Lorinush
היי... הפרק מוקדש לאחת ויחידה - לול ! תודה על כל התגובות החמות והאוהבות שלך :-*
פרק קיטשי, כמו הקודם. אבל הייתי חייבת להכניס קצת נשיקות...
מצטערת שהסיפור עומד להיגמר בפרק 8, הוא אמור להיגמר לפחות בפרק 20 ! אבל אני לא מצליחה לכתוב... הסוף שיגמר כאן זה ממש לא מה שתכננתי... :/
זה לא שאינלי רעיונות, ישלי יותר מידי... *~* אבל אני לא מצליחה לכתוב ולהכניס אותם לסיפור... אז מצטערת עם הסוף יהיה מפגר... אבל ישלי רעיון לסיפור חדש.. כתבתי את הרעיון ואני עכשיו אבדוק דמויות... פרק הבא אני אכתוב כמה אני צריכה ומה אני צריכה :)
אוווהבת ! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
(אם יהיו תגובות חמות ובונות - אולי אני אעלה פרק לפני אחרון, היום ;))

פרידה מושכת אהבה – פרק 6 (מוקדש ללולי ~LOL~ ❤)

Lorinush 18/07/2013 729 צפיות 15 תגובות
היי... הפרק מוקדש לאחת ויחידה - לול ! תודה על כל התגובות החמות והאוהבות שלך :-*
פרק קיטשי, כמו הקודם. אבל הייתי חייבת להכניס קצת נשיקות...
מצטערת שהסיפור עומד להיגמר בפרק 8, הוא אמור להיגמר לפחות בפרק 20 ! אבל אני לא מצליחה לכתוב... הסוף שיגמר כאן זה ממש לא מה שתכננתי... :/
זה לא שאינלי רעיונות, ישלי יותר מידי... *~* אבל אני לא מצליחה לכתוב ולהכניס אותם לסיפור... אז מצטערת עם הסוף יהיה מפגר... אבל ישלי רעיון לסיפור חדש.. כתבתי את הרעיון ואני עכשיו אבדוק דמויות... פרק הבא אני אכתוב כמה אני צריכה ומה אני צריכה :)
אוווהבת ! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
(אם יהיו תגובות חמות ובונות - אולי אני אעלה פרק לפני אחרון, היום ;))

נקודת מבט רותם:

פקחתי את עיניי, מנסה להתרגל לאור שהסתנן לעיניי. הבטתי בשעון שעל שידתי, 6:49. קמתי מהמיטה והתקדמתי למקלחת בצעדים כושלים. צחצחתי שיניים ונכנסתי במהירות למקלחת.
יצאתי לאחר חצי שעה, הוצאתי חולצת בית ספר ורודה בהירה וטייטס שחור ארוך. התלבשתי ואספתי את שיערי השחור לקוקו גבוה. גרבתי גרבים שחורות קצרות ונעלתי נעלי נייק שחור ורוד יפות. נאנחתי והתקדמתי לכיוון המראה. מרחתי מעט סומר ופס איילינר דק, עיפרון חום בהיר ואודם ורדרד שהדגיש את שפתיי הורודות. לא היה לי כח להתאפר המון…
הנחתי את תיקי על כתפי השמאלית, המערכת שעות שלי מוכנה כבר מאתמול בלילה. קמת מוזר שאני כאן, בארץ. אבל מתרגלים…
״בוקר טוב !״ אמרתי בחיוך והמשכתי לרדת במדרגות המפותלות.
״בוקר טוב״ ענתה שני בביאוס ולגמה מהשוקו הקר שלה. בחיים לא ראיתי ילדה ששותה שוקו עם קוביות קרח… אחח זה קר… צמרמורת עזה עברה בגופי רק מהמחשבה הזאת. אני מעדיפה נס, חם…
התיישבתי ליד שני ולגמתי מכוס הנס שחיכה לי בשולחן, כמו בכל בוקר.
״הנה הכנתי לשניכן לאכול, יש עליכן כסף לבית ספר ?״ שאלה אימי והגישה לי קופסה בינונית, תואמת לשל שני.
״כן״ מלמלנו אני ושני ביחד. היא הנהנה ומילאה לנו שני בקבוקי מים.
״מה הכנת ?״ שאלתי את אימי.
״פריקסה, אל תדאגי מותק, בלי עגבניות״ אמרה לשני ברגע שראתה אותה פותחת את פיה.
״ולי עם, נכון ?״ שאלתי אותה והיא הנהנה. היא הניחה מולנו את הבקבוקי מין ונשקה לראש של כל אחת מאיתנו.
״קדימה בואו״ אמרה בחיוך ולקחה את המפתחות של האוטו. יצאנו לבחוץ ומולי ראיתי ג׳יפ לבן ענק.
״גאד…״ מלמלתי וניערתי את ראשי. יש להוריי שריטה למכוניות שזה משהו מפחיד… משפחה מוזרה..
אימי נכנסה למושב הנהג ואני נכנסתי למושב לצידה כששני מאחורה. חגרנו חגורות ואימי התניעה את המכונית ועלתה על הכביש הארוך.
״בנות, עוד 3 ימים יש לאור, הבן של אריק וענבר בר מצווה…״ אמרה אימי לפתע. פאק מה שחסר לי…
נאנחתי ופתחתי את דלת הג׳יפ. קפצתי קפיצה קטנה והרמתי את תיקי על גבי. אימי ואחותי יצאו מהרכב גם וטרקו את הדלת.
״ביי מאמוש״ אמרה אימי ונשקה לראשי ומשכה את שני אחריה לכיוון בית הספר. נאנחתי ונכנסתי גם אני לבפנים. התקדמתי לכיווני כיתתי, מנופפת לשלום לכמה ילדים נחמדים שהכרתי אתמול. פתחתי את דלת הכיתה, לא מופתעת שאני רואה כמה ילדים בודדים, ביניהם לירון עם חיוך חלומי וגל שמקשיבה לחפירות שלה. גיחכתי והנחתי את תיקי במקומו. התיישבתי במקומי ושניהן הסתובבו אליי. גל עם מבט מיואש ולירון עם מבט חולמני.
״היא. פשוט. חופרת״ סיננה גל בין שפתייה ונאנחה.
״נכון ! הוא כזה חמוד ! הוא בא לישון אצלי עם אח שלי שחולה, ובבוקר… אח בבוקר…״ אמרה בחולמניות שגרמה לי ולגל לפרוץ בצחוק מתגלגל.

נקודת מבט לירון:

״נכון ! הוא כזה חמוד ! הוא בא לישון אצלי עם אח שלי שחולה, ובבוקר… אח בבוקר…״ אמרתי בחולמניות ונזכרתי בבוקר הזה…

~פלאשבק~

התהפכתי במיטה, מנסה למצוא תנוחה טובה יותר. שמעתי קולות צחוק ופקחתי את עיניי באיטיות. שכבתי על גבי והפנתי את ראשי ימינה. רואה את אסף יושב ושותה נס ומעליו את מתן, אוכל קורנפלקס עם חלב. אסף היה לבוש בחולצת בית ספר שחורה וג׳ינס ברמודה בהיר. חיוך קטן הבליח בקצה פי. הוא יהיה אבא מדהים…
בידו האחת תפס את כוס הנס ולגם ממנה מידי פעם לגימות וחזר להניח על השידה שליד מיטתי. וביד השניה ליטף את ביטנו של מתן שלא הפסיק לצחוק מתוכנית. בובספוג. אני שמחה שהם התחברו ככה…
פיהוק ענק ברח מפי ומתחתי את זרועותיי.
״בוקר טוב״ אמר מתן בחיוך וחזר לצפות בטלויזיה.
״בוקר טוב בובית״ אמר אסף שלח לי נשיקה עם שפתיו.
״בוקר טוב…״ מלמלתי בצרידות וקמתי מהמיטה. נכנסתי לחדר אמבטיה שבחדרי ועשיתי את אירגוני הבוקר שלי. יצאתי מהחדר האמבטיה ופתחתי את הארון שלי. שולפת חולצה שחורה, כמו של אסף וטייטס דמוי ג׳ינס. גרבתי גרבים ונעלתי לרגליי את נעליי הספורט השחורות שלי. התאפרתי עדין, מייקאפ, פוגרה, מעט סומק ואיילינר דק.
״ישלך היום ספורט ?״ שאל מתן וחייך אליי את חיוך הלבן החסר שן.
״כן חיימשלי״ אמרתי ונשקתי לראשו נשיקה קטנה ועברתי לנשק את שפתיו של אסף. הוא הניח ידו על עורפי ומשך אותי לנשיקה חמה ומענגת.
״איכס ימגעילים !״ שמעתי את מתן אומר וראיתי אותו רץ במהירות מהחדר שמעט חלב מהקערה שלו נשפך. נאנחתי ולקחתי מגבון שהיה על השידה וניגבתי את הכתם הלבן.
״קחי בובית״ אמר והגיש לי את כוס הנס שלו. לגמתי שלוש לגימות ושאלתי אותו אם הוא רוצה. הוא הניד לשלילה וזרקתי את הכוס לפח. הוא משך אותי אליו והושיב אותי עליו. רגל מכל צד. שפתיו הבשרניות נצמדו לשפתיי ונישקו באהבה רבה.
״אני… מאוהבת… בך״ אמרתי בין נשיקה לנשיקה שהדבקתי לשפתיו המגרות.
״אני מאוהב בילדה היפה הזאת !״ אמר ונשך את שפתי התחתונה. הוא הצמיד את שפתיו לפי וירד למטה, לכיוון צווארי. מנשק, נושך, מוצץ ומלקק. הוא תפס בשיניו פיסת עור בצווארי ומצץ. גורם לכל חושיי להתעורר. אנחה קטנה יצאה מלי. הרגשתי אותו מחייך כנגד עורי.
״נו ! עכשיו יהיה לי היקי !!״ אמרתי בהתלוננות ועשיתי פרצוף חמוץ.
״נכון..״ אמר גם הוא בפרצוף חמוץ. ״נעשה לך שניים !״ אמר בהתגרות ועשה לי עיד היקי בצד השני של צווארי, כשאני מתפוצצת מצחוק.
״דביל…״ מלמלתי בגיחוך והעפתי לי מכה קטנה בחזה, מה שלא הזיז לו בכלל. ״עכשיו כולם יראו את זה !״ אמרתי בהתלוננות ושילבתי את ידיי בפרצוף חמוץ. הוא חשב כמה שניות ואז חייך חיוך ניצחון. הבטתי בו בשאלה.
״אני יעשה לך בכל הצוואר, ואז זה יראה כמו שרשרת !״ אמר כמו ילד קטן וגרם לשנינו לפרוץ בצחוק מתגלגל…
~סוף פלאשבק~

צלצול תחילת הלימודים קטע את מחשבותיי ונאלצתי להסתובב חזרה למקומי. בסוף עשיתי פזור, וזה הסתיר את ההיקי, גם מרחתי מייקאפ על הצוואר…
״מאוהבת״ לחשה לי גל באוזניי וגרמה לסומק להתפשט על פניי.
״תלמידים, נא לפתוח עמ׳ 89, שיעור שעבר למדנו שהיחס בין…״ אמרה המורה לחשבון והתחילה את השיעור…

נקודת מבט רותם:

השיעור השני נגמר. אספתי את הספרים לתיקי והרמתי את תיקי על גבי, מחכה לגל ולירון יסיימו לארגן את חפציהם.
״רותם ? אפשר לדבר דקה ?״ שמעתי קול מאחורי והסתובבתי אליו. ג׳ייק עמד ממולי. יופי, בידיוק מה שחסר לי…


תגובות (15)

ייאיי מושלםם
תמשיכייי

18/07/2013 09:22

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה ואת עושה עוד סיפור כי אני לא יכולה בלעדיךךך

18/07/2013 09:35

המשך!!!

18/07/2013 09:40

חחח תודה ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

18/07/2013 09:52

מילהההההה אני מאוהבת
בסיפור
בך
בכולך
בכתיבה שלך
תמשיכי!!!!!!!!!!!!

18/07/2013 09:52
LOL LOL

אעאעאעאעאעע פרק מושלם שמוקדש לייייי!!!
לורינושששששש זה מושלם , תמשיכייייי !!!

18/07/2013 10:02

לאאאאאא!!!!! אל תסיימי את הסיפור! יש לו עוד מלא פוטנציאל! ואחרי שרותם וג'ייק יהיו חברים, הם צריכים לעבור מכשולים ופרידות, בגידות ( ועוד חמישים מיליון דברים…), לזכות בסוף שמח, ורק אז אני מרשה לך לסיים את הסיפור!!!! יא…. 'לא מסיימת סיפורים בעלת "הרבה" השראה שלא יודעת איך להכניס אותה לסיפורים שלה' שכמוך! חחח ;)

18/07/2013 10:17

חחחחח אחרי שאני אפרסם את הפרק האחרון, אני אכתוב לכם איך זה היה אמור להיגמר…
ממש לא לפי הסוף שעשיתי כאן *~*
תודה על כל התגובות :) ❤❤❤❤❤❤❤❤
ישלי רעיון הרבה יותר יפה מזה (לפי דעתי) נראה איך זה התקדם… ;)

18/07/2013 10:38

ואויייייייייייייי מושלמת שאת אין על הסיפור הזה
את חייבת להמשיך אבל חייבת!!!
ומחכה להמשך=)
פרק מאוד יפה אין על הסיפורים שלך
אוהבת שרית

18/07/2013 11:43

תמשיכיי!
ושלא יגממר..!

18/07/2013 12:32

תמשיכייייייייייייייייי

18/07/2013 12:59

מושלםםםםםםם,תמשיכי

18/07/2013 13:08

עאעא מדהיים תמשיכיי ♥

18/07/2013 14:00

תמשיכייייייייייי

18/07/2013 14:00

תמשכי מושלם

18/07/2013 15:40
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך