Lorinush
סוף ! ;)
השיר: אם את עדיין אוהבת אותי - בועז שרעבי.
www.youtube.com/watch?v=bPvwjnyJIXI

הבגד שרותם לבשה: www.polyvore.com/rotem/set?id=86081704

בגלל שמישהי שאלה איך הסיפור היה אמור להיגמר, אז הוא היה אמור להיגמר ככה: אחרי כמה זמן שהם חברים, ג'ייק בוגד בה, הם רבים, ישלה חבר חדש... ואז העיניניים מתחממים וג'ייק מתאבד... (רותם בכללי הייתה אמורה להתחתן בגלל זה הוא התאבד....)
חחחח גם סוף מפגר, אבל בין לבין יש קטעים מרגשים, שמחים, עצובים...
קיצקץ, היה לי רעיון..... אבל החלטתי לגמור שמח... :)
אשמח אם תביאו לי דמויות לסיפור החדש ;) אשתדל לעלות אותו בימים הקרובים...
אווווהבת ! ❤❤❤❤❤❤❤

פרידה מושכת אהבה – פרק 8 ואחרון ! + הרשמה לסיפור חדש ❤

Lorinush 21/07/2013 1046 צפיות 22 תגובות
סוף ! ;)
השיר: אם את עדיין אוהבת אותי - בועז שרעבי.
www.youtube.com/watch?v=bPvwjnyJIXI

הבגד שרותם לבשה: www.polyvore.com/rotem/set?id=86081704

בגלל שמישהי שאלה איך הסיפור היה אמור להיגמר, אז הוא היה אמור להיגמר ככה: אחרי כמה זמן שהם חברים, ג'ייק בוגד בה, הם רבים, ישלה חבר חדש... ואז העיניניים מתחממים וג'ייק מתאבד... (רותם בכללי הייתה אמורה להתחתן בגלל זה הוא התאבד....)
חחחח גם סוף מפגר, אבל בין לבין יש קטעים מרגשים, שמחים, עצובים...
קיצקץ, היה לי רעיון..... אבל החלטתי לגמור שמח... :)
אשמח אם תביאו לי דמויות לסיפור החדש ;) אשתדל לעלות אותו בימים הקרובים...
אווווהבת ! ❤❤❤❤❤❤❤

אז… היי לכם :)
עוד סיפור נגמר.. הסיפור הזה לא נגמר לפי מה שרציתי, אז.. כשתקראו איך הוא היה אמור להיגמר, תודו לי ;)
תהנו !

נקודת מבט רותם:

״רותם בובי, קדימה״ אמרה אימי ונעמדה מול הטלויזיה.
״נו אמא, זוזי !!״ אמרתי בעצבים והיא הנידה את ראשה לשלילה.
״כבר 5 תתחילי להתארגן פרינססה, אני יודעת שלוקח לך הרבה זמן להתארגן, אז יאלה״ אמרה ולא זזה מהטלויזיה. נאנחתי בהתייאושת וקמתי מהמיטה. התקדמתי למקלחת וקפאתי במקומי כששמעתי את אימי אומרת שאת.
״תתארגני מהר אם את לא רוצה שמישהי תיקח לך את ג׳ייק״ אמרה ויצאה במהירות מהחדר. משאירה אותי קפואה במקומי. ׳מה לעזאזל ?!׳ היה הדבר היחיד שעבר במוחי באותו הרגע. התעוררתי מהקיפאון בעזרה ניעור קטן של ראשי ונכנסתי למקלחת החמימה, שוטפת ממני את כל המחשבות שהציקו לי באותו הרגע.

*****

יצאתי מהמקלחת הארוכה שעשיתי. השעה כבר 18:23 בערב. עוד שעה אנחנו צריכים לצאת, נסיעה של חצי שעה לפחות…
מרחתי לגופי קרם בריח לבנדר וחיכתי שהוא יספג בעורי. לבשתי תחתונים שחורים חלקים וחזית סטרפלס שחורה חלקה. לבשתי מעל את השמלה השחורה וקשרתי את החגורה בצורת פפיון. נעמדתי מול המראה שבחדר והוצאתי מהמגירה את תיק האיפור שלי. מרחתי מייקאפ בגוונים של עורי ומעל פודרה, כדי שלא יהיו לי כתמים מהמייקאפ. מרחתי איילינר עדין וכמה גוונים של צלליות בצבעי בז׳/בז׳ בהיר. מרחתי רימל שחור וסומק. את שפתיי הורודות והעבות משכתי באודם ורדרד/גוף, בצבע של החגורה של השמלה. ענדתי תכשיטים תואמים, עגילים נופלים, שרשרת פפיון, טבעת פפיון ושני צמידים מחוברים. נעלתי לרגליי נעליי עקב תואמות והייתי מוכנה. השפרצתי כמה שפריצים מהבושם המתקתק והייתי מרוצה מאיך שנראתי.
( www.polyvore.com/rotem/set?id=86081704 )
חייכתי חיוך מתוק ולקחתי את האייפון שלי.
׳תהני באירוע, תראי לג׳ייק מזה ! אוהבת !! ❤׳ קיבלתי הודעה מגל.
׳תודה חיימשלי, אוהבת בחזרה ! :-* ❤׳ כתבתי ושלחתי לה. השעה כבר 19:27. ירדתי למטה, נזהרת לא ליפול בגלל העקבים הגבוהים ששמתי.
״מוכנים ?״ שאלתי וראיתי את שני יורדת במדרגות. היא לבשה שמלה תכולה בהירה צמודה עם כתפיות דקות ונעלי פלטפורמה שחורות גבוהות. פס איילינר שיור דק ועיפרון תכלת שמתאים לשמלה. היא ענדה כמה תכשיטים. היא הייתה מהממת. אני מאוהבת באחות הזאת…
איך שהיא ירדה חיבקתי אותה חזק.
״תודה אחות״ אמרה והתנתקתי ממנה בבילבול.
״על מה ?״ שאל בתימהון.
״צדקת, אנחנו ביחד והוא כל כך חמוד, והוא ממש לא חנון ! הוא מדהים… וגם החברים שלו.. ממה התיידדנו״ אמרה בחיוך. חיבקתי אותה חזק, שוב. כל כך שמחתי שהיא מצאה לעצמה חבר אמיתי. וחברים אמיתיים.
יצאנו מהבית ואימי נעלה אותו. היא לבשה שמלה ארוכה בצבע אפרסק ונעלי עקב לבנות נמוכות. אבי היה לבוש בחולצה כחולה כהה מכופתרת ובג׳ינס כהה ונעליי נייק שחורות. שיערו היה מסודר בקוצים… מוזרים..
״אבא, מי עשה לך קוצים ?״ שאלתי בצחקוק.
״אני״ אמר בגאוהה וגרם לי לגלגל את עיניי.
״בוא״ אמרתי והוא נעמד לידי. סידרתי את שיערו וחייכתי בסיפוק, יותר טוב. הוא חייך חיוך תודה ונכנסנו לג׳יפ הלבן.

*****

נכנסנו לאולם, גל קור פגע בגופי. ליד הכניסה היה בר משקאות וממול ספות בצבעי שמנת וחום בהיר. כל האולם היה מעוצב בצבעים אלו. מוזיקת רקע עדינה התנגנה ברקע. המוני אנשים צוחקים, מדברים ושותים היו בכל מקום. התקדמנו עוד קמת וכבר ראיתי את התיבה הלבנה של המעטפות. אימי הניחה מעטפה בפנים ונכנסנו לאולם רחב הידיים.
״שלום !״ אמרה ענבר וחיבקה את אימי בחוזקה. היא לבשה שמלה כחולה עדינה עם מלא אבנים במחוך. השמלה הדגישה את עינייה הכחולות שהיו משוכות בעיפרון כחול ובאייליינר עבה. שפתי היו מרוחות בשפתון ורדרד ושיערה היה אסוף בפקעת מגולגלת שתלתלים יצאו מימנה. היא הייתה מהממת ! אבי ואימי כבר חיבקו את כולם ובירכו את אור לשלום. חיבקתי את אימו ולאביו לחצתי את היד. חיבקתי את אור שהיה נרגש. הוא לבש חליפה שחורה עם חולצה לבנה מכופתרת למטה. שיערו היה מסודר בקוצים וכיפה סרוגה שחורה קטנה על ראשו. חיבקתי את ג׳סי בת ה – 7. היא נראתה כמו בובה ! שיערה הבלונדיני היה חלק ובקצוות היו לה בקבוקים. היא לבשה שמלה לבנה קצרה וכפפות לבנות תואמות. נעלי בובה לבנות ופניה היו מאופרות בשפתון ובפס אייליינר דק שבקושי ראו.
״כמה את יפה״ לחשתי וחיבקתי אותה.
״את יותר״ אמרה בחיוך לבן וישר. חייכתי חיוך קטן ונשקתי לראשה, משתדלת לא להרוס את התסרוקת שלה. מהצד, ראיתי את ג׳ייק נועץ בי את מבטו. הרגשתי מעט לא נעים ונעמדתי מולו. חיבקתי אותו בעדינות והרגשתי את לחיי בוערות.
״את יפיפייה״ אמר בחיוך וגרם לי להסמיק יותר.
״תודה, גם אתה חתיך״ אמרתי וקרצתי והתנתקתי ממנו. התקדמתי עם משפחתי לכיוון שולחן והתיישבנו שם. מרחוק, ראיתי את ג׳ייק מחבק ומברך אנשים שנכנסנו. הוא לבש חולצה כחולה שהדגישה את עינייו וג׳ינס יקר של פולו. הוא נעל נעליי נייק שחורות אלגנטיות ושיערו היה בקוצים מסודרים ויפים. הוא היה חציך כמו תמיד. גם אם הוא יהי עם גופיה פשוטה ומכנס ברמודה פשוט, הוא עדיין יהיה חתיך…

*****

אחרי שכבר אכלנו את המנה הראשונה, ולאחר הכניסה המרהיבה של אור, התחילו הריקודים. קמנו כולם ביחד והתחלתי לרקוד למוזיקה הקיצבית. באיזשהו שלב פרשתי וחזרתי להתיישב בכיסאות. לאחר שניי שירים, המוזיקה התחלפה לריקוד סלואו. ראיתי את אור רוקד עם שני, מה שגרם לי לגחך. הם חברים טובים…
אבי ואימי רקדו ביחד והוריו של אור רקדו ביחד. ג׳סי הקטנטנה רקדה עם דודה שלה, אני חושבת. הוא היה בסביבות גיל ה – 20… הרחבה הייתה מלאה בזוגות שרקדו ביחד. לפתע ראיתי יד מושטת מלפניי והרמתי את מבטי. ראיתי את ג׳ייק עומד מולי עם ידו מושטת לכיווני.
״אמ… אני.. לא יודעת לרקוד…״ מלמלתי מבויישת.
״תסמכי עליי״ אמר וחייך חיוך מתוק. שקעתי בעיניו המושלמות והנהנתי. תפסתי בידו והוא הוביל אותי לרחבה. הנחתי את ידי סביב צווארו והנחתי את ראשי על חזהו השרירי. הוא עטף את ידיו סביב מותניי והצמיד אותי לגופו. הוא התנועע לפי הקצב וגרם לי לזוז גם. השיר המוכר והאהוב התנגן ברקע. אם את עדיין אוהבת אותי – בועז שרעבי.
( www.youtube.com/watch?v=bPvwjnyJIXI )

-אם את עדיין אוהבת אותי
אני אמצא
את כל מה שחסר לך
אם את עדיין אוהבת אותי
אני נשבע
אהיה כל מה שאין בך
אני אתן לך במתנה
את כל סודות הנשמה
אם את עדיין אוהבת אותי-

השיר החל להתנגן ברקע. הרגשתי את קצת פעימות ליבי גובר. ראשי מעט מסוחרר. עצם קירבתו של ג׳ייק עליי. הרגשתי את מותניי בוערות, היכן שידיו החמות נוגעות.

-אביא לך אבנים מהירח
אתן לך אוצרות מלב הים
מה שתבקשי
מה שרק תרצי
אם את עודך
עודך שלי-

בפזמון שמעתי את קולו של ג׳ייק מתנגן באוזניי. זה היה רגע קסום כל כך. הרמתי את מבטי שהיה קבור בחזהו החסון והבטתי בעיניו. הוא הצמיד אותו יותק אל גופו והצמיד מצחו למצחי. גורם לי לשקוע בעיניו שוב, אם אני ארצה ואם לא.

-אם את עדיין אוהבת אותי
אני אמציא מילים
שאת תביני
אם את עדיין רוצה רק אותי
את תמצאי את מה
שתחפשי בי
ואם תרגישי אבודה
אני שלך גם בשתיקה
אם את עדיין אוהבת אותי

אביא לך אבנים מהירח
אתן לך אוצרות מלב הים
מה שתבקשי
מה שרק תרצי
אם את עודך
עודך שלי

אל תחפשי מילים נסתרות
תני לשמיים לפתוח דלתות
רק אם עדיין
אם את עדיין
עדיין אוהבת אותי

אביא לך אבנים מהירח
אתן לך אוצרות מלב הים
מה שתבקשי
מה שרק תרצי
אם את עודך
עודך שלי

אם את עדיין אוהבת אותי
אני אמצא
אני נשבע-

במשך כל השיר עיניי היו נעוצות בעינייו הקסומות של ג׳ייק. לקראת סוף השיר הוא החל ללטף את שיערותיי. במשך כל השיר ראיתי את שפתיו זזות על המילים המרגשות ושמעתי את קולו הגברי. שר לי, את השיר הזה. חיוך דבילי היה דפוק לפניי. ברגע שהשיר נגמר באתי להתרחק ממנו ממבוכה את הוא הצמיד אותי אליו יותר. עד שקיסם קטן לא יוכל לעבור ביננו. הרגע הזה היה לי קסום, הרגע שעליו תמיד חלמתי.
״אני אוהב אותך״ לחש והצמיד את שפתיו לשפתיי. גורם לכל גופי לרטוט ולשיערותיי לסמור. הרגע שעליו חלמתי. הרגע שעליו פינטזתי, קרה. הוא התנתק ממני בעדינות ושמעתי מחיאות כפיים רמות. סיבבתי את ראשי מצד לצד וראיתי את כל האולם עומד על רגליו ומוחא כפיים. הרגשתי איך פניי ניהיות אדומות מהמבוכה. כמה הזילו אפילו דמעות, כמו שתי האימהות הרגשניות שלי ושל ג׳ייק. הוא הצמיד שוב את מצחו למצחי והביט בעיניי.
״גם אני אוהבת אותך״ לחשתי והרגשתי את נשימותיו על פניי.
״כנראה שהפרידה הזאת עשתה לנו רק טוב״ אמר בחיוך וגרם לי להביט בו בבילבול.
״אם לא היינו נפרדים, לא הייתי מבין שאני אוהב אותך״ אמר בחיוך וסיחרר אותי למשמע השיר שהתחלף, שיר חדש וקיצבי. גורם לחיוך רחב להתפרש על פניי. חיוך רחב ומאושר.

כנראה שפרידה באמת מושכת אהבה ;)

~סוף~


תגובות (22)

אעאעאעאעעא!!!
אין דברים כאחה!!!
אני לא מאמינה שזה נגמר!!!
ה כזה רומנטיייייייייייי!!!!!!!!!
מתי צמשיכי גם את הסיפור השני?
ומתי תתחילי את החדש ♥

21/07/2013 03:22

ממש יפה!!!!!!!!!!
מדהים!!!!
אין לי מילים איך לתאר את זה <3 <3 <3
אוקיי אז הנה הדמות.
שם:איטה (עם זה לא מתאים תגידי ואני אשנה)
גיל:מה שמתאים.
מראה: בלונדינית עם פוני לצד, עינים כחולות וגדולות, רזה גובהה ממוצא.
אופי: קצת פרחה אבל חברותית, עם משהוא עושה לה משהו היא מחזירה לו את זה בגדול, אף פעם לא לבד תמיד תיראו אותה עם מישהוא\מישהיא, אוהבת שופינג, איפור, ואקססוריז, היא שונאת הרבה אנשים בגלל ההורים שלה.

21/07/2013 03:24

חחח ;)
הפרק הבא של הסיפור השני מוכן :) נעלה אותו… מתישהו *~*
החדש יעלה בימים הקרובים… אוווהבת ! ❤❤❤

21/07/2013 03:25
~~

זה מושלםםםם =)
ובקשר להרשמה:
שם: נוי
גיל: מה שאת צריכה אבל עדיף מתחת ל20
מראה: שיער ארוך חלק בצבע חום. עיניים ירוקות. בגובה ממוצע.
אופי: אוהבת נעליים, להצטלם ולצלם… (לא רק את עצמה) יוצאת הרבה למועדנים ומסיבות
הערות: יש חבר (שיהיה חתיךךך ^_^, חחח)

21/07/2013 03:25

100מם!!! אולי תעשי סיפורי מפורסמים על וואן די ואם את עושה עליהם אני עם לואי

21/07/2013 03:25
~~

אה שתיהיה מאוד ציניתתת !! אני חולת ציניות…

21/07/2013 03:26

חח תודה על הדמויות, אנסה לצרף כמה שיותר… אשמח גם לכמה בנים..
וממ… אני וליאן כבר כותבות סיפורי מפורסמים.. את מוזמנת לקרוא… 'גורל לא צפוי' – יש כבר 2 עונות ;)

21/07/2013 03:28

אבל תעשי חדש גם פליז אני עושה פאפי פייס

21/07/2013 03:34

ואוו…נגמר הסיפור.
אפשר עדיין להצטרף לסיפור החדש?
אם כן תשמרי לי מקום בבקשה ואני יכתוב תיאור

21/07/2013 03:37

ברור שאפשר !! אשתדל להכניס את כולם….
ושירוש, קצת קשה לכתוב כמה סיפורים ביחד, סורי… אבל כמו שאמרתי, את מוזמנת לקרוא את הסיפור 'גורל לא צפוי' הוא על וואנדי, נראלי הפרק הבא יעלה מחר… אוהבת ! ❤❤

21/07/2013 03:41

אוקיי אז הינה הדמות:
שם:לין
גיל:מה שצריך
מראה:שיער חום שטני חלק וארוך עד סוף הגב עיינים חומות דבש גובה ממוצע(לא גבוהה ולא נמוכה)ורזה.
אופי:אוהבת לרקוד היפ הופ לא אוהבת דברים שקשורים לטבע (כמו לצאת לטיולים)
יודעת לדבר שצריך,חצופה,שמה פס על כולם.החברות שלה זה הדבר הכי יקר בשבילה .קשה לה להיפתח לאנשים שהיא לא מכירה.

*עם את צריכה לשנות משהו בדמות אז סבבה ואם צריך להוסיך משהו לדמות תגידי לי
♥♥♥♥♥

21/07/2013 03:52
~~

ובן…
שם: אוהד
גיל: מה שאת צריכה… (עדיף 20-)
מראה: גבוה, שיער שחור עיניים ירוקות – חמות. עם קוביות…
אופי: רומנטי, אומר את כל האמת בפנים. כשלא נראה לו הוא לא חושב פעמיים ומוותר (זו תכונה שלי ^_^ חיחיחי)
הערות: חבר של נוי.

21/07/2013 04:03

סוףף מושלם :) מחכה לסיפור החדש שלך

21/07/2013 04:25

ואיי איזה סיפור אין על הסיפורים שלך אהבתי מאוד מאוד
מחכה כבר לסיפור החדש
ואין על השיר של בועז שרבי אחד השירים הכי יפים
אוהבת שרית
מחר יום אהבה יאיי =)

21/07/2013 04:27

שם אדם בן 18 כיתה יב ערס הוא הכי מחובר לאחותו והיא אליו הוא לא נותן לה כמעט להיות בחברת בנים ולבוש חשוף אבל הוא נותן לה לצאת איתו ולפעמים לבד אבל רק עם חברות מראה שרירי עיניים חומות שיער שחור מרינס מותגיסט בטירוף

מושלם דרך אגב אני רוצה שהוא יהיה אח של הדמות הראשית

21/07/2013 05:12

סיפור מדהיםםם
מחכה לחדש!!!:):)

21/07/2013 05:44

שם:עדן
גיל: מה שצריך
אופי: ילדה יפה, חברה טובה,אוהבת מועדונים ,הרבה בנים אוהבים אותה,אוהבת לעשות שופינג אוהבת לקנות בגדים נעליים תכשיטים לקים.
מראה: יער שחור ובקצוות חו חו בהיר עיניים חומות עגיל באף ועגיל בטבוא,מקובלת יש לה חבר שקוראים לו דור, הוא גדול ממנה בשנה הוא חתיך שיער חום יש לט מארינס עיניים חומות יש לו פנס בגסה, טיפה שרירים וקוביות בבטן,והב את עדן מאודד היא העולם שלו,בלעדייה הוא לא קיים

21/07/2013 05:49

ובבקשה עם אני יכולה להיות הדמות הראשית אני ישמח מאוד

21/07/2013 05:52

תודה לכולכם ! הכנסתי את כל הדמויות חוץ מ – 3, שאני אנסה להכניס בהמשך…
love – מצטערת, כבר בחרתי דמויות, אבל אל תדאגי, את גם משתתפת… <3

21/07/2013 05:58

היי זה פשוט מ ה מ ם ~♥
אני אוהבת תסיפורים שלךך כל כךך!! (:
וכבר נרשמתי לסיפור החדש בפרק 7… מקווה שתוסיפי אותי אוהבתתת ♥♥

21/07/2013 06:25

זההה מהממם♥
מזל שעשית סופ' שמח ולא עצוב:)
ותעשי עודד עוננה!
מחכה כבר לסיפור הבא שלך!

21/07/2013 07:17

הסיפור היה מושלם למרות שהוא היה קצר!
לא יכולה לחכות לסיפור הבא שלך אוהבת ♥♥

21/07/2013 17:23
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך