הגבתם שתי תגובות אז המשכתי

פחד לאבד אותך פרק 8

26/03/2014 1205 צפיות 2 תגובות
הגבתם שתי תגובות אז המשכתי

יש לך שבר ביד, בואי , נתחיל בטיפול כדי לחבוש לך אותו …

מנקןדת מבט עומר:
מוזר, למה רוני לא הגיעה היום ?
נעמה, את יודעת מה קרה לרוני ? שאלתי.
לא למה ? קרה לה משוו ?! היא שאלה.
היה צלצול, ושמו את הפזמון של השיר "רוני" (כל היום מחליפים אצילנו שיר לצלצול)
רוני… אל תלכי. השמש לא תזרח עלי כשאת לא לידי
איפו היית ? חיפשתי אותך אחרי המסיבה .. שירה אמרה לי קצת לפני שהמורה נכנסה לכיתה.
שיה, אם שחכת את נישקת אותי, ולא נתת לי להפסיק.. זה לא אומר משוו עלינו … אמרתי לה
שנינו יודעיים שכן .. היא אמרה .
נוו מה את סתוומה ?! את לא מביינה שאני לא מאוווהב בך ?! אני מאוהב ברוונייי ! ועכשייו יותר חשוב לי מה קרה לה מהנשיקה שלנו, ותאת שאת חופרת ולא הייתי מסכים לגעת בך אפילו במקל !
מה …? שירה שאלה.
שייט. אמרתי אתזה בקול רם ? שאלתי. עוד פעם אמרתיי את המחשבות שליי
כן. היא אמרה ורצה משם.

מנקודת מבט רוני

יצאתי עם גבס, ישר ישלי הודעות מהתאטרון לשעבר.. לפני כמה שנים, ילדה אחת קיבלה תפקיד ראשי בהצגה, והומרה, לא יודעת מה קרה לה, היא אמרה שאני עושה אותו יותר טוב אז היא החליטה לתת אותו לי. דיברתי איתה, אמרתי לה שאני לא יכולה לעשות את התפקיד הזה אבל היא אמרה שזה מקצועי. הילדה הזו פרשה מתאטרון, וגמאני לא יכולתי לעשות לה אתזה, אז פרשתי גם. אבל עם החברות שלי מהתאטרון שמרתי קשר, אני רואים אחד את השני פעם בשבועיים והם הכל בשבילי …

הגעתי הביתה, דבר ראשון שעשיתי זה להתקשר לנעמה.
הייוווש ! היא אמרה לי
הייוש אמרתי לה.
למה לא הגעת ? היא שאלה.
כי עשוו לי היום גבס .. אמרתי
גבס ?! איך ?! היא שאלה.
נפלתי אבל תעשיי טובה אל תספריי לעוומר .. אינלי כוח שהוא יתחיל עם כל החפירות שלו .. אמרתי. התביישתי לספר לה את הסיפור האמיתי ..
אבל את יודעת שזה יכול לקרב בינכם …? היא שאלה.
לקרב ביננו ?! אני לא אסלח לו על מה שהוא עשה לי ..! אמרתי.
מה הוא עשה ואני לא יודעת ..? היא שאלה .
אתמול הוא הזמין אותי למסיבה, אמרתי לו שילך לקצת להיות עם החברים שלו ואז ראיתי אותו מתנשק עם שירה ..
מההההההההההההההההה ?! היא צרחה.
אייי הרסת לי את האווזןן !! צרחתי לה גם.
הווווא ממש מטומטםם !! ואני לא רוצה להכעייס אבל אמרתי לך להזהר ואת לא הקשבת לייי !! היא אמרה.
חח טווב אני צרייכה לנתק בייוש ! אמרתי.
בייוש ! היא צעקה.

מנקודת מבט נעמה:

יצאתי לעשות ריצה … פתאום ראיתי את עומר יושב שם ומדבר עם איזה מיישי .. הוא עזב אותה ורץ אלי.
עצריי ! הוא צעק ליי
נוו מה ?! שאלתי.
את יודעת משוו על רוני ? הוא שאל אותי.
מזה אמור לעניין אותך ? שאלתי.
למה שזה לא ? הוא שאל
כי הלכת להתנשק עם שיירה בווגד ! צעקתי עליו אתזה. נפלט לי בטעות :\
חחח רגע דבר ראשוןן .. אני לא התנשקתי עם שירה היא נישקה אותי. ודבר שני- מזה משנה לה ? הרי אנחנו לא חברים אוו משוו …
זה לא. אבל אנ רואה מהצד איך אתה משחק בבנות ואני לא רוצה שתעשה אתזה גם לה. אני מפחדת שאולי היא תתאהב בך .. כי שנינו יודעים שאתה מקובל, ורק אחרי שגמרת להתחיל עם כל המקובלות שבכיתה, אתה עובר להתחיל עם אלה שהן פחות ..
זה לא כך ! הוא אמר
זה כן. אמרתי
טווב לא משנה מה קרה לה ?! הוא שאל.
היא שברה את היד … היא אמרה לי שזה בגלל שהיא נפלה .. יוואוו אני חייבת להפסייק לפלווט דבריים !
מה..?! הוא שאל.
עומר דפק ריצה והלך.
מוזר. חשבתי והמשכתי ללכת

מנקודת מבט עומר

היא שברה את היד .. היא אמרה לי שזה בגלל שהיא נפלה … נעמה אמרה לי.
מה …? שאלתי אותה, אבל הייתי שקוע במחשבות .. היא שברה את היד, עשו לה משוו אני בטווח … זה כנראה משו שהיה ממש מבייך ומבייש אם אפילו לחברה הכיי טובהנ שלה היא משקרת ..
דפקתי משם ריצה לבית שלה נכנסתי ופתאום _____________


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייייי

26/03/2014 19:26

המשךךךך

26/03/2014 20:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך