LOL
19:19 ((((:

פנימיית האהבה- פרק 10+11(:

LOL 09/04/2013 1142 צפיות 2 תגובות
19:19 ((((:

פתחתי את הדלת זה היה רוי "מה אתה עושה פה בחמש בבוקר?"
רוי:"לוקח אותך לריצה"
אני:"אני יוותר ביי"
רוי:"שום תוותרי תתלבשי ספורטיבית ונצא עכשיו"
אני:"תקשיב לי ותקשיב לי טוב אני לא בובה שאתה יכול לשחק בה!!"
רוי:"על מה את מדברת?"
אני:"על זה שנישקת אותי ואחרי זה לא זכרת שאני קיימת!! מה הקטע?!"
רוי:"מצטער"
אני:"אה ושאני הייתי לבד ואף אחד לא היה לידי מה עשית? היית עם אליאנה אז מה קרה פתאום נזכרת שאמילי רודסון קיימת?!"
רוי:"ביקשתי סליחה!!"
אני:"אותי מעניין מה חברה שלך חושבת על זה!"
רוי:"שום חברה"
אני:"מה?"
רוי:"אני מנסה להסביר לך!! נפרדנו אבל את לא מבינה כלום את עסוקה בלצעוק עלי! אז מה זה עוזר לך?!"
אני:"סליחה.. אז מה רצית לפני זה?"
רוי:"שנצא לרוץ"
אני:"לרוץ?"
רוי:"כן תתארגני ותבואי אני מחכה לך בחוץ"
אני:"למה בחוץ? בוא תכנס"
רוי:"טוב" הוא נכנס וישב על המיטה ואני הלכתי להחליף בגדים שמתי מכנס קצר וגופייה ועשיתי קוקו גבוה."יצאנו? " אמרתי "כן כן בטח יאאלה בואי"
יצאנו לריצה בפארק שיש בתוך הפנימייה ,שמעו הפנימייה הזאת גדולה מאוד התחלנו לרוץ ורצנו מהר בסוף נשכבנו על הדשא והתנשמנו עמוק…
רוי:"לפחות יהיה לי קצת שקט מאליאנה לשבוע"
אני:"למה?"
רוי:"אנחנו יוצאים לטיול הזה או משהו כזה.."
אני:"שקט מימני לא יהיה לך.."
רוי:"את בט' לא בי'.."
אני:"מה עם אני יגיד לך שהעונש שקיבלתי הוא להדריך את הבנים מי'? תאמין לי?"
רוי:"באמת?!" צחק
אני:"כן כן לצערי הרב…"
רוי:"טוב עוד שעה וחצי מתחיל הלימודים כדי שנחזור יאאלה קומי הוא עזר לי לקום והתחלנו ללכת לכיוון של החדרים הוא ליווה אותי לחדר שלי ונתן לי נשיקה בלחי נכנסתי לחדר והתארגנתי לבית ספר.

מנקודת המבט של רוי:
ליוויתי את אמילי עד החדר ואז הלכתי לחדר שלי וראיתי את אליאנה יושבת שם
אני:"אכפת לך לתת לי לעבור?"
אליאנה:"די רוי בבקשה.."
אני:"מה די?"
אליאנה:"אני אוהבת אותך ואתה צודק עשיתי טעות אבל אני מבקשת סליחה בוא נחזור"
אני:"לא אני לא רוצה תעזבי אותי בשקט" נכנסתי לחדר השותף שלי אופק כבר היה ער והתארגן לבצפר הוא רגיל שאני קם בבוקר מוקדם. הלכתי להתארגן לבית ספר שמתי ג'ינס וחולצה קצרה ויצאתי לבית ספר היום עושים לנו הדרכה על הטיול. עברתי ליד החדר של אמילי שהייתה בחוץ עם נדב,לירון ובן לא סובל אותם חייכתי אליה והיא אלי המשכתי לכיוון של הבית ספר והלכתי להוציא ספרים מהלוקר ושפתחתי ראיתי מלא לבבות ומכתבים מאליאנה שכחתי שנתתי לה תקוד שלי. הלכתי לכתה ובאו להסביר לנו על הטיול וזה ובקיצור היה משעמם היום.
מנקודת המבט של אמילי:
בבוקר שקמתי נדב,לירון ובן באו לחדר שלי וכרגיל חיכו שאני יתארגן ואז שיצאנו ראיתי את רוי במסדרון הוא נראה כל כך טוב!!
נדב:"מה הקטע שלכם?" חייך
אני:"סתם.. נתקעתי בו בפעם הראשונה שלי פה ומאז נהיינו סוג של ידידים"
נדב:"אה.."
אני:"זה לא מפריע נכון?"
נדב:"לא ממש לא." המשכנו ללכת לכיוון הבצפר ונזכרתי שאני הולכת להיות מדריכה שלהם בטיול אז באתי לספר להם.
אני:"שומעיםם!! נכון הטיול שלכם? אני הולכת להיות מדריכה בו" קפצתי כמו משוגעת
לירון:"באמת?!"
אני:"כן.. זה בתור עונש אבל אני הולכת להנות!!"
בן:"יואוו איזה כיף!!" חיבק אותי המשכנו ללכת במסדרון ואז ראינו את ליבר,יובל ורוני עברתי כמו מלכה לידם והם בכלל לא עיינינו אותי הגענו לכתה ועבר עוד יום של שיעמום. חזרתי לחדר שלי ושם ראיתי על הספסל את רוי יושב ונראה כועס עלי…


תגובות (2)

מה זה המתח הזה?!?!?תמשיכי ועכשיו!!!!!!!!;)

09/04/2013 10:32

תמשיכיי

09/04/2013 11:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך