Lorinush
היי אנשנושים...
כפי ששמתם לב - פרק מפגר -,-׳
(נכתב בעת מחסום כתיבה...) השתדלתי שיצא כמה שיותר יפה...
ממ... הפרק הבא של ׳גורל לא צפוי׳ יעלה בקרוב ;)
ועוד משו... ישלי רעיון חמוד לוואנשוט (על וואנדי). הראשונה שתכתוב תיאור - תזכה ;)
אז... עוד 2 סיפורים - סיפור המאה שלייי ! יאיייי ! <3
❤❤❤...Lorin

פרידה מושכת אהבה – פרק 3 ❤

Lorinush 10/07/2013 1326 צפיות 14 תגובות
היי אנשנושים...
כפי ששמתם לב - פרק מפגר -,-׳
(נכתב בעת מחסום כתיבה...) השתדלתי שיצא כמה שיותר יפה...
ממ... הפרק הבא של ׳גורל לא צפוי׳ יעלה בקרוב ;)
ועוד משו... ישלי רעיון חמוד לוואנשוט (על וואנדי). הראשונה שתכתוב תיאור - תזכה ;)
אז... עוד 2 סיפורים - סיפור המאה שלייי ! יאיייי ! <3
❤❤❤...Lorin

״בוקר טוב !!״ שמעתי צעקה והרמתי את השמיכה עד מעל ראשי. שמעתי צעדים מתרחקים ואת הדלת נטרקת. חיוך קטן הבליח בקצה פי והמשכתי לישון.

״אעאעאעאעאע חתיכת משוגעת ! זה קפוא !!״ צרחתי מתוך שינה והתיישבתי במיטתי. שפשפתי את עיניי העצומות ופקחתי אותן. ״אמא !!!״ צרחתי בעצבים וראיתי את שני רצה מהחדר, צוחקת. ״מפגרת…״ מלמלתי ונאנחתי. קמתי מהמיטה הספוגה במים. אפילו קוביות קרח היא שפכה !
״מעצבנת״ רטנתי בעצבים והורדתי את המצעים הדקים. זרקתי אותם לסל הלבן שעמד בקצה החדר והוצאתי בגדים מהארון. הוצאתי גופיה שחורה חלקה ועליונית בז׳ מעל. לקחתי שורט בז׳ ונעלי עקב שחורות גבוהות עם פס בז׳. עדיין לא קניתי את בגדי בית הספר, אז אני יכולה ללבוש חולצות רגילות. אבל אני מעדיפה להשים גופיה חלקה, ככה המנהלת לא תשים לב…
אני חוזרת ללמוד בבית הספר שלמדתי לפני 6 שנים, לפני שעזבתי. מקווה שלא החליפו את המנהלת החמודה הזאת…
נכנסתי לחדר אמבטייה שבחדרי ועשיתי מקלחת קצרצרה, מה שלא כל כך אופייני לי. במקלחת צחצחתי את שיניי הלבנות והחלקות והתרעננתי.
לבשתי הלבשה תחתונה שחורה תואמת ומעל את הבגדים שבחרתי. שמתי עיפרון שחור ומעט סומק. מרחתי את ריסיי הארוכים והעבים ברימל שחור שהדגיש את שיערי שגלש על גבי. נעלתי לרגליי את נעלי העקב ולקחתי תיק שחור זרוק. הכנסתי לתוכו כמה עטים ועפרונות, כמה מחברות. שיהיה… אני ממש משקיעה בלימודים, אבל פשוט אני לא יודעת מה להביא.. רק אתמול נחתנו והיום אני יקבל מערכות וספרים. ההורים שלי כבר דיברו עם המנהלת של בית הספר, והיא שמחה לקבל אותי.
תליתי את תיקי על גבי וירדתי במדרגות המפותלות. נעזרת במעקה כדי לא ליפול.
״בוקר טוב !״ אמרתי בשמחה וחיבקתי את אבי ואימי שישבו מתחת לשמיכה ושתו קפה. אבי קרא עיתון ואימי צפתה בחדשות.
״בוקר טוב..״ סיננתי בארסיות לשני שצחקקה.
״אמרתי לך שאני אצליח להעיר אותה !״ אמרה שני לאימי ופרצה בצחוק מתגלגל שמילא את כל החדר.
״חה חה קרעת מצחוק״ אמרתי בזלזול וגילגלתי את עיניי.
״אוהבת אותך !״ האריכה את המילים וקפצה עליי בחיבוק.
״בחזרה אחות״ אמרתי וחיבקתי אותו בחזרה.
״קשה להגיד ׳אוהבת בחזרה ?!׳״ אמרה בלעג. הנהנתי וצחקקתי בשקט. גורמת לה לשבת לידי ולשלב את ידיה.
״יאלה לכי תתארגני״ אמרתי כשראיתי שהיא עדיין לובשת פיג׳מה.
״הא… אני מתחילה ללמוד מחר !״ אמרה וגיבגבה בגבותיה ועלתה במהירות לחדר שלה.
״מה ?! למה היא מתחילה מחר ואני היום ?!״ שאלתי את הוריי. הם הפנו אלי את מבטם במבט של ׳את רצינית ?!׳. ״כן !״ אמרתי בגילגול עיניים.
״יש לך בגרויות השנה, לה אין. ואין לה את הציוד של בית הספר…״ אמר אבי וחזר לקרוא בעיתון.
״גם לי אין את הציוד !״ אמרתי בניצחון.
״היום יהיה לך…״ אמר והביט בעיניי החומות. עינייו אפורות ירוקות בלטו כל כך. בחיים לא ראיתי עיניים כמו של אבי, כל כך מיוחדות. כל כך חכמות. כל כך אוהבות. תמיד היה ויהיה לו את הניצוץ הזה בעיניו.
״אוקיי…״ מצמלתי ונאנחתי. קמתי לכיוון המטבח והוצאתי את הקורנפלקס האהוב עליי. שמתי אותו הקערה לבנה ופיזרתי מעל כפית סוכר. שפכתי את החלב הקריר ולקחתי כפית כסופה. התיישבתי על הספה ואכלתי מהקורנפלס הטעים, מביטה בחדשות ביחד עם אימי.

״יאלה מתוקה, יש בית ספר״ אמרה אימי וכיבתה על הטלויזיה. נאנחתי וקמתי לכיוון המטבח. הנחתי את הקערה והכפיל בכיור וחזרתי לסלון. הרמתי את התיק על גבי ויצאתי מהבית כשאימי נועלת את הדלת מאחוריי. נכנסתי למכונית שהוריי השכירו, עד שהם יקנו אחת.
התיישבתי במקומי וחגרתי חגורה. הנחתי את התיק מאחורה ונשעתי במושב הנוח. אימי התיישבה במושב הנהג וחגרה חגורה. היא התניעה את המכונית והתחילה בנסיעה. הוצאתי את הגאלקסי שלי מכיסי ושלחתי ללירון הודעה.
׳יאיי אני לומדת איתך בבית הספר ! אני בדרך… תחכי לי בשער, טוב ? ותגידי גם לגל ;)❤׳ רשמתי ושלחתי לה. לאחר שניה קיבלתי אס.אמ.אס.
׳יאייי איזה כיף !! וגל איתי אנחנו בשער :) אוהבבבת !׳ קיבלתח הודעה וחיוך ענק נפרש על פניי. סוף סוף חזרתי לבית. לבית האמיתי שלי.

*****

יצאתי מהמכונית המושכרת ואימי יצאה אחריי. טרקתי את הדלת ופתחתי את הדלת האחורית. משכתי את תיקי ותליתי על צד כתפי. אימי נעלה את המכונית והתקדמנו לשערי בית הספר.
״אעאעאע מושלמות שלי !״ צעקתי וחיבקתי את לירון וגל חיבוק קבוצתי.
״סוף סוף חזרת !״ אמרה לירון בשמחה.
״כמו פעם ?״ שאלנו שלושתינו ביחד ולרצנו בצחוק מתגלגל.
״כמו פעם…״ לחשתי והתנתקתי מהמעגל הקטן שיצרנו. עכשיו נחזור להיות שלושת החברות הכי טובות, ממש כמו פעם…


תגובות (14)

יש אני רוצה וואן שוט אבל תמשיכי את הסיפור
שם לירון
גיל-מה שצריך
תיאור שער שחור ארוך ועיניים ירוקות
אופי-אוהבת ללכת לשופינג לקים לבלות לרוץ ביום חם או קר ובמיוחד בגשם
ומי אני רוצה וואן די-את נייל\זאיין מי שיותר מתאים
מקווה שתעשי לי וואן שוט לירון

10/07/2013 10:37

אוקע… אני עושה לך וואנשוט ;) יעלה ברגע שיהיה מוכן D:
❤❤❤…Lorin

10/07/2013 10:40

תודה:)

10/07/2013 10:43
LOL LOL

תמשיכיייייייי!!!
איך אני מחכה לזה שהיא תפגוש את ג'ייק!!
חולה על הסיפורים שלךךך :)

10/07/2013 11:03

עהעה מושלםםםםםםם

10/07/2013 11:07

תמשיכיייייייי

10/07/2013 11:19

יאייי מזל טוב עוד מעט סיפור ה100 שלך !!!
תמשיכיי לכתוב ככה ולהיות מקסימה כמו שאת ואיי איזה פרק יפה אהבתי תאמת זה היה מצחיק -.^
תמשיכיייייייייייייייי מחכה להמשך…
אוהבת שרית

10/07/2013 11:24

מהמםםםם

10/07/2013 11:26

תמישכייי פרק מדהיים ♥

10/07/2013 11:34

לוריןןןןןןן אניי יבוא אליךך עם כףכפ!!! הפרקקקקק מושלםםםםם, אתתתת מושלממתתתתת, הסיפורררקרר שלךךךךך והדמויוותתתת שלךךךך וכלללל מה שיוצא מהיד שלךךךךךך מהממםםםםם, אז יש לךךךךךך שתיייי דקות להמשיךךךך חולהההעלייךךךך!!!!
♥♥♥♥♥

10/07/2013 12:04

יאיי תודה לכולכן ! ואליאני ? את לא מבינה איזה חיוך העלת לי על הפנים ! הפרק הבא מוקדש לך נסיכעשלי ! ❤❤❤

10/07/2013 12:32

תמשיכיי

10/07/2013 12:48

ייאיי הסיפור שלךךךך מהמם פשוט מכורה אליו את כותבת מדהיםםם
אין מתה על הסיפורים שלךךךך
תמשיכיייייייי:)

10/07/2013 13:09

תמשיכיי!

10/07/2013 13:30
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך