פריז עיר אהבה♥ ממש לא!! הוליווד עיר האהבה!! פרק 3

26/05/2013 705 צפיות תגובה אחת

למחרת קמתי בעודי משפשפת עיניי, פקחתי עיניי באדישות ושמתי לב שאני לא בבית שלי לא יודעת נראה מהחלון כאילו מה!!!!!!!!!!! אני על ספינה!?!?!?!?!. הייתי בהלם כמעט התעלפתי, קמתי לבשתי את נעלי הבית של המלון בספינה. נכנסתי לחדרים ושייטטתי במקום עד ששמעתי ציחקוקים, אוי לא הוא מת!!!! "תומר!!" צעקתי נכנסתי לאיזשהי דלת תומר היה בלי חולצה הוא שאל:" מה את רוצה?" אני הסתכלתי על הקוביות שלו וחשבתי מה אם להארי .ס. יש? פתאום היתעוששתי והתחלתי לצעוק כאילו אין עוד אחד בחדר:" מה אני עושה פה לעזאזל!!! אני לא אומרת שלא בלי יש אני בספינה אבל מה אני עושה פה?" הוא לבש חולצת טריקו ירוקה ומכנסי אדידס ירוקים ואמר לי:" יעל תרגעי חבר שלך הזמין לנו חדר פנטהאוז אוקיי ניהיה פה ל-3 שבועות +-. o-0 אני אמרתי ביבלבול::" אוקיי?" היתאוששתי ואמרתי:" רגע איזה חבר?! אין לי שום חבר!!!" תומר היסתכל עליי במבט רוצחני לוקח סכין מתקרב אליי אני נפלתי על המיטה שלו, הוא קירב את סכינו לגרוני ואמר:" יש לך מילים אחרונות פוצה?" אני גימגמתי ואז נעצרתי וחשבתי הוא תמיד אומר פוצה כשהו מותח המבט המפוחד שלי עלה למבט כועס תומר התפקע מצחוק בעודו מעופף את סכינו הוא השליך את סכינו בטעות על הקיר של החדר והסכין תקע שם היינו בקרקעית הספינה שהיינו בתוך הים נראה כי הסכין חדר לתוך האוקיינוס!! תומר הסתכל מפוחד ואמר לי:" תיסתלקי, בואי מהר!!" רצנו משם כאשר המים נסחפים ונסחפים והטביעו את כל החדר שלו למזלנו סגרנו את הדלת לפני הלכנו לדלפק ואמרנו שיש נזילה למטה מה נראלכם!! שנספר יסלקו אותנו!!…..-.- תומר התחיל עם הנערה בת גילו הוא בן בסביבות 21 20 22 אבל עדיין מתנהג כמו בן 13 אררר. הוא בצבא אבל מכיוון שהוא מפקד הוא בחופש. כך אמרנו יותר נכון אני תומר התחבא מאחורי:" היי אממ יש אצלנו חור בקיר כאילו מרוב הלחות החור נוצר ומתחיל להיאסף מים בחדר אז יש מישהו שמטפל בזה או שיש מכונה ששואבת מים או צוללן שבא?"
תהיתי וראיתי שהיא מסתכלת על תומר עם העניים הירוקות שלה…-,- היא אמרה כשהיא התעוששה:" זה מצב חמור יש אצלנו בועה מיוחדת שבה כל המים יאספו היא תיהיה מחוברת לדלת ואז בפנים יש צוללן שמתקן את הנזק זה יקח לפחות שבוע" אני בהיתי בתומר ואמרתי:" נלך לקנות בגדים?" כדי לשמח אותו כל הבגדים שהוא לקח התמוססו כבר במים או שבאוקיינוס!!. הוא עשה לי פרצוף דבילי של 'אני מסכים נאנאנאנא" הלכנו לקניות כל הזמן היסתכלתי על נער שעובד בחנות הבגדים דומה לג'סטין אבל זה לא הוא זה לא ג'סטין ראש קסדה על בטוח.. הוא היה בלונדיני, עניים ירוקות, גבוהה שרירי כבר רואים אממ מה עוד אני רואה אאאאא אמא!!! איזה חתיך. תומר ראה אותי מסתכלת עליו ומזילה ריר ואמר:" אהבה ממבט ראשון!! מכיר."
וציחקק אני היסתכלתי עליו מרימה את ראשי כדי לראות יותר טוב הוא ממש גבוהה יש לו שיער כזה גלים עד הצוואר כאילו פזור מופרע ( תראו דוג בלוג אז האח הגדול דומה לו מה זאת אומרת אני מדמיינת אותו ואת הבת יעל אני מדמיינת כמו מאליפים שירי אבל יותר יפה בלי איפור שחור איפור עדים שיער גלים קיצר מהממת) היסתכלתי עליו לא מבינה ומסמיקה:" לא נכון!!" אני גרועה בלשקר -.- פתאום הנער התקרב אלינו לעזור לתומר הוא הסתכל עליי מספר שניות כאילו 20 שנ' קפא עליי הסתכל עליי בעיני בחן אותי תומר קרץ לי וחייך בזמן שהנער הסתכל עליי בחן אותי לא היה לי נעים אז קרצתי חזרה לתומר ורציתי שהוא ירביץ לו כי הוא סוטה!! אבל :" אחמ אחמ אחמ אחמ" תינוק…..הנער לא התאושש עכשיו נמאס לי הלכתי משם בוכה בזמן שהנער מלמל משהו ולא שמעתי הוא בהה בעיני חדר בהם!!! לא הרגשתי בנוח רציתי שתומר ירביץ לו אבל הוא עשה שיעול מזוייף אני רציתי להרביץ לו אבל לא והלכתי.. תומר צעק לי:" פוצה בואי לפה אני חייב עזרה" לא היה מה לעשות הגעתי הנהר לקח מיכנסיים והראה לי אם זה יפה או אופנתי או מתאים לתומר הסצכלתי על המיכנסיים ושאלתי:" יש כזה בלי קרעים או עם קרעים חושפים( האלה שרואים נקודות מהרגליים משהו כזה מכנס קרוע) " הוא ענה:" אממ אני אבדוק" והלך היה פתק למטה והיה רשום בו:
אני אוהב את יעל אני רוצה אותה אך היא לא יודעת מי אני!!! אני… . והחצי היה קרוע אמא!! הוא בא חודר בי עניים ראיתי את ידו מאחורה עם משהו היסתובבתי וראיתי סכין !! כבר התחלתי לפחד…..
( נו ברור שהחזקתי בתומק וניצמדתי אליו אלה מה לידו אני מרגישה בטוחה אומנם הוא לא חכם אבל הוא מספיק חכם כדי להגן עליי כי הוא אוהב אותי) תומר היה חייב ללבוש את זה אני פחדתי כי הנער היה כאילו 2 מט' ממני והתקרב עוד ועוד ולא היה לו סכין הוא התקרב עד ששמעתי את נישמתו רעדי והוא אמר:" אני דין" דין אוי לא לא לא רק לא הוא!!!!!!


תגובות (1)

תמשיכיי

26/05/2013 12:08
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך