LOL
בננות!!!
נהנתי כל כך לכתוב את הסיפור הזה, למדתי מימנו כל כך הרבה.
אני חושבת שזה הסיפור שהכי נהנתי לכתוב בינתיים!! (:
איך היה הסיפור? טיפים לשיפור(בלי לפגוע)
ואני ממשיכה עונה 2 על החיים של הבת של אמילי ורוי.
מקווה שתקראו(:

פנימיית האהבה- פרקים 50+51 (: והאחרונים

LOL 27/04/2013 1274 צפיות 7 תגובות
בננות!!!
נהנתי כל כך לכתוב את הסיפור הזה, למדתי מימנו כל כך הרבה.
אני חושבת שזה הסיפור שהכי נהנתי לכתוב בינתיים!! (:
איך היה הסיפור? טיפים לשיפור(בלי לפגוע)
ואני ממשיכה עונה 2 על החיים של הבת של אמילי ורוי.
מקווה שתקראו(:

ליאור:"אז מה היא ביקשה סליחה?"
אני:"כן.. וגם על הדרך היא אמרה לי שרוי אוהב אותי"
ליאור:"וואי אמילי …"
אני:"מה וואי?"
ליאור:"תסתובבי…" חייכה. הסתובבתי וכל כך הייתי מאושרת.
———————————–
הייתי כל כך מאושרת זה היה רוי והוא החזיק שלט בידו של 'אמילי אני אוהב אותך <3' התקרבתי אליו והשיער שלי מתנפנף ברוח וקפצתי עליו בחיבוק ואז התנשקנו הכל חזר בבת אחת איך שהכרתי אותו שנתקעתי בו במסדרון והייתה לו חברה,ואז התאהבנו ,הוא בגד בי,ועדיין אהבתי אותו,חזרנו,נפרדנו ושוב… חזרנו. ידעתי שלא משנה מה הוא תמיד ישאר לי בלב וככה זה היה. למרות שאהבתי את אלון ואת רועי האהבה לרוי הייתה חזקה יותר לא יודעת למה..
רוי:"אני אוהב אותך!" אמר ונישק אותי
אני:"גם אני.." חייכתי ואז מישהו נגעה לי בגב זה היה בן חיבקתי אותו ואז את נדב ולירון ואת כל החבורה שלנו. שמחתי שהכרתי אותם והם ממש עזרו לי להיות פה וליאור,שאני חייבת לה את הכל!! אלון עמד מאחורי ונתן יד לתמר שמחתי בשבילם ורועי למרות הכל חיבק אותי,אני והוא התבלבלנו בין אהבת אחים לאהבה אמיתית. למרות שאיתו החזקתי הכי הרבה זמן והוא לא בגד בי ידעתי שזה צריך להפסיק מתישהו.
אני וליאור חזרנו לחדר להתארגן לטיול שנתי שמחר אנחנו נוסעים לנגב ואני בטוחה שיהיה ממש כיף.
אני:"ליאור ראית את הג'ינס שלי?" צעקתי בעודי מחפשת בערימת הבגדים שהייתה מונחת על הרצפה
ליאור:"לא!" צעקה לי בחזרה. הפכתי את כל החדר ואז מצאתי את השיר שבן כתב עלי, ואמרתי לעצמי שאני חייבת להראות לו אותו. שמתי אותו בכיס שלי והמשכתי לסדר את המזוודה. אני וליאור כל כך התלהבנו מהטיול הזה כי אני בטוחה שיהיה כיף. סיימתי לארוז ואז נכנסתי למקלחת והלכתי לישון . בבוקר השעון המעורר העיר אותי ואת ליאור בחמש בבוקר כי בשש יוצאים. התארגנו מהר והלכנו לכניסה של הפנימייה. ראינו את בן,לירון ונדב בדרך והלכנו איתם
אני:"בן תראה מה מצאתי" קפצתי עליו והבאתי את השיר שהוא כתב לי.
בן:"יואו איזה ישן" עיקמתי פרצוף.
אני:"אתה הולך לעשות מהשיר הזה להיט שמעת?!"
בן:"לא.. נראלך?"
אני:"נראה לי וחצי"
בן:"טוב אבל רק בשבילך"
אני:"עם לא בשבילי אז בשביל מי?" צחקתי וחיבקתי אותו. רוי חיכה לנו בכניסה ונתן לי נשיקה וחיכינו כולם לאוטובוסים. שהם הגיעו אני ישבתי ליד רוי וככה כולם הסתדרו לפי זוגות. אפילו אליאנה מצאה אהבה חדשה קראו לו אור והוא ממש חמוד דווקא, ואני חושבת שאליאנה למדה את הלקח שלה..
אחרי בערך חמש שעות הגענו למקום שלנו זאת הייתה מושבה כזאת חמודה דווקא. המורה קראה בשמות של מי יהיה ביחד בחדרים…
המורה:"ליאור… אמילי.. רותם(הבת).. תמר.. אתם ביחד בחדר זה בסדר?"
אני:"כן ברוור!!" צחקתי. היא המשיכה לקרוא ויצא שרוי,בן רועי,לירון ביחד בחדר. ונדב ,אלון,רותם ביחד בחדר שלהם וזה חדרים מחוברים כאלה.. היה משחקי חברה והיה ממש כיף. ישבנו בחדר האוכל וחיפשנו מה לעשות היום בערב..
לירון:"אתן תבואו אלינו לחדר שהמורות יירדמו טוב?"
אני:"למה שלא תבואו אלינו?"
נדב:,כי לנו יש חדר יותר גדול.. נהנהנהנה" אני והוא עשינו פרצופים אחד לשני,כל כך אהבתי אותו!!
ליאור:"אז סגרנו בשתיים עשרה אצלכם?"
רוי:"יאאלה.." סיימנו לאכול ואני וליאור הלכנו למקלחות ואז לחדר להתארגן שמנו פיג'מות כי ידענו שהמורות צריכות לעשות בדיקה כדי לראות עם אנחנו בחדרים.. המורה פתחה את דלת ושיחקנו אותה עייפות שעוד שניה נרדמות לה..
המורה:"לילה טוב לכן"
תמר:"לי..לילה טוב.." אמרה ופיהקה. המורה יצאה החוצה ואנחנו קמנו להתארגן.
התלבשתי בפשוט פשוט ויצאנו לחדר של הבנים בתקווה שלא יתפסו אותנו. רצנו מהר מהר לחדר שלהם .
אני:"הגענו בשלום" נכנסנו לבפנים והם כבר הכינו מוזיקה ואקסלים כאלה.. המוזיקה שמנו על בינוני כדי שלא ישמעו אותנו.
ליאור:"המורות כבר עברו אצלכם?"
רוי:"לא"
אני:"ומה נעשה עם הם יבואו?"
רוי:"לא יודע בינתיים." רקדנו והיה ממש כיף פתאום הייתה דפיקה על הדלת זאת הייתה המורה שלנו!!
לירון:"שיט מה עושים?"
בן:"מהר בנות תכנסו כל אחת עם מישהו למיטה נוו!!" רועי דחף אותי למיטה שלו ליאור הייתה עם רותם ותמר עם רוי רציתי לרצוח אותה!! הוא כיסה אותי כדי שהיא לא תתפוס אותנו.
אני:"היית חייב?" צחקתי
רועי:"כן" צחק. המורה נכנסה לחדר.
המורה:"כל הכבוד לכם.. אני שמחה שאתם לא עושים מסיבות כמו השאר"
נדב:"מה את יודעת.." מילמל. התאפקתי שלא לצחוק.
המורה:"אמרת משהו נדב?"
נדב:"לא אמרתי שהם התביישו להם שהם לא הולכים לישון.. בושה!!" היה ציני ואני רק רציתי לצחוק אבל רועי סתם לי את הפה הוא שם סילבר חשבתי שאני הולכת למות מהריח!!! המורה יצאה מהחדר ואנחנו המשכנו בשלנו. בסוף הערב חזרנו לחדר אחרי ויכוח רב עם רוי כי הוא רצה שאני ישן אצלו.
הגענו לחדר החלפתי לפיג'מה וישר נרדמנו. בבוקר שקמנו היה לנו מסלול בתוך מערה עם מים והיה צריך להתכופף והיה ממש מצחיק. תמר כל כך התחברה אלינו ואני מצטערת על כל רגע ששנאתי אותה. בחזרה לפנימייה באוטובוס עשינו צחוקים והיה ממש כיף. חזרנו לפנמייה וחזרנו לשיגרה שלנו.
————————————————————–
-כעבור שנתיים- (אל תשאלו למה כי זה פרקים אחרונים ואני צריכה להתחיל סיפור חדש)
אני ורוי עדיין ביחד מחזיקים מעמד, בלי בגידות אבל פה ושם ריבים קטנים שתמיד לא דיברנו יום ואז לא יכלנו יותר ותמיד השלמנו אני פשוט אוהבת אותו. ליאור ורותם עדיין ביחד איזה חמודים!! נדב,לירון ובן מצאו להם חברות ואני שמחה בשבילם זה מגיע להם. רועי עזב ואנחנו קצת בקשר פה ושם בפייסבוק. אלון ותמר ם ביחד והם כל כך מושלמים ביחד.
אני עכשיו בצבא רוי גם. כן אני בת 18 ואני פקידה וגם ליאור ככה שאנחנו משרתות ביחד. אני עם ההורים שלי בקשר קצת יותר טוב שיש לי שבתות פנויות אני נוסעת פעם לאמא שלי ופעם לאבא שלי. אחותי איב חזרה מחו"ל, טוב שהיא נזכרה בנו באמת. ניקול עוד באילת כבר נשואה +ילדה חמודה ומהממת!!! גם איב אבל היא עכשיו בהריון.
את השנים שלי בפנימייה אני בחיים לא ישכח, למדתי משם המון המון המון.
יותר נכון… מה לא עברתי שם, חייתי שם, התאהבתי שם, נשברתי שם.. אני כל כך צריכה להודות למקום הזה על הכל הכל הכל.
$הסוף$


תגובות (7)

הסיפור היה פשוט מושלם!!
וזה הסיפור שהכי נהנתי לקרואא!!
אין מה לשפר או משהו כזה
מחכה לסיפור הבא שלךך((:

27/04/2013 08:58
LOL LOL

תודה נסיכההה אחתתת!!!! (-:

27/04/2013 08:59

מהמםםםםםםם!!

27/04/2013 09:07

ישששששששששש עונה שניה….
למרות שעצוב שנגמר…
ממש אהבתי את הסיפור הזה….

27/04/2013 09:37

מהמםםםםםם רוצה עונה שניה!!!!!

27/04/2013 09:41

מהמם

27/04/2013 12:08

וואו זה מהמממם!
חבל שזה נגמר……
אבל לפחות יהיה עונה 2! :-)))
תמשיכייי… ❤

27/04/2013 12:33
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך