בקי
ואוו שנת שבתון כיצד תשרוד שנה בלעדיו כיצד תשרוד שנה בלי המשכורת כיצדדדדדדדדדד תמשיך את חייה כיצד ??????????????



כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית.

פעימות לב מואצות

בקי 16/04/2012 654 צפיות אין תגובות
ואוו שנת שבתון כיצד תשרוד שנה בלעדיו כיצד תשרוד שנה בלי המשכורת כיצדדדדדדדדדד תמשיך את חייה כיצד ??????????????



כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית.

פעימות לב מואצות

נדייה הגיעה לירמיהו 50 ומיד עלתה למעלה ופתחה את הדלת עם המפתח שהיה ברשותה.

היא נכנסה לדירה ולפתע קפאה על מקומה מולה ניצב במלוא הדרו במלוא גבריותו אלון

"אלוןןןןןןןןןןן מדוע אתה בבית?"

"חיכיתי לך" "אבל נכון הבטחת לי כי היחסים בינינו אם בכלל התחילו עליהם להסתיים לאלתר נכון אלון"???

"נדייה אני אוהב אותך מאד מאד מאד ולא מוצא לי מנוח כשאת מסרבת לנסוע אתי כשאת מסרבת להתיר לי ללוות את חייך מבלי שום מחויבות והתחייבות אז מה כל כך רע בזה"?????????

הוא התקרב אליה הצמיד אותה לגופה ושפתותיהם נפגשו השפתיים שכבר הצליחו להכיר זו את זה.

נדייה ניסתה להתרחק אך למען האמת היא ניסתה אך ביקשה שנשיקה זו לא תסתיים לעולם, היא ביקשה להימצא חבוקה בזרועותיו מעתה ועד עולם, כן היא אוהבת אותו בטירוף והמצפון ??? מה קרה למצפון???? היכן הוא מתחבא או אולי מתיר להם קצת קצת אהבה נשיקה שאיש לא זכה לקבל נשיקה שכזו.

לאחר ששפתותיהם נפרדו נשארה נדייה חבוקה בזרועותיו וביקשה שהזמן יעצור מלכת שהוא יהיה שלה שהוא לא יפסיק לחבקה ולנשקה אך אין ברירה הזמן חלף המצפון שב והיא כמובן ממושמעת שיחררה את עצמה מהחיבוק והתיישבה על הכסא כשכולה כמו שושנה בשיא פריחתה אשה יפהפייה אשה מדהימה אשה מאוהבת ללא תקנה.

נדייה עכשיו אני הולך אין לי לצערי זמן יותר אך בשעה 15.45 תמתיני לי ליד הקונדיטוריה ולא רוצה לשמוע שום מלה , הוא ליטף את שערותיה הגולשות וחזר ואמר ב- 15.45 ליד הקונדיטוריה.

היא מיהרה למטבח הכינה לעצמה כוס קפה שחור לחזור לשפיות וכן פרסה לעצמה פרוסת לחם כשהיא טובלת בקפה ומחשבותיה הרחק מעבר לקשת בענן אי שם רחוק אי שם שאיש לא יודע מה מצפה לאנשים מאוהבים הרחק מעבר לקשת בענן.

היא עשתה את עבודתה הרגילה כמדי יום ביומו אך זהו שלא אין זה יום רגיל כלל וכלל יום זה הנפלא ביותר ניחוח גופו מתיקות שפתותיו נישארו נצורות בתוכה לעדי עד.פעימות לב מואצות

היא מיהרה למטבח הכינה לעצמה כוס קפה שחור לחזור לשפיות וכן פרסה לעצמה פרוסת לחם כשהיא טובלת בקפה ומחשבותיה הרחק מעבר לקשת בענן אי שם רחוק אי שם שאיש לא יודע מה מצפה לאנשים מאוהבים הרחק מעבר לקשת בענן.

היא עשתה את עבודתה הרגילה כמדי יום ביומו אך זהו שלא אין זה יום רגיל כלל וכלל יום זה הנפלא ביותר ניחוח גופו מתיקות שפתותיו נישארו נצורות בתוכה לעדי עד.

בשעה 14.30 הלכה לפעוטון ואספה את התאומים המתוקים ושלושתם חזרו הביתה כששני הילדים שרים שיר חדש שלמדו היום . היא אוהבת אותם מאד מאד מאד.

בשעה 15.00 לערך הגיע הסבתא היא כל כך שמחה לראות את נדייה כשהיא פשוט פורחת "נדייה את כל כך יפה פשוט מדהימה" "תודה מאמי השיבה לה נדייה ונישקה קלות ללחייה.

התאומים המשיכו לשיר להנאתם ונדייה לאחר שהתכוננה לעזוב את הדירה שאלה את הסבתא בעניין הציורים של ילדיה אשר מסתבר שיש להם כישרון אדיר בציור לשלושתם כאחד.

זה יפה מאד השיבה הסבתא זה כישרון נפלא ולגבי השאלה שלך אזי כדאי שתזדרזו מאחר כי אסתי ואלון יוצאים לשנת שבתון בארה"ב..

הדם אזל מלבה היא חשה מבועתת וידעה שגם המראה שלה משדר את אשר על לבה.

"מתי הם אמורים לנסוע שאלה נדייה?????"

"אני חושבת שבעוד חודש ימים פחות או יותר אז תזרזי את הילדים שיסיימו את הציורים ואין לי צל של ספק שאלון או אסתי יתנגדו להזמין את החברים שלהם להתרשם מהתמונות וודאי הן תימכרנה לאלתר, הקונה הראשונה אהיה אני אמסגר אותה ותהיה תלוייה בביתי במקום של כבוד, את יודעת שאני אוהבת אותך כאילו את בתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך