פריז עיר אהבה♥ ממש לא!! הוליווד עיר האהבה!! פרק 5

02/06/2013 734 צפיות תגובה אחת

-הערת הכותבת: אל תשכחו את הקטע של הסכין!! שדין החזיק שמוזכר בפרק 2 זה חשוב!!!-
מנקודת המבט של דין:
אני הלכתי לחדרי דפקתי בדלת ונכנסתי תום הסתכל עליי במבט רצחני (תום הוא החבר של מוראל שהיא אחותי) "מה אתה עושה פה?" הוא אמר בקול בלי משמעות. "אסור לי להיכנס????" צעקתי חלש, "לא עשית פוצי מוצי עם יעל?" הוא אמר בגול מתגרה וחיוך ערמומי. "תעזוב אותי אתה עם הקנאה שלך, אחי!! יש לך חברה תיתפס על עצמך יחתיכת דביל" צעקתי וכיווצתי את ידי לאגרופים. " אני אוהב את יעל" הוא אמר בנעימות. עיני נפערו שיערי המסודר התבלגן. עליתי לחדרי (אנו בסוויטה) נכנסתי לחדר של מוראל לא רציתי להגיד לה אבל תום לא השאיר לי ברירה ואני עושה הטוב ביותר בישביל אחותי הקטנה.
נ.ב.:
אני בן 17 עוד חודשיים 18
יעל בת 16 וחצי עוד חודש 17
מוראל בת 16 וחצי עוד 5 חודשים 17
תום בן 17 עוד 7 חודשים 18
-המשך-
"מוראל?" דפקתי על הדלת ושמעתי בכי. "מוראל?" הרמתי את קולי!? אין מענה מה היא לא עונה לי?!!?!?!?!?!?!? בעטתי בדלת וראיתי את מוראל על הריצפה. רצתי אליה הרמתי אותה כמו מגבת למיטה ושאלתי "חיימי מה קרה?" מוראל לא ענתה והמשיכה לבכות. אמא רק שהיא לא בהריון מהחרא הזה. "מוראל!!?!!?!?" צעקתי וניערתי אותה " ממ…ה…. ה" היא גימגמה בקור. "מה קרה" נכנסתי לפחד.
"תום" היא אמרה רק את שמו וכבר התחילה לבכות. "שמעת את השיחה?" שאלתי בעצב " כן" היא ענתה. "ומתום יש לי פחד" היא ענתה "למה את מפחדת?" עניתי בחוסר סבלנות "הריון" היא גימגמה בלחש ופחד כעס כל הרגשות. "את בהריון?!?!!?" צעקתי "לא ששש… אני עוד לא יודעת, תעשה טובה ותקנה בדיקת הריון…"אני לחשתי באוזנה "אל תדאגי הבן זונה הזה לא יצא מזה בשקט" היא הנהנה וראו חיוך על פניה.
הלכתי לבית מרקחת וקניתי את בדיקת ההריון המוכרת נראת צעירה בת גיל יעל בלונדינית שיער שטני פוני בובה עניים תורכיז שפתיים מלאות ועדינה "למי אתה חייב?" אני יודע למה היא מתכוונת אבל בכדי להבהיר לה "לחברה שלי" ראו את הסומק בלחיה. אבל שלא תחשבו יעל לא בהריון. נכנסתי למספר שלי לחדר של מוראל ראיתי שהיא ישנה. "קומי moon" היא חייכה גיחכה ואמרה" הכינוי שיעל כל הזמן השתמשה בו" אמרה ויצאה לה דמעה. "ששש את אשמה אני מודה זה פגע בה אבל אני חייב לדעת אם את בהריון". היא הנהנה והלכה לשירותים "אין לי" היא אמרה "אני יביא לך מים תדליקי את הברז" הבאתי לה את המים. היא בדקה ויצאה פרצופה היה מטעה כן/לא?


תגובות (1)

שלא תהיה בהריון:(
חחחחח אבל את מחליטה:P

02/06/2013 08:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך