פרק ראשון : המופע בהיכל מנרה

Bloddy bomb 31/10/2022 235 צפיות אין תגובות

– 11 שעות לפני המופע-
עדן התחבט איזה בגד ללבוש, הוא הסתכל על עצמו כמה רגעים במראה תוך כדי שהוא שינן במוחו את אותו משפט : תחשוב יהיה טוב. הוא שמע את הקהל מריע לו. הוא התפלל שהמופע שלו ילך כשורה. תרגול נשימות קצובות עוזר לו קצת לשכוח מהלחץ ומהחשש. הבמה מחכה רק עבורו .
עדן חשב שהתוספת של הזמרת אודיה אזולאי תביא עושר ורעננות למופע שהוא מקיים מזה פחות משנתיים. כל עוד חלון ההזדמניות פתוח , למה לא?
יותר מ-1250 כרטיסים נמכרו עבור המופע בהיכל מנרה. עד כה לא היו לו שום תלונות, הוא היה סמוך ובטוח שהכול יצא מעולה.
הוא אמר לסוכן שלו שהוא מוכן ומזומן להופעה. הגרון שלו היה יבש כי הוא רק שתה כוס מים כשקם בבוקר. עדן מצץ סוכרית מציצה עד שהכאב הגרון יחלוף.

כעבור דקות אחדות, עדן מיהר לא לפספס את הרגע שבו הוא יתאחד עם מעריציו מחדש. הוא הפריח להם נשיקה באוויר ואז התחיל בנאמבר הראשון שלו " מדליקה בי הכול."

היה שקט מסביב, כשהזמרת אודיה ועדן שרו את " אל תשברי לי את הלב".
בשלב מסוים הקהל קלט אותם צמודים ומחובקים זה עם זה. במשפט האחרון שאודיה שרה את החלק הזה. באותו הרגע , עדן הצטרף אליה והם השלימו את סיום השיר . " למה זה חייב להיות כואב?". היא נישקה אותו נשיקה מתוקה וממושכת ואחרי כמה שניות נעלמה מן עיני המעריצים .

כעבור ימים אחדים לאחר המופע, הלהט של מערציו של חסון התלהט כשסקרנות התקשורת ומעריצים עלתה על גדותיה. עדן הצהיר שהוא לא נמצא בזוגיות עם אודיה ושכרגע הוא מעדיף את הלבד מאשר להיות עם בת זוג.
עדן חסון נשאל על ידי צלם הפפראצי האם הניצוץ שהיה לו לגבי אודיה דעך. לאחר כמה לילות ללא שינה. עדן פירסם בסטטוס שלו שהוא נמצא בזוגיות עם הזמרת. אמנם לא נמצאה ההוכחה לכך.
אודיה לא התייחסה להודעות הפרטיות של המעריצים. האינטרנט אצלה קרס כשעומס יתר גרם לזעם של המעריצים הצעירים להתעורר כיוון שהם שיערו לעצמם שהמכתבים לזמר הנערץ לא התקבלו.
האם באמת הכול נגמר ביניהם?
עדן שלח לאודיה בקשת חברות בציפייה שתאשר את ההתכתבות ביניהם. אודיה אישרה את הבקשה ושמרה מתחת לרדאר את הקשר בין שניהם.
ההודעה שנשלחה למחרת לעדן הותירה אותו בהלם גמור. הוא לא האמין לשמועות השיקריות של התקשורת שמפיצה עליו ועל הזמרת אודיה שהם לא באמת זוג, ושהם מעמידים פנים שהם אכן בזוגיות.
אודיה צייצה לו באינסטגרם, עדן לא החזיר לה תשובה. השמועות התחילו לצוץ בכל מדורי הרכילות.
עדן לא היה מסוגל להתמודד עם כל מעריץ ששאל אותו האם הזוגיות עם אודיה אמיתית.
העננים האלה התפזרו ביום שעדן חסון הודיע רשמית שהזוגיות שלהם הגיעה לסיומה. הוא לא מיהר לפרסם הודעה על כך באינסטגרם כשגל של עיתונאים זועמים שאלו אותו האם הוא היה רציני כלפי אודיה.

בשלושים לאוקטובר2021 התקשורת פירסמה כתבת שער לעיתון " מעריב" שבו עדן חסון חשף את כל הפרטים על הפרידה מאודיה וההתמודדות שלו עם הפרידה שתעשה להם טוב כלשונו, כל אחד מהם פנה לדרכו מתוך האמונה שלהיות לבד זה יותר טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך