Lorinush
היי... כמו שהבטחתי, עוד פרק (ארוך *~*) !
הפרק מוקדש לך לירוני, ותמשיכי גמאת את הסיפור שלך !
מקווה שאהבתם... לורין ❤❤❤❤❤

פרידה מושכת אהבה – פרק 5 ❤ ( מוקדש ללירוני ! )

Lorinush 16/07/2013 1384 צפיות 11 תגובות
היי... כמו שהבטחתי, עוד פרק (ארוך *~*) !
הפרק מוקדש לך לירוני, ותמשיכי גמאת את הסיפור שלך !
מקווה שאהבתם... לורין ❤❤❤❤❤

נקודת מבט רותם:

שאר היום עבר במהירות. השתדלתי להתרחק מאלירן כמה שאפשר. הילד פשוט סוטה !!
רוב השיעורים גל ולירון היו איתי. רב המורות חילקו עבודות אז עשינו אותן ביחד, ככה לא נתקעתי עם אלירן. לבד. קצת מטריד… מורה מטומטמת, היא לא מסכימה לי לעבור מקום…
״רותם ? רותם !״ שמעתי צעקה וניערתי את ראשי, מסלקת את מחשבותיי מראשי בתנועה קטנה וכמעט בלתי נראית לעין.
״מה ?״ שאלתי בבילבול.
״נגמר היום, את חוזרת איתנו ?״ שאלה לירון וחייכה חיוך ישר. הנהנתי ואספתי את חפציי מהשולחן, מכניסה אותם לתוך תיקי. רק עכשיו שמתי לב ששלושתינו נשארנו אחרונות בכיתה. משכתי את הרוכסן הכסוף וסגרתי את תיקי. תליתי אותו על כתפי השמאלית ויצאנו מהכיתה.
״אה, בובי ! מחר יש שיעור ספורט, תבואי עם נעליי ספורט״ אמרה לפתע לירון. הנהנתי לחיוב. איזה חברות מקסימות.
״נו ? איך היה באמריקה ? הכרת מישהו חמוד ?!״ אמרה גל והרימה את גבותיה. יצאנו משער בית הספר וגילגלתי את עיניי בתגובה.
״לא…״ מלמלתי בשקט ונאנחתי. הלב שלי כבר שייך למישהו, למישהו אחר. ״ומה איתכן ?״ הוספתי לאחר רגע.
״לי יש חבר, חמוד, מקסים וחתיך !!״ אמרה לירון בהתלהבות.
״מי ?״ שאלתי בצחקוק שנפלט מפי.
״קוראים לו אסף, מכיתה יב״ אמרה בחיוך חולמני. שרקתי בהתלהבות וגרמתי לה להסמיק.
״כמה זמן אתם ביחד ?״ שאלתי בחיוך מתעניין.
״עוד כמה חודשים שנה״ אמרה גל כשראתה שלירון שקועה במחשבות על אהובה.
״הא.. זה זה שהיא סיפרה לי עליו ? הם עד עכשיו ביחד ?!״ שאלתי בהתפלאות והיא הנהנה.
״היי מאמי״ שמעתי מישהו אומר והסתובבתי במהירות.
״בובי !!״ צעקה לירון וקפצה עליו בחיבוק. כנראה זה אסף. היה לו שיער חום כהה בתספורת מארינס ועגיל שחור עגול באוזן. עינייו היו ירוקות כהות ושפתיו עבות. הוא התנתק מלירון והדביק לה נשיקה קטנה בשפתיים, גורם לה להסמיק.
״גילי !״ אמר בצהלה וחיבק את גל שנראתה מעט עצבנית.
״אווח, זה גל !״ אמרה במעט עצבים גורמת לשלושתינו לצחוק. הוא נשק ללחייה ונעמד ליד לירון.
״אסף תכיר רותם, רותם תכירי אסף״ אמרה לירון בחיוך.
״נעים להכיר״ אמר וחיבק אותי, מדביק לי נשיקה קטנה על הלחי.
״טוב בננות… אני הולכת עם אסף, ביוש…״ אמרה וחיבקה אותי ועברה לחבק את גל.
״תבלי, ותשמרי על עצמך״ לחשתי לאוזנה ברגע שהיא חיבקה אותי. היא ואסף הסתובבו ללכת. כנראה לבית שלו, כי שניהן גרות ברחוב שלי, בכיוון השני. אני וגל המשכנו להתקדם לכיוון בתינו.
״הוא ילד טוב ?״ שאלתי את גל. היא מכירה אותו בטח.
״מאוד… כמה שהוא נראה ערס, הוא שומר עליה מאוד״ אמרה בחיוך מתוק, חושף שני גומות עמוקות ויפות.
״זה לא מעצבן אותה שהוא מחבק ככה בנות אחרות ?״ שאלתי במעט התפלאות.
״לא… תלוי מי.. אם זה אנחנו אז לא, אם אלה הפרחות האלה אז כן…״ אמרה וחייכה שוב. חיוך מקסים וישר. נו ברור, הפרחות… מי לא הייתה מתעצבנת ?! ״היא ממש שונאת אותם.. הן כל הזמן נמרחות עליו… אבל יש לה אמון בו, אז היא לא דואגת… היא יודעת שהוא לא יבגוד בה״ הוסיפה לאחר רגע.
״הם… שכבו ?״ שאלתי בהיסוס רב.
״לא.. הוא שאל אותה כמה פעמים והיא אמרה שהיא לא מוכנה… מחכה לה״ ענתה על תשובתי. וואו לירון, מאיפה השגת בחור כזה מושלם ?

נקודת מבט לירון:

״חדשה ?״ שאל אסף ומשך אותי לחיקו.
״לא.. כן.. סוג של…״ אמרתי וגיחכתי. הוא הביט בי בשאלה, מחכה לתשובה. ״היא עברה מפה לפני שש שנים… אני היא וגל היינו שלישייה, תמיד ביחד. עד שהיא עברה עם משפחתה לאמריקה. שמרנו על קשר ואתמול היא חזרה לארץ״ אמרתי בחיוך מאושר.
״שמח בשבילך״ לחש לאוזניי ועטף את ידו סביב מותניי. מצמיד אותי לגופו. ״היום בערב אני יוצא למועדון עם חברים… רוצה לבוא ?״ הוא שאל לאחר רגע ופתח את שער הבית שלו. הבית קרוב לבית הספר. הנדתי בראשי ומשכתי בכתפיי.
״למה ?״ שאל בהתפלאות.
״לא באלי…״ מלמלתי והוא הנהן.
״אני אשאר איתך״ אמר ובאתי לומר שלא אך הוא לא נתן לי וחסם את פי עם ידו הגדולה. הרחקתי את ידו וצחקקתי בשקט. נכנסנו ועלינו בחמשת המדרגות המובילות על ביתו. הוא הוציא מפתח כסוף מכיסו ודחף לתוך חור המנעול. רעש קליק קטן נשמע והוא לחץ על הידית. פותח את הדלת לרווחה ונותן לי להיכנס. הדלת נסגרה בטריקה ולאחר שניה גם ננעלה.
״אתה לבד בבית ?״ שאלתי בביישנות. פאדיחות עם אחד ההורים שלו כאן. הוא הנהן ומשך אותי לחדרו הגדול. הנחתי את תיק בית הספר לצד המיטה ונשכבתי במיטתו הרכה. ״למה לא הלכת לבית הספר ?״ שאלתי כשראיתי אותו מוריד את חולצתו השחורה. חושף בפניי את גופו השרירי והשזוף. גורם לליבי לפרפר.
״לא למדתי היום…״ מלמל וזרק את החולצה על הריצפה. כיחכחתי בגרוני והוא נאנח. מרים את החולצה מהריצפה וזורק אותה לסל כביסה שבצד. חייכתי חיוך מרוצה והוא נשכב לצידי. הוא תפס במותניי והרים אותי מעל גופו. הצמדתי את ראשי לחזהו השרירי והחסון והנחתי את כף ידי היכן שחשבתי שהלב. הוא ליטף את שיערי החום והארוך, גורם לי לעצום את עיניי החומות בוהקות ולהתענג על מגעו החמים.
״את רעבה ?״ שאל לפתע. הנדתי בראשי. ״צמאה ?״ שאל שוב, אך הפעם הנהנתי לחיוב. ״דקה, אני אביא לנ…״ אמר ובא לקום.
״זה בסדר, אני אביא, תנוח…״ קטעתי אותו וקמתי מגופו הקשיח. נשקתי לאפו נשיקה קטנה ויצאתי מהחדר. מזגתי לתוך שתי כוסות זכוכית מיץ תפוזים קר ומרענן. החזרתי את הבקבוק הגדול למקרר והרמתי את שתיי הכוסות. נכנסתי לחדר והנחתי את הכוסות על השידה.
״מאמ…״ אמרתי אך שתקתי במהירות. חיוך רחב נפרש על פניי. הבטתי בפניו שהבעה שלווה כיסתה אותה. עינייו הירוקות והמיוחדות היו עצומות. חזהו עלה וירד בקצב אחיד. הוא נשם נשימות עמוקות וארוכות אך קצובות. לגמתי כמה לגימות מכוס מיץ התפוזים וכיבתי את האור שבחדר. נשקתי לשפתיו נשיקה קצרה והסתובבתי לצאת.
״תשארי איתי״ שמעתי קול לוחש והרגשתי יד חזקה ושרירית תופסת את ידי. הסתובבתי לכיוונו ונעמדתי מולו. הוא פינה לי מקום לידו ונשכבתי לידו, עם גבי אליו. הוא הניח ידו סביב מותניי ומשך אותי צמוד עליו.
״לילה טוב בובית״ הוא לחש לאוזניי ברוך ונשך את תנוך אוזני. צמרמורת עזה עברה וגופי וחיוך קטן הבליח בקצה פי.
״לילה טוב, בובי…״ לחשתי ועצמתי את עיניי, מצפה לשינה ארוכה, שאכן הגיעה.

*****

״בייב קומי, את לא תשני בלילה..״ שמעתי לחישה באוזני ונשיקה רכה באפי. פקחתי את עיניי באיטיות. רואה למולי את אסף. הוא התרחק ממני והתיישב לצידי, במיטה הזוגית והגדולה שבחדרו. מתחתי את זרועותיי ופיהוק ענק הבליח מפי. הרגשתי זוג ידיים שריריות עוטפות את גופי הצנום וראש הונח מעט מעל חזי. עטפתי את ידיי סביב ראשו של אסף והנחתי את ראשי על ראשו.
״ישנונית, כמה את יושנת…״ אמר וגיחך בשקט. הבטתי בו במבט שואל. ״כבר שבע בערב בובית״ אמר בצחקוק וגרם לי לפעור את עיניי.
״פאק ! אמא שלי בטח מתחרפנת !!״ אמרתי בלחץ וקמתי ממקומי במהירות, מחפשת אחר הפאלפון שלי.
״שלחתי לה הודעה שאת יושנת אצלי, אל תדאגי״ אמר בחיוך ומשך אותי לשבת עליו. גופי הונח על בטנו השרירית וידיו עטפו את מותניי. ראשו הונח על כתפי, מנשק נשיקות חמימות ונושך מעט. ״בהתחלה היא לא הסכימה, אבל כתבתי לה שלא נעשה כלום…״ הוסיף לאחר דקה. חיוך קטנטן חמק בין שפתיי.
״רגע אני צריכה לצחצח שיניים…״ מלמלתי והתנתקתי מחיבוקו החמים. קמתי לכיוון חדר האמבטיה שבחדרו. פתחתי את הדלת ונטלתי לידי את מברשת השיניים שלי. מרחתי את המשחה החריפה והלבנה וצחצחתי את שיניי.
יצאתי מחדר האמבטיה והתיישבתי במיטתו. הוא הניח ידו סביב מותניי והגניב לשפתיי נשיקה קצרה וחזר לצפות בטלויזיה. הנחתי את ראשי על כתפו וצפיתי איתו בתוכנית הקומדיה.

דפיקה חלושה בדלת קטעה את צפייתי בתוכנית. הפנתי את מבטי לדלת, אימו עמדה בפתח. סומק עז כיסה את לחיי.
״האוכל מוכן, בואו לאכול״ אמרה בחיוך מתוק ואימאי. הנהנתי בראשי והיא סגרה את הדלת. כיביתי את הטלויזיה בעזרת שלט שחור ומתחתי את זרועותיי. עוד פיהוק קטנטן הבליח מפי.
״וואני אמות על הפיהוק הזה !״ אמר אסף ותפס את פניי. הוא נשק לשפתיי נשיקה קצרה וחייך חיוך מתוק. עטפתי את ידיי סביב צווארו והוא הצמיד את שפתיו לשפתיי שוב. גורם לכל חושיי להתעורר. לשונו החמימה ליטפה ברכות את שפתיי. פתחתי מעט את פי ולשונו נדחפה לבפנים ללא היסוס. לשונו ליטפה ברכות את לשוני, גורמת לסומק עז להתפשט בלחיי.

נקודת מבט אסף:

החדרתי את לשוני אל תוך פיה, צמרמורת קטנה עברה בגופי. היופי הזה, האופי הזה, השפתיים האלה. היא כל כך עושה לי את זה. כל נשיקה, כל חיבוק, כל ליטוף מזכיר לי מה אני אוהב בה. היא מדהימה, פשוט מדהימה.
פקחתי מעט את עיניי, מביט בעינייה העצומות ובלחייה האדומות.
״יפה לך אדום בובית״ לחשתי בהתגרות והצמדתי את מצחי למצחה. חיוך עם גיחוך הבליח מפיה והיא השפילה את מבטה במהירות. סמוקה יותר ממקודם. ״אני אוהב אותך״ לחשתי והנחתי ידי על ירכה. צמרמורת עזה עברה שוב בגופה, גורמת לשיערותיה לסמור. ספק ממה שאמרתי וספק ממגעי.
״בוא…״ אמרה ותפסה בידי. מנסה לברוח מהרגע הרומנטי הזה. נשכתי את שפתי התחתונה והבטתי שוב בשפתיה. ״צריך לאכול…״ אמרה מבויישת וקמה במהירות מהמיטה. נאנחתי וקמתי גם אני. היא עמדה מול הארון והוציאה חולצת טריקו שלי. עטפתי את ידיי סביב מותנייה והנחתי ראשי בשקע צווארה. שאפתי לקירביי את ריח הבושם המתקתק שלה.
״את עדיין מתביישת ממני ?״ שאלתי והנחתי את ידי על ביטנה השטוחה. היא נשמה עמוק ונאנחה. ״זה בסדר, אני אחכה לך עד שתיהיה מוכנה״ לחשתי לאוזנה ונשקתי ללחיה הסמוקה. כנראה כל האינטימיות הזאת יותר מידי בשבילה. חיוך חמוד נפרש על פניה, חושף גומה קטנה בצד שמאל. ״יאלה בואי לאכול, אני גווע״ אמרתי ותפחתי על ביטני.
״שמן״ צחקקה וחשפה את שינייה הלבנות והישרות. משכתי אותה לחיבוק צדדי ונשקתי לראשה. היא זרקה את החולצה על המיטה וירדנו למטה.

*****

״תודה ספיר, הארוחה הייתה טעימה״ אמרה בנימוס וחייכה חיוך מתוק. וואני אמות על המושלמת הזאת !! נשכתי את שפתי התחתונה, רואה איך היא הולכת לכיוון הכיור ומניחה את הצלחת שלה בפנים. כל תנועה שלה כל כך סקסית. גם אם זאת הפשוטה ביותר. ראיתי את אימי נעמדת לידה ולירון שוטפת כלים ואימי מביטה בה בחיוך גאה. אני כל כך שמח שהן מסתדרות…
לאחר כמה שניות היא התיישבה מולי והביטה בי ברצינות.
״מה ?!״ שאלתי בבלבול והבטתי באימי.
״אני גאה בך״ אמרה וקמה לחבק אותי חיבוק חם ואימהי. חיבקתי את גופה וחייכתי חיוך מאושר. שמעתי מה שכל ילד/נער/מבוגר רוצה לשמוע. אמא שלי, גאה. גאה בי.

נקודת מבט לירון:

״מאמי, אולי אני אלך להביא בגדים ואחזור ?״ שאלתי את אסף ששכב מתחתיי ועטף ידו סביב מותניי. שנינו צפינו בטלויזיה.
״אז בואי, אני אקח אותך״ אמר והרים את תיק בית הספר שלי על גבו. יצאנו מחדרו וירדנו במדרגות לסלון רחב הידיים.
״לאן ?״ שאלה אימו שישבה מחובקת עם אביו בספה הלבנה.
״להביא בגדים״ אמרתי בחיוך מבוייש והיא הנהנה. יצאנו מהבית ונכנסנו למכונית שלו. הוא התניע את הרכב ונסע לכיוון הבית שלי.

״אתה בא איתי או שאני אלך לב


תגובות (11)

תמשיכייייייייייי

16/07/2013 09:09

יייאייי מהמםםם אהבתי
תמשיכייי מואהה
לאב יוו:-)

16/07/2013 09:23

הכתיבה שללך ממש יפה, תמשיכייייי3>

16/07/2013 09:33

תמשיכי

16/07/2013 09:37

מדהיםםםםם,איזה חמודים הם ביחד!!!!
תמשיכיייי את כותבת מושלםםם ♥

16/07/2013 09:45

המשך בקרוב… ❤❤❤

16/07/2013 10:22

אני חולה על הכתיבה שלךךך

16/07/2013 10:25

יואווו איזה כיף שהפרק מוקדש לי אני אקדיש את הפרק הבאה אצלי לך!!
הפרק מושלם תמשיכי דחופ!!!

16/07/2013 10:31
LOL LOL

פרק מושלםםםםםםםם!!!
תמשיכייייי

16/07/2013 11:14

תמשיכיי!

16/07/2013 11:30

אני מאוהבת בסיפור הזה באמת שכן!! פשוט מושלםם תמשיכיי!!♥♥♥

16/07/2013 17:14
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך