cute123
אני מבטיחה שבכיתי שכתבתי את ההספד הזה. זה הזכיר לי כל כך הרבה דברים, כל כך הרבה אנשים שאבדו לי לעולם. אבל אני לא מתחרטת על זה, על ההספד הזה, כי הוא מבטא את כל הרגשות שלי באשר הם. לפחות תגובה ואני מעלה את הפרק האחרון. צום קל ופורים שמח (שסביר להניח שדיכאתי לכם)

פרוורי הפלסטיק פרק 20

cute123 04/03/2015 818 צפיות 5 תגובות
אני מבטיחה שבכיתי שכתבתי את ההספד הזה. זה הזכיר לי כל כך הרבה דברים, כל כך הרבה אנשים שאבדו לי לעולם. אבל אני לא מתחרטת על זה, על ההספד הזה, כי הוא מבטא את כל הרגשות שלי באשר הם. לפחות תגובה ואני מעלה את הפרק האחרון. צום קל ופורים שמח (שסביר להניח שדיכאתי לכם)

פרק 20:
"אתה צריך לקום ילד שלי", אמו של אוליבר נשקה לראשו לפני שיצאה מהחדר, משאירה על כיסא חליפה שחורה ומחוייטת.
הוא יצא ממיטתו ונכנס הישר למקלחת, מניח למים הזורמים לשטוף את כאבו ואת בכיו.
היום הוא לא ישתה, היום לא ינסה ליפול בשכרון החושים של האלכוהול, כי היום זה היום בו היא הולכת לתמיד. נקברת באדמה הלחה, מחזירה את נשמתה בחזרה.
שיצא מן המקלחת גילח את לחיו,שהספיקו לגדל זיפים זהובים.
הוא לבש את החליפה ועצם את עיניו כדי לא להניח לדמעותיו לברוח מארובות עיניו.
אוליבר ירד למטה, חטף את מפתחות מכוניתו ויצא מן הבית, מתעלם לחלוטין מקריאות אמו.

"לו..", אמר בעומדו מול ארונה הפתוח, קולו נחנק מעט ודמעות החלו לעלות בעיניו.
"לורן", חזר על מה שכתב בדף במשך דקות ספורות, "יש אומרים שאין מלאכים בעולם אבל..", הוא הרים את מבטו לאנשים סביב ארונה, כל הפלסטיים היו שם, על חבריה, כל האנשים שאי פעם הכירה. הוא קיפל את הנייר שממנו קרא והכניס אותו לכיסו..
"הכנתי נאום", הסביר, "אבל אני לא יכול לקרוא אותו, כי זה לא אמיתי, זה משהו שהודפס מהמחשב", יד הונחה על כתפו והוא לא טרח להביט מי זה, רק שיער שזה ניק, "אני הולך לנסות לדבר על לורן ואני..".
"זה בסדר אוליבר", אמר ניק מאחוריו, "קח כמה זמן שאתה צריך".
אוליבר הביט שוב סביב, מבטו ננעל על הוריה של לורן, אביה במדים- ניראה חזק ואימתני, דמעה בודדה זלגה על לחיו, אמה מתייפחת על חזהו.
"לורן, בפרק זמן קצר מידי נעשית חשובה מידי", הוא התקרב לארונה והביט עליו מלעלה, דמעותיו צונחות על שמלתה הכחולה.
"אני עדייו שומע את קולך, את צחוקך, עדיין מרגיש את שפתייך הרכות על שפתיי. הידיעה שאת כבר לא בעולם הזה אלא במקום רחוק ממני עד אין קץ, לא תוכל להרוס את מה שהיה ביננו. החיים מלאים במכות וחבטות, אך נדמה שזוהי הקשה מכולן. תמיד לקחתי אותך כמובן מאליו, שתחכי לי לא משנה היכן אהיה ומה אעשה, האמנתי שתמיד תהיי שם עבורי, ועכשיו? נפלתי על פני ואין מי שירים אותי חזרה. אין מילים לתאר את הכאב שמציף אותי היום, אותו כאב חד ומלווה חששות, חוסר וודאות ותחושה שכלום לא יחזור להיות כבעבר. דבר אחד בטוח, אהבתי אלייך לא תפחת", קולו רעד מן הבכי, "לא תשתנה, לא תשכח ולא תעלים מן העין והלב את מה שהיית עבורי. את כל מה שהיית, את מי שאת. מקווה שהזמן יעשה את שלו, כי אני לא בטוח שאני מסוגל להתמודד עם אובדנך. אבל אני יודע שכל הזמן שבעולם לא יגרום לי לאהוב אותך פחות, להתגעגע אלייך בכל שניה, בכל דקה, בכל יום בשארית חיי".
אוליבר רכן מטה ונשק לשפתיה הקרות, שלא התמסרו אליו כבעבר – הוא נשק לשפתיה בפעם האחרונה.


תגובות (5)

בכיתי כמו מפגרת
פליזזז תמשיכייי

04/03/2015 16:34

אוייי… זה כל כך עצוב… אני לא מאמינה שהיא באמת מתה…. בבקשה תמשיכי!!!!!!!!!

04/03/2015 21:21

אני כועסת, ואני בוכה.
למה אי אפשר שהיא תהיה בחיים?
אולי תעשי נס כלשהו? אולי תעשי רק עוד פרק אחד?
בכל זאת, זה יפה מאד. את השתפרת במשך הפרקים :)

04/03/2015 22:51

אוי…. זה כל כך עצוב… תמשיכי

04/03/2015 23:33

תודה רבה רבה לכולכן!!

05/03/2015 11:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך