 שיחות שלא נענו מאבא
15 שיחות שלא נענו מהבית
10 הודעות מאבא

אבווש

הודעות שלא נקראו:

אייפו את ?
היית צריכה להגיע ממזמןן
אני מחכה לך בבית
את לא מגיעה ! תעני לפחות
למה גם חברות שלך לא עונות ?!
אם את לא מתקשרת עוד עשר דקות אני יוצא לחפש אותך !
איפו את ?!
אני יוצא
תעניי לי כבר !
איפו את ?!

התקשרתי אל אבא.

רוני ?! איפו היית ?!

היה ממש מעשמם אז אני ונעמה הלכנו לבית שלה ונרדמנו שם .. קמנו עכשיו ואז ראיתי את כל מה ששלחת ושהתקשרת אלי .. אמרתי.
רוני .. הוא נאנח.
טווב אז ביי אבא. אמרתי ונתקתי.

טווב אז עכשיו את מווכנה להסביר לי מה קרה ?! עד עכשיו לא הפסקתי לחפש אותך ! כל הלילה חיפשתי אותך ובאתיי הבייתה רק כדי לקחת משוו לשתות.
עזווב עומר. איזה חמוד .. הוא חייפש אותי עד עכשיו .. רגע , הוא בכלל לא חמווד ! הוא הלך והתנשק עם שיירה !
מה קרה לך ?! הוא שאל בעצבים.
נפלתי על הריצפה, הוא חיבק אותי ונגע לי בטעות ביד.
צרחה קטנה נפלטה ממני.
מה קרה ?! הוא שאל.
כלום .. אמרתי והסתכלתי על היד שלי.
למה את בכלל לא מזיזה את היד שלך ? הוא שאל.
סתם הינה אני יכולה להזיז אותה. הזזתי אותה וממש כאב ליייי !!
אייייי ! צרחתי.
אני לא יודע מה עשו לך, אבל אנחנו הולכים לרופא עכשיו ! הוא אמר וגרר אותי לאיזה רופא של עשירים ..

הוא בדק לי את היד, ואמר שהוא חושב שיש לי שבר וצריך ללכת למיון בליווי מבוגר.
מה עשוו לך שם ..? עומר שאל ואני התחלתי לבכות.

הלו ? אבא ? שאלתי
כן ? הוא שאל.
אבא תקשייב .. אני נפלתי בספורט ואמרו לי שיש מצב שזה שבר ושצריך ללכת למיון .. אמרתי והתכוננתי לצרחה הגדולה.
מההההההההההההההההההההההההההההה ?!?!?!?!?!?!?!?!?! הוא שאל בעצבים.
אני אחכה לך בבית ביייי ! צעקתי וסגרתי את הטלפון.
רצתי הבייתה, דבר ראשון עשיתי מקלחת ואחר כך עוד אחת, כדי לשתוף ממני את מה שהם עשו לי…
יצאתי מהמקלחת ולבשתי בגדים ארוכים, אינלי כוח שאבא יתחיל עם בעיות… נפלתי על המיטה והתחלתי לבכות, כאבה לי היד אבל לא בגלל זה בכייתי .. בכיתי בגלל מה שהם עשו לי, וגם בגלל משוו שאפעם לא הרגשתי, כזה כאב באזור של הבטן והלב ..
את בווכה ?! שמעתי את אבא שלי צועק מלמעטה.
לאא ! צעקתי, שטפתי את הפנים וירדתי למטע.
אני שונאת לשקר לו, אני שונאת לשקר לאבא שלי, אבל הוא א סמכים לי לעשות כלום ואני לא יכולה פשוט לשבת בחדר מול הטלוויזיה .. כי זה בערך כל מה שהוא מסכים לי לעשות .. הוא לפעמים כזה מעצבןן עם כל הדאגה הזאת שלוו !

הגענו למיון, עשו לי כל מיני בדיקות מפחידות ואז הרופא שבדק אותי יצא ואמר: טוב אז ____


תגובות (2)

תמשיכי

26/03/2014 17:30

המשךך

26/03/2014 17:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך