הסיפור הקודם שלי לא הצליח אז אני מנסה חדש מקווה שתאהבו:-)
תנו תגובות אני אשמח מאוד!
סורי שהוא קצר.... אם תאהבו אני אמשיך מבטיחה;-)
באהבה laila

פרפרי אהבה-פרק 1: הירח החיוור

30/05/2013 639 צפיות אין תגובות
הסיפור הקודם שלי לא הצליח אז אני מנסה חדש מקווה שתאהבו:-)
תנו תגובות אני אשמח מאוד!
סורי שהוא קצר.... אם תאהבו אני אמשיך מבטיחה;-)
באהבה laila

"האהבה היא כמו פרפר היא יכולה לעוף בלי שנשים לב.."

קתרין התעוררה לאורו החיוור של הירח,היא נסתה להירדם אבל לא הצליחה. בראשה התרוצצו מחשבות רבות על מה שקרה אתמול על היום הנורמלי שהפך למוזר….
אתמול קתרין קמה רגיל התלבשה אכלה ובקיצור עשתה כל מה שצריך היא אפילו לא חשבה שהיום הולך להישתנות. היא הגיעה לבית ספר שמחה ומרוצה מיד התיישבה במקומה והתחילה לדבר עם חברותיה. דקה אחרי שהמורה נכנסה נכנס ילד בלונדיני,גבוה ורזה. הילד הסתכל סביב וכשראה את קתרין הוא חייך עליה וקתרין הסמיקה מיד,כל חברותייה הסתכלו על קתרין וחייכו. המורה אמרה "תכירו זה אלכס והוא תלמיד חדש אני מקווה שתלמדו להכיר אותו" והמורה פנתה לאלכס ואמרה לו "שב ליד קתרין, קתרין הרימי את ידך" המורה כיאילו קראה את מחשבותי אבל לפני שהספקתי להרים את היד אלכס אמר "אני יודע מי זו קתרין" "אתם מכירים זה את זה?" שאלה המורה ולפני שהספקתי לענות אלכס ענה "כן" והלך והתיישב לידי, נעצתי מבטים מבולבלים בו מאיפה אני מכירה אותו?.בצלצול אלכס אמר לי "קתרין אה?" "כן" עניתי "את לא זוכרת אותי?" שאל אלכס "אני אמורה לזכור?" שאלתי אלכס ענה "חשבתי שתעני כך אבל תזכרי אני הצלתי אותך ממוות ואני יודע עליך יותר דברים משאת יודעת על עצמך" ואז הוא קם והלך. הסתכלתי עליו והתחלתי לפחד מי זה האלכס הזה ואיך הוא הציל אותי? ואיך הוא יודע עלי דברים יותר משאני על עצמי? מה קורה פו בדיוק?

תגלו הכל בפרק הבא!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך