Lorinush
הבגד שרותם לבשה: www.polyvore.com/cgi/set?id=86080791
אני מקווה שאתם באמת רואים את הבגד כי אני משקיעה בכל עיצוב :)
מי שרוצה לעקוב אחריי בפוליבור מוזמן: lorin-asulin (אני עוקבת חזרה ;))
❤❤❤❤❤❤❤

פרידה מושכת אהבה – פרק 7 + דמויות לסיפור חדש ❤

Lorinush 19/07/2013 1087 צפיות 12 תגובות
הבגד שרותם לבשה: www.polyvore.com/cgi/set?id=86080791
אני מקווה שאתם באמת רואים את הבגד כי אני משקיעה בכל עיצוב :)
מי שרוצה לעקוב אחריי בפוליבור מוזמן: lorin-asulin (אני עוקבת חזרה ;))
❤❤❤❤❤❤❤

הפרק הזה מוקדש לכל הקוראות והמגיבות המקסימות, שמעלות לי חיוך על הפנים עם כל תגובה !
אוווווהבת אתכם הכייי בעווולם !! :-*
ולסיפור החדש, אני צריכה 4 בנות, 3 בנים… ואולי אני אכניס את השאר…
נשאר עוד פרק 1 – הסוף ! תהנו !! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

פרק 7:
נקודת מבט רותם:

הנחתי את תיקי על הכיסא שלי וסימנתי בידי ללירון וגל שהגיע עוד מעט. ג׳ייק תפס בידי ומשך אותי מחוץ לכיתה. צמרמורת עזה עברה בגופי, אני מקווה שהוא לא הרגיש זאת.
הוא נעצר ליד ספסל והתיישב עליו, התיישבתי לידו והשפלתי את מבטי לריצפה.
״מה רצית ?״ שאלתי לאחר דקה של שקט.
״סליחה״ לחש ונשמע התנצלות בקולו.
״גם אם זאת לא הייתי אני, לא היית צריך לדבר ככה לאף אחד… מה קרה לך ? השתנת״ קבעתי. זה ממש לא הג׳ייק שאני הכרתי.
״אני יודע…״ מלמל וגירד בעורפו במבוכה. נאנחתי וקמתי ממקומי.
״ביי״ מלמלתי והתקדמתי לכיוון כניסת בית הספר.
״רותם״ שמעתי אותו קורא בשמי. הסתובבתי לכיוונו והבטתי בו בשאלה. ״את באה לבר מצווה של אור, נכון ?״ שאל בציפייה והנהנתי. חיוך רחב התפשט על פניו אך התעלמתי והמשכתי בדרכי לתוך כותלי בית הספר.

נקודת מבט ג׳ייק:

דפוק ! איך לא זיהית שזאת היא !! עכשיו היא בטח שונאת אותי… בעטתי בעצבים באבן קטנה שראיתי על השביל שבבית הספר.
״מאמי מה קרה ?״ הרגשתי זוג ידיים נכרכות סביב גופי ואנחת ייאוש נפלטה מפי.
״כלום…״ מלמלתי למורן והסתובבתי לכיוונה. העברתי את ידי בשיערה המחומצן לורוד ונאנחתי. צלצול כניסה לכיתות צלצל ברחבי בית הספר. תפסתי בידה ומשכתי אותה לתוך בית הספר. חיבקתי אותה חיבוק צדדי ונשקתי לשפתיה הדקות נשיקה קצרה. נכנסנו לכיתה והתיישבנו במקומינו. הנחתי את ידי על יריכה של מורן והיא חייכה חיוך שחצני. הפנתי את מבטי קדימה ושקעתי בפניה הצוחקות של רותם. המורה נכנסה לכיתה ורותם נאלצה לחזור למקומה. ראיתי את אלירן מניח יד על יריכה והיא מעיפה את ידו. הוא עושה פרצוף חמוץ ומושל אותה לחיבוק צדדי. הרגשתי את כל העצבים גועים בי אט אט ועצרתי את עצמי מלדפוק לו מכות רצח.
״בייבי מה קרה ?״ שמעתי לחישה באוזניי ונשמתי עמוק.
״כלום״ לחשתי והגנבתי לשפתיה נשיקה קטנה בלי שהמורה תשים לב…

~כעבור יומיים~
נקודת מבט רותם:

״מותק, ערכת את השולחן ?״ שאלה אימי מהמטבח.
״עורכת״ עניתי והמשכתי לסדר את המפיות. אני לא מאמינה שהם באים עכשיו לארוחת ערב, אצלנו. מה שחסר לי עכשיו, לראות את ג׳ייק. מחרתיים בר המצווה של אור… סיימתי לסדר את המפיות ועזרתי לאימי להניח סלטים על השולחן. דפיקה בדלת קטעה את מעשיי.
״בובה, תפתחי את הדלת״ אמר אבי ועזר לאימי לפזר סלטים. נאנחתי. דווקא אני ?
״שנ..״ התחלתי לומר אך שתקתי והמשכתי לכיוון הדלת. היא הייתה בחצר, מדברת בפלאפון…
נשמתי נשימה עמוקה ופתחתי את הדלת בחיוך.

~לפני שעה~
יצאתי מהאמבטיה הארוכה שעשיתי. ווידאתי שכל הוילונות סגורים והדלת נעולה והורדתי את המגבת ושמתי אותה בסל כביסה. הוצאתי קרם גוף נעים והתחלתי למרוח על גופי החלק. חיכיתי כמה דקות שהקקם יספג והרחתי את עורי. ריח לבנדר נעים. חייכתי בסיפוק ולבשתי את ההלבשה התחתונה הלבנה שבחרתי. הזדחלתי לחולצה הסרוגה בצבע קרם והשחלתי את רגליי אל תוך השורט השחור. הכנסתי את החולצה לתוך השורט ונעלתי נעליי עקב תואמות. הנחתי עגילים עדינים על אוזני וצמיד שחור על פרק כף ידי. מרחתי מייקאפ מתאים ומעט פודרה מעל. איפרתי את עיניי בעדינות ומרחתי סומק ואודם מתאים. השפרצתי על גופי כמה שפריצים של הבושם האהוב עליי, קוקו שאנל,
והייתי מוכנה.
( www.polyvore.com/cgi/set?id=86080791 )
ירדתי למטה ועזרתי לאימי עם השולחן החצי ערוך.

*****

פתחתי את הדלת וחייכתי חיוך מתוק החושף שני גומות קטנות.
״שלום רותם ! איך גדלת !!״ אמרה ענבר וחיבקה אותי בחוזקה.
״מה שלומך ?״ שאלתי בנימוס וסקרתי אותה. היא לא התבגרה ממש, נשארה כמעט כמו שהייתה.
״מעולה, מתרגשים״ אמרה בחיוך ונכנסה לבפנים. חיבקתי את אביה ובירכתי אותו לשלום. חיבקתי את אור שהתרגש, בכל מקרה, בר מצווה. חיבקתי גם את ג׳סי, שגדלה מאוד. ואחרון אך לא חביב, ג׳ייק. נאנחתי וחיבקתי אותו מתוך נימוס. הוא לבש ג׳ינס כהה וחולצה תכולה מכופתרת. נעליי נייק לבנות ושיערו עמד בקוצים, כמו תמיד. הוא נכנס לבפנים ובירך את הוריי לשלום. נשמתי עמוק וסגרתי את הדלת. התיישבתי על הנדנדה הגדולה שבחוץ ועצמתי את עיניי. נרגעת. כל מיליוני המחשבות שהתרוצצו בראשי, נעלמו כלא היו. משב רוח קריר הצליף בפניי. פקחתי את עיניי כשהרגשתי שמישהו מתיישב לידי. ראיתי את שני ואנחת הקלה יצאה מפי, ממש לא באלי להיתקל בג׳ייק.
״משבר אהבה ?״ שאלה שני וגיחכה. הנהנתי וחייכתי אליה חיוך שואל.
״ואצלך ?״ שאלתי בגיחוך.
״כנ״ל״ אמרה בצחקוק.
״דברי, אולי אני יכולה לעזור לך״ אמרתי בחיוך והיא הנהנה.
״כמו שאת יודעת, אני מה׳מקובלות׳, ואני אוהבת מישהו, הוא לא חנון, אבל לא פופולארי. יש לי שלוש חברות שיודעות את זה, והם אמרו לי שאם ניהיה חברים אני עפה מהחבורה של ה׳מקובלות׳. וגם הוא אוהב אותי, ואני לא יודעת מה לעשות !״ אמרה באנחה.
״כולה כמה ימים כבר קאן והספקת להתאהב ?״ שאלתי בגיחוך.
״אהבתי אותו כבר מלפני שבע שנים…״ מלמלתי וראיתי סומק עז מתפס אל לחיה, למרות החושך שהיה בחוץ.
״שבע שנים ? גם שהיינו בחול ?!״ שאלתי בהתפלאות ופערתי את עיניי לרווחה. היא הנהנה בשקט ונאנחה.
״זה היה מגיל שבע, חשבתי שזאת סתם אהבה של צעירים… נו, כמו כל אחד. אבל עם השנים הרגשות רק התעצמו במקום ללכת. ובאיזשהו מקום כבר שחכתי מהם. אבל ביום הראשון ללימודים, שראיתי אותו שוב.. הכל חזר״ אמרה בעצב והשפילה מבט.
״דילמה קשה אחות״ מלמלתי ונאנחתי.
״את לא עוזרת.. את יודעת״ מלמלה וגיחכה.
״אני אומרת לך ללכת לפי הלב, אם את באמת אוהבת אותו עד כדי כך, ואת חושבת שזאת תיהיה אהבה אמיתית, לכי על זה. הרי את רק תרוויחי. אם ׳חברות׳ שלך לא רוצה בחברתך, רק בגלל שיש לך חבר ׳חנון׳ אז הן לא חברות אמיתיות״ טמרתי את מה שאני חושבת. היא הנהנה וחיבקה אותי חזק.
״תודה אחות, אני אחשוב על זה״ אמרה ונכנסה לבית. נאנחתי ונכנסתי גם אני אחריה.

״אז איך היו ה – 6 שנים באמריקה ?״ שאל אריק, מנסה לפתח שיחה.
״בהתחלה קשה… אבל מתרגלים עם הזמן״ אמר אבי בחיוך.
״אתם יודעים שאמא ואבא תמיד היו מספרים לי עליכם ? וג׳ייק ואור תמיד היו מספרים לי על רותם ושני״ אמרה לפתע ג׳סי. ואוו, אני זוכרת אותה עוד תינוקת קטנה בת שנה… עינייה הכחולות סקרו את כולם ושיערה הבלונדיני היה אסוף בצמה לצד. היא לבשה שמלה חמודה ויפה. היא צריכה ללכת לדגמן…. היא מהממת. חיוך קטן עלה על פניי ברגע שהיא סקרה אותי. היא חייכה במבוכה והשפילה את עינייה.
״אז ג׳ייק… יש לה חברה ?״ שאלה לפתע שני וגרמה לו להאדים.
״לא… נפרדנו היום..״ מלמל וגרם לי לפעור את עיניי בהלם. הם. נפרדו. החזרתי לפניי את ההבעה הרגילה את בפנים התחוללה אצלי סערה. סטף סוץ הוא והמחומצנת בורוד נפרדו…

*****

קמתי לעוד בוקר רגיל… אתמול בשעה 1 בלילה הם הלכו. נזכרתי בשיחה המושרה שהייתה לנו וצחקקתי מעט. המשפט שהדהד בראשי בלי סוף היה המשפט שג׳ייק אמר. ״לא… נפרדנו היום..״.
ניערתי את ראיש, כאילו זה ישכיח ממני את המשפט הזה. נאנחתי וקמתי לכיוון המקלחת. שטפתי פנים וצחצחתי את שיניי ונאנחתי. פיהוק הבליח מפי וגרם לדמעות לבצבץ בזווית עיניי. ניגבתי את עיניי על כך ידי ופתחתי את הארון הגדול. מוציאה חולצת בית ספר כחולה וג׳ינס שחור עם נעליי בובה כחולות. לא באלי היום עקבים. התלבשתי במהירות והתאפרתי מעט. סומק, עיפרון שחור ורימל. עשיתי מערכת במהירות והרמתי את תיקי על גבי. ירדתי למטה ושליתי את הנס שלי, כמו כל בוקר…

נקודת מבט שני:

התעוררתי לעוד בוקר רגיל… בהמשך הוא לא יהיה רגיל.. כל הלילה חשבתי על מה שרותם אמרה לי ״אני אומרת לך ללכת לפי הלב, אם את באמת אוהבת אותו עד כדי כך, ואת חושבת שזאת תיהיה אהבה אמיתית, לכי על זה. הרי את רק תרוויחי. אם ׳חברות׳ שלך לא רוצה בחברתך, רק בגלל שיש לך חבר ׳חנון׳ אז הן לא חברות אמיתיות״.
״הרי את רק תרוויחי״ . ״הרי את רק תרוויחי״ . ״הרי את רק תרוויחי״ המשפט הזה הדהד בראשי שוב, ושוב ושוב. היא צודקת. אני ארוויח חבר, וחברות חדשות ואמיתיות. חברות שלא אכפת להן מהמעמד הפופולארי שלי. אם אני מקובלת או לא. קמתי ממיטתי ושטפתי את פניי וצחצחתי את שיניי. חייכתי חיוך קטנטן אל המראה. נערה בת 14, שיער חום בגלל ההחלקה שעשיתי לפני כמה זמן. פנים חלקות ומעט שזופות ולחיים מעט אדמדמות. שפתיים ורודות ועבות, מצוירות. ועיניים חומות/דבש בוהקות. גוף רזה, ממוצע. כמו כל גוף של נערה בת 14. הדבר שאני הכי מתגאה בו, הוא העיניים שלי. הרבה אומרים לי שיש לי עיניים מיוחדות, יפות, בוהקות, בורקות. שאפשר לשקוע בהם שעות.
יצאתי מהחדר אמבטיה והוצאתי חולצת בית ספר לבנה עם סמל בית הספר בשחור. סקיני ג׳ינס כחול כהה גבוהה עם סנדלים לבנים עם פפיון חמוד מקדימה. התלבשתי במהירות ונעלתי את נעליי. סירקתי את שיערי החום הגולש ואספתי קצוות שיער מגולגל לצד עם סיכת סבא ארוכה ושחורה. מעט סומק ועיפרון שחור והייתי מוכנה. אני לא צריכה אימל, כי הריסים שלי ארוכות וצפופות בטבעי. וזה לא יפה יותר מידי…
חייכתי חיוך מרוצה כשהבטתי במראה וירשתי במהירות למטה שתיק בית הספר מתנדנד מצד לצד על גבי. שתיתי את השוקו עם הקוביות קרח שלי ואמא הקפיצה אותי ואת רותם לבית הספר.
יצאנו מהמכונית לאחר שנפרדתי מאימי לשלום.
״ביי רותם, תודה״ אמרתי בחיוך ונופפתי לה לשלום.
״בבקשה אחות״ אמרה וקרצה ונופפה לי בחזרה היא פנתה לכיוון המדרגות, עולה לקומה של שכבת י״א. פניתי למסדרון של השיכבה שלי, כיתה ח׳. נשמתי עמוק ופתחתי את דלת הכיתה. הכיתה שלנו מחולקת לחלקים. יש את ה׳מקובלות׳ שעכשיו קוראות לי ללכת עליהן במהירות. יש את ה׳ערסים׳ שלא כל כך ערסים… ה׳מקובלות׳ תמיד מסתובבות איתם כי הם חתיכים… ומש את ה׳חנונים׳ קבוצה של 5 תלמידים. 3 בנים ו – 2 בנות. ביניהם גם נתנאל. התעלתי מקריאות ההלם של ׳חברות שלי׳ ברגע שהתקמתי לכיוון השני מהם.
״נתנאל ? אנחנו יכולים לדבר ?״ שאלתי במבוכה, מרגישה את כל עיניי הכיתה ננעצים בגופי ובפניי. שיערו השחור היה פרוע על פנים ועיניים החומות/ירוקות ברקו מאושר. גופו החל להיבנות, אומנם לא כל כך שרירי כמו רב הבנים בכיתה, אבל עדיין שרירי… ברגע שהוא קם הרגשתי את ראשי מסתחרר ואת קצב פעימות ליבי פועם מהר יותר. הוא תפס בידי ומשך אותי אחריו מחוץ לכיתה. הרגשתי איך הלחיים שלי מאדימות ואני מרגישה בעננים.
״לא ידעתי שיש בך צד כזה…״ מלמלתי כשנעצרנו ליד ספסל חום נמוך.
״את לא מכירה הרבה דברים עליי״ אמר בגיחוך וחייך אליי את חיוכו המושלם. נשכתי את פנים הלחי שלי למראה החיוך הממיס הזה. לא ידעתי גם מה להגיד, לא חשבתי שבאמת נשב ונדבר על זה. וגם… מה יש לי להגיד לו ?!
תקשיב אני אוהבת אותך בוא ניהיה חברים ?! יואו לא חשבתי שזה יהיה כזה קשה. תמיד חשבתי שזה כמו בסרטים…
״נתנאל… מה דעתך… זתומרת.. א..אני..״ מלמלתי נבוכה והסמקתי מבושה. הוא נאנח והביט היישר בעיניי. גורם לסומק עז לעטר את לחיי. ״מה דעתך להיות חברה שלה ? א..אני אוהב אותך כבר המון זמן… וחשבתי.. שאם את רוצה, נוכל לה…״ אמר אך תפסתי בפניו והדבקתי לשפתיו נשיקה קטנה. הנהנתי בחיוך וחיוך מאושר עלה על פניו. לא חשבתי שהוא יעשה את הצעד הזה… ידעתי שהוא אוהב אותי, אבל לא חשבתי שיש לו אומץ… הוא בכלל לא ביישן כמו שכולם אומרים…
״אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו״ אמר כאילו קורא את מחשבותיי. הנהנתי והרגשתי את לחיי בוערות, אני בטוחה שסומק עז עיטר את לחיי. ״בואי״ אמר ונכנסנו שוב לכיתה. הוא משך אותי ליד חברים שלו והציד אותי בפניהם. הם דווקא ממש לא חנונים ! הם הרבה יותר חברותיים מה׳חברות׳ הקודמות שלי… אני שמחה שהתחלתי התחלה חדשה !


תגובות (12)

שם:עדן
גיל:איזה שצריך
מראה:שיער שחור חלק ובקצות חום,
אופי:חברותית,יפה,אוהבת לקים,בגדים,נעליים,תכשיטים,חולה על אופנה ועל שופינג.
ו ם את יכולה תעשי שיהיה לי חבר שקוראים לו דור הוא גדול ממני בשנה.

מראה:שיער חום י .לו מארינס

19/07/2013 02:24

יאווווווווו זה הולך להגמר אוף :( אבל תמשיכייייי מחכה להמשך !!
כול כך אהב
י את הסיפורים שלך ויאיייי איזה כיף סיפור חדש טוב אני רוצה להשתתף מקווה
שהשתתף =) וגם עם לא אני הקראה את הסיפור
טוב …
שם : שרית
תיאור : בלונדינית שער ארוך עינים בצבע חום דבש נמוחה 1.50 לא שמנה ולא רזה בסדר , רגישות היא מאוד רגישה לא אוהבת שצועקים עליה ועם צועקים עליה היא ישר בוכה מאוד רגישה לוקחת כול דבר ללב ( זאת אני -.-)
אוהבת לבשל ולנקות מגיל קטן מאוד אוהבת ילדים קטנים
וקשה לה להתחבר לאנשים היא מאוד סגורה אבל גם נחמדה
מקווה שתכניסי אותי לסיפור
מחכה בקוצר רוח
אוהבת שרית
יום מקסים לך =)

19/07/2013 02:26

מהמשך:
שם:דור
גיל:גדול מעדן בשנה
מראה:שיער חם עם מארינס,עיניים חומות,גבוה,יש לו קוביות בבטן,טיפה שרירים,ויש לו עגיל בגבה.
חבר של עדן

19/07/2013 02:27
LOL LOL

שם: מיתר
גיל: מה שצריך
תיאור:שיער חום בהיר, קצוות בלונדיניות, עיניים ירוקות, גובה בינוני, רזה
אופי: קנאית, חברותית, אוהבת לבלות, מתעצבנת בקלות, היא הBFF של הדמות הראשית, יש לה חבר, מסודרת, מקובלת, ויפה :)

מקווה שתכניסי אותי לסיפור!! (: אוהבתתת

19/07/2013 02:48

אוקע… תודה על הדמויות :)
הפרק האחרון יעלב בקרוב… ❤❤❤❤❤❤❤

19/07/2013 03:23

שם:ירדן
גיל:מה שצריך
תיאור:שיער חום חלק ובקצוות בקבוקים בצבע זהוב,עיניים חומות דבש,גובה בסדר ,רזה
אופי:אוהבת את החיים,תמיד אוהבת לבלות עם חברים,חברותית,מתעצבנת דיי מהר,יפה ומקובלת
מתה על הסיפורים שלך לאאב יו

מקווה שאהבת:)

19/07/2013 05:42

שם נייט
גיל 17 מה שצריך
מראה שיער שטני עיניים כחולות שרירי וגבוהה
אופי עשיר קפטן נבחרת הפוטבול ערס מסתובב תמיד עם קבוצה חמוד מצחיק נסיך נושי חלומה של כל ילדה סטוציונר גנטלמן עדין לא מצא אהבה אבל הוא ימצא אוהב ים בריכה יציאות ברים פאבים וכו׳

19/07/2013 06:16

ואני חולה על העיצובים שלך

19/07/2013 06:22

מושלם תמשכי

19/07/2013 07:04

מוווושללםםם אווףף למה נגמרר תתחילי תסיפור החדש מהרר כי אני לא יכולה לחכותת! ♥♥

19/07/2013 07:05

שמעי אני מאוהבת בסיפור שלך"!!
יש דברים כאלה??? איך לא ראיתי שהעלת פרקקקקקקק סתומה שכמו י!!!

19/07/2013 11:33

שם : רותם
גיל "כמה שצריך
מראה: שיער שחור ארוך גלי וקצוות בצבע חום בהיר עיניים חומות, עור שזוף לא גבוהה ולא נמוכה, רזה,
אופי: אוהבת לעזור ,יש לה שמחת חיים, אוהבת להצטלם הרבה לדגמן אוהבת חיות ולעזור לזקנים, חברותית, אוהבת כל מה שקשור בעולם האופנה, לקים בגדים וכו,
וים ומה שקשור במים,
מקווה שתוסיפי אותתי ♥ אוהבתת !!
והסיפור הזה מושלםםםם !! ממהממם פשוט ויי אהבתי (:
ותוודה שהייתי הדמות הראשית בו,♥
אוהבתתת
שבוע טווב ♥♥♥♥

20/07/2013 14:05
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך