פרידה

20/12/2015 852 צפיות 2 תגובות

מחר הוא טס.
טס רחוק מכאן, לארץ רחוקה מלאה בחופים זהובים בים תכול ובמסיבות לאור ירח. מחר הוא ילך לנתב״ג, בטח עם תיק של גולני בתמימות של חייל שרק השתחרר. הוא יעמוד עם החברים  שלו בתור לכרטיסים והם יתבדחו על כמה הטיול שלהם ספונטני ופתאומי.
מחר הוא יעלה על מטוס, יסתכל מבעד לחלון אל האדמה שהוא כל כך אוהב ויביט בה הולכת ונעלמת. מחר הוא טס והוא לא יחשוב עליי, לא על כל השטויות שאני מדברת ,לא על כל הפעמים שבהן הייתי כל כך קלמזית ובכל זאת ניסיתי שזה יצא חמוד ולא על המבטים הביישנים שלי שניסו לחדור מבעד למבט המרוחק.
היום הוא יבוא לעבודה ליום אחרון .
והוא אולי יצחק איתי ויגיד דברים צינים לכל עבר, אם יהיה לי מזל הוא יביט בי כפי שעשה מספר פעמים ויגיד \" בואי נצא להפסקה רק אנחנו \"  ונלך למרפסת ,והוא יצחק עליי שאני קופאת מקור ולא אומרת , והוא ידבר על הסיפורים שהוא כותב ואני אחשוב מי שם למעלה ככ ציני שהוא סידר לי להכיר בחור שכותב מושלם ,  ואני אולי אזרוק משהו סתמי על מזג האוויר או על מה שכתוב בעיתון ובראשי אדמיין איך הוא נוגע בי קלות ואומר לי בטון רציני את כל הדברים שאמר תמיד רק בצחוק.  והוא יסתכל בי ולא יראה בי את כל הדברים שראיתי בו ורק יגיד :\" אני לא יכול לראות אותך קופאת בואי ניכנס פנימה \" ואני אדע שזו הפעם האחרונה שנהייה לבד  ואגייס את הטון הכי ציני ומתגונן שלי ואומר \" רק רציתי להגיד לך שבאמת היה לי כיף להכיר אותך ואתגעגע \" והוא יחייך חיוך נבוך , ואני אחשוב כמה בנאלית ונדושה אני נשמעת ואצטער שאני לא מהבחורות המתוחכמות האלה שתמיד יודעות מה להגיד. הוא יגיד לי תודה וניכנס חזרה למשרד  . בהסעה בדרך הביתה הוא ירד בתחנה שלו ויפטיר שלום חטוף לכולם . ובשעת לילה מאוחרת , שאשכב במיטה אני אתלבט אם לשלוח לו הודעה ואזכר בכל   הפעמים ששלחתי והתאכזבתי ואגיד לעצמי   שהוא חשוב לי מדי כדי להתאכזב גם ממנו . ולא אשלח .
והוא יטוס , ובראש שלו ירוצו תמונות של חופים זהובים שמים תכולים ומסיבות לאור ירח .


תגובות (2)

אויש, עצוב ויפה בו זמנית ..אהבתי .

20/12/2015 01:15

מסכימה^
זה יפהפייה ועצוב ועדין…

21/12/2015 20:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך