Story-G
מה יקרה לפלור?
מה פבלו יעשה עכשיו בנוגע ללוס?
כל זאת בפרק 11!! ♥

~ בגלל שלא כתבתי פרק במשך ארבעה ימים, הפרק הזה ארוך יותר! ~

פרחי מונטריי (פרק 10)

Story-G 12/08/2013 922 צפיות 7 תגובות
מה יקרה לפלור?
מה פבלו יעשה עכשיו בנוגע ללוס?
כל זאת בפרק 11!! ♥

~ בגלל שלא כתבתי פרק במשך ארבעה ימים, הפרק הזה ארוך יותר! ~

מיה ישבה בחדר השירותים כשראשה על ברכיה ודמעות בעיניה.
"מיה!" קראה לונה, רצה אליה במהירות והתיישבה לידה "את בסדר?"
"לא, אני לא בסדר!" קראה מיה בבכי.
"תקשיבי, זה…" ניסתה לונה לדבר.
"לונה תהיי בשקט!" קראה מיה ודחפה את לונה בתוקפנות לאחור "את לא מבינה כלום!" בכתה מיה ולונה הביטה בה במעט עצב "תלכי מכאן. אני רוצה להיות לבד!" קראה מיה ולונה יצאה מהחדר פחד וחזרה למסיבה.

כשלונה נכנסה לחדר, היא ראתה את כל הילדים יושבים בשורה ומסתכלים על כריס בחיוך. היא התיישבה ליד ולה. "מה הפסדתי?" שאלה.
"סיימנו לשחק אמת או חובה, ועכשיו כריס רוצה שנשיר קריוקי." אמרה ולה.
"ואל תבני עליה, כי היא בת הזוג שלי לדואט." נדחף פדרו לשיחה.
"רק בדואט?" שאלה ולה בציניות.
"מובן שלא." חייך פדרו ונשק על מצחה.
"טוב חברים, שקט בבקשה." אמר כריס שבדיוק הבחין במיה שנכנסה לחדר.
"מיה, הגעת בזמן!" קרא כריס "את תהיי הראשונה שתשיר לנו קריוקי!" אמר בהתלהבות.
"אני?" שאלה בביישנות."
"כמובן שאת!" אמר "שמעתי אותך שרה במקלחת." צחקו הילדים ומיה החלה להתרגז מעט.
"נו, קדימה מיה." אמר וכל הילדים מחאו כפיים ועודדו אותה לעלות ולשיר מולם.
"בסדר, בסדר." אמרה מיה, לקחה את המיקרופון ולחצה "פליי".
במשך שתי דקות, מיה שרה לחבריה שיר מקסים ומרגיע שגרם לה להזיל דמעה, וכשסיימה את הביצוע כולם מחאו לה כפיים וזו החליטה ללכת לחדרה ולישון בעוד שהחברים המשיכו לשיר במסיבה.

יום חדש ושתוף שמש הגיע אל העיר. כל הילדים התעוררו והחליטו לנצל אותו למעט כיף. פדרו וולה יצאו ביחד עם ניקו ופלור אל הפארק כדי לטייל, מיה ולונה יצאו כדי להתאוורר מעט ורק לפבלו, לכריס ולתאו לא היה לאן ללכת.
השלושה ישבו בסטודיו וחשבו על פעילות שיוכלו לעשות, עד שלכריס עלה רעיון.
"חברים, בואו נצא ביחד אל הבר שנמצא בתחילת השכונה שלנו!" אמר.
"עכשיו?" שאל פבלו.
"כמובן שעכשיו! נצא קצת אל האוויר ונבלה ביחד." אמר
"ואת זה לא עשינו כבר הרבה זמן." אמר תאו.
"אז, אתם בפנים?" שאל כריס.
"בסדר, בואו נזוז!" אמר פבלו והשלושה יצאו מהמעון והלכו אל הבר שנמצא בשכונתם.

ניקו, פלור, פדרו וולה ישבו בפארק "לה אסטאנצואלה" ליד העצים הגדולים והאגם הקטן ונרגעו מעט, עד שניקו הבחין בסירה קטנה שהייתה על הדשא ליד האגם.
"חברים, מה דעתכם שנצא לשוט באגם?" שאל.
"אני פוחדת מסירות!" אמרה פלור בדאגה.
"אל תדאגי פלור." הרגיעה אותה ולה "בואו נלך!"
פדרו וניקו הורידו את הסירה אל האגם, העלו את הבנות עליה והחלו לשוט.

תאו, כריס ופבלו הגיעו אל הבר שבשכונתם. הבר היה קטן מאוד אבל הרבה אנשים ישבו בו.
מחוץ לבר היו הרבה שולחנות עגולים וכיסאות, ובתוך הבר, לא היו כסאות אלא את המטבח ואת עמדת המשקאות.
שלושת הבנים ישבו בחוץ, ליד השולחן הקרוב לכניסת הבר והמלצרית נגשה אליהם.
היה לה שיער חום בהיר שאסוף לקוקו גבוה ועיניים כחולות. היא לבשה חולצה לבנה ועליה צעיף קטן וכחול, חצאית כחולה ונעליים לבנות.
כשפבלו ראה את פניה העדינות ואת עיניה הכחולות, התאהב בה במהירות.
"שלום." אמרה המלצרית בחינניות "מה תרצו להזמין?" שאלה.
כריס ותאו הביטו בתפריט "אנחנו רוצים שתי כוסות בירה קטנות." אמר כריס ופבלו לא הקשיב לדבריו ורק הביט במלצרית שעמדה מולו.
"מה אתה תרצה אדוני?" שאלה את פבלו והוא פקח את עיניו והזמין גם הוא בירה כמו חבריו.
"בסדר, המשקאות שלכם יגיעו בקרוב." אמרה המלצרית וכשהלכה משם, תאו וכריס הביטו בפבלו וחייכו.
"וואוו, פבלו." אמר תאו.
"יכול להיות שאתה מאוהב?" שאל כריס בחיוך.
פבלו הביט בשניהם והסמיק מעט "בסדר, אני מאוהב." אמר "איך אני אצליח להשיג אותה?"
"בוא ותלמד מהמאסטר." אמר כריס וכשהמלצרית הגיעה עם המשקאות כריס החל לדבר איתה.
"הינה המשקאות שלכם." אמרה בחינניות והניחה אותם על שולחנם."
"אפשר לשאול מה שמך?" שאל כריס.
"שמי לוס." אמרה בחיוך.
"ובכן לוס, תרצי לשבת איתנו?" שאל כריס בשרמנטיות אך לפני שלוס הספיקה לומר כן, אדם מבוגר ומלא, בעל עיניים כחולות ופלומת שיער שחורה אשר לבוש בחליפה אפורה ניגש אליה.
"לוס!" הוא קרא "אין לך זמן להתברברויות. יש הרבה לקוחות היום!" קרא.
"כן אדון כרמלו." אמרה לוס אל האדון והוא נכנס אל הבר.
"אני מצטערת, לא אוכל לשבת איתכם. יש לי הרבה עבודה." אמרה ונתנה לכריס את מספר הטלפון שלה בפתק ורוד וקטן "תוכלו לקבוע איתי פגישה במועד אחר." אמרה ונכנסה במהירות אל הבר ופבלו הביט בכריס בהלם.
"בבקשה." אמר כריס והושיט לפבלו את מספרה של לוס.

בזמן שהבנים שתו את משקאותיהם, ולה, פדרו, ניקו ופלור שטו באגם.
"המים קרירים ונעימים!" אמר פדרו "בואו נעגון איפה שעצי האלון ונשחה מעט!"
"בסדר." אמר ניקו והבנות הסכימו גם הן והחברים עשו זאת.
פלור וולה נכנסו אל המים, השפריצו זו על זו ונהנו. אך מה שפלור לא שמה לב אליו, הייתה האבן החלקלקה והגדולה שהייתה באגם. היא החליקה עליה במהירות, ונפלה אל המים.


תגובות (7)

יאיייי ^_^ איזה פרק יפה ואני דורשת שתמשיכי מהר!!!!
אני במתח… מתח… מחכה להמשך
אוהבת שרית

12/08/2013 08:32

המשךךךךךךךךךךך

12/08/2013 09:01

המששששששששששששךךךךךךךךךךך :)

12/08/2013 09:26

פרק מדהים!! תמשיכייי אני חייבת לדעת מה קרה לפלורר!!
ואני חושבת שפבלו ינסה לדבר עם לוס♥

12/08/2013 17:08

אחח..מסכנה פלור.. דרך אגב זה לא במקרה..floore? כלומר ריצפה??

13/08/2013 06:21

לא, זה FLOR (שזה אומר פרח בספרדית) :)

13/08/2013 06:56

וואי מושלם חח אהבתי יש מצב להיצטרף?
שם: נוי
תיאור: עיניים ירוקות ושיער חום חלק
אם לא בא לך לא משנה חח תמשיכי!!

13/08/2013 08:09
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך