פרק חמישי תמר ושחר

16/01/2014 727 צפיות אין תגובות

ישבתי בספה ואיזה אחד שתוי בא אליי
ידעתי שהוא שתוי לפי הריח מהפה שלו הלב שלי דפק לא ידעתי מה לעשות קמתי בלי שהוא יראה הוא קלט שקמתי מהספה והתחיל ללכת אחריי ניסיתי לחפש את שני ולא מצאתי אותה הפסקתי לחפש הסתובבתי אליו ושאלתי מה הוא רוצה הוא התקרב אליי ניסיתי להתרחק והוא לא נתן לי הוא תפס לי ביד ואז שחר קלט שאני מנסה להתרחק מהבן אדם הוא התחיל לקלל אותו השיכור התקרב לשחר ונתן לה מכה חזקה בבטן שחר התקפל השיכור התחיל ללכת ואז שחר בא אליו ובקיצור התחילה קטטה.
שני צעקה להם שיפסיקו והם יצאו לבחוץ והתחילו לריב מכות אני הלכתי ליד שחר וביקשתי ממנו שיפסיק שלא ייפגע ואז השיכור הוציא סכין והתקרב לשחר שחר בא להתקרב אליו אבל תפסתי אותו מהיד וניסיתי לקחת אותו איתי משום מה הוא בא אחריי הלכתי לשבת איתו על הספסל והתחלנו לדבר שאלתי אותו אם הוא משוגע מה הוא מתקרב לבן אדם הזה ועוד שיש לו סכין ביד
גם כשמגנים עלייך את לא מרוצה הוא צחק וגם אני. אמרתי לו שאני הולכת הביתה והוא אמר שהוא ילווה אותי חייכתי אליו והתחלנו ללכת הוא הסתכל עליי וראה שקצת קר לי הוא שאל אם אני רוצה את הזקט שלו חייכתי ואמרתי שזה בסדר אחרי שתי דקות הוא שם עליי את הגקט שלו שאלתי אותו אם לא קר לו הוא אמר שהוא יכול להתמודד הגענו אליי הביתה הוא שאל אם אני רוצה שהוא ילווה אותי ואמרתי לו שאני יכולה להסתדר לבד וחייכתי שאני לא ייצא סנובית הוא בא לתת לי חיבוק, בדרך כלל אני לא מחבקת בנים זה לא כי אני מתביישת אני פשוט מעדיפה לחבק את החבר שלי (כשיהיה לי… )
התרחקתי ואמרתי לו שאני חייבת ללכת הוא הסתכל אליי ושאל אותי מה קרה
אמרתי לו כלום למה? חייכתי הוא לא חייך הוא התקרב אליי ממש היינו במרחק נגיעה הוא תפס לי במותניים ובא לנשק אותי ישר התרחקתי ממנו ואמרתי שאני חייבת ללכת הגעתי הביתה הערתי את אמא שלי ואמרתי לה שהגעתי ושאני הולכת לישון נכנסתי לחדר והתחלתי לחשוב אם זה לא היה יפה מה שעשיתי אבל נזכרתי אני מכירה בנים כאלה הוא יזרוק אותי ברגע שיראה מישהי יותר יפה ממני אז למה אני צריכה להתאהב בו ואז לראות אותו עם מישהי אחרת וכל יום לחשוב שאני עשיתי משהו לא בסדר אני מעדיפה שהחבר שלי יהיה רציני ושיאהב אותי שלא יסתכל על בנות אחרות .
התחלתי לחשוב על איך שהתנהגתי אליו קודם כל בקפיטריה כשהוא רצה לשלם עליי ואחר כך במסיבה שהוא הגן עליי ואז כשהוא ניסה לנשק אותי התרחקתי. ממש יצאתי סנובית ואני לא כזאת!!!.
לא הצלחתי להירדם התחברתי לפייסבוק וראיתי בקשת חברות לחצתי לראות מי זה ואז ראיתי
שחר בן אליהו. נפלט לי חיוך בכל זאת הוא חיפש אותי וזה אומר שהוא לא כועס עליי ועל כל מה שקרה היום אישרתי אותו ושלחתי לו הודעה
שחר בן אליהו
תמר מלאכי:תקשיב סליחה על היום בערב לא התכוונתי לצאת סנובית
שחר בן אליהו:זה בסדר לא הייתי צריך לנסות לנשק אותך
תמר מלאכי:חח טוב העיקר שאתה סולח ותודה על היום
שחר בן אליהו:זה בסדר
תמר מלאכי:חחח מפגר הוא התנתק…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך