אני יודעת שהפרק לא משהו סוריי

פרק רביעי:ילד רע וילדה טובה=אהבה??

13/02/2013 831 צפיות 6 תגובות
אני יודעת שהפרק לא משהו סוריי

הגעתי לכיתה וראיתי אותו מתיישב לו שם בכייף שלו הלכתי לשבת ליד אורן ושמתי לב שטל מסתכל עליי כל השיעור בכעס. לא הבנתי מה הוא רוצה ממני! מה עשיתי לו?
"שיר" שמעתי כל מאחורי,זאת הייתה רוני כמובן. "מה קרה בינך לבין טל?" שאלה. "למה נראה לך שיהיה לי משהו עם הערס הזה?" עניתי,ימות העולם ואני לא יהיה איתו! "חחח כן כן שמענו עלייכם.." אמרה "הוא מאוהב בך אייך את לא רואה את זה??"
"שיר! קומי מיד ממקומך ותעברי ליד טל!!" אמרה או יותר נכון צרחה עליי המורה. "אוף אבל למה לידו? אפשר ליד אושר?"שאלתי בכעס אווף אני שונאת את המורה הזאת "תעברי מיד או שתלכי לחדר המנהל" צרחה עליי,כאילו שיש לי ברירה? עברתי לידו בזמן שהוא תוקע בי מבטים מעוצבנים. שירגע כבר אפשר לחשוב שרצחתי מישהו!
"נו,אז איך היה לרכב עם ליאור?" שאל בלעג. "תגיד למה זה כל כך מפריע לך?" שאלתי "יש מצב שאתה מקנא??" "חחחח הצחקת אותי! מקנא! לך?? את חייה בסרט!! תרכבי אם מי שאת רוצה את לא מעניינת אותי בכלל" אמר "יופי.אז תעזוב אותי כבר ותפסיק להסתכל עליי במבטים מעוצבנים!" לא הבנתי אותו! מה הוא רוצה ממני?? לפתע הגיע הצלצול הגואל! הוא יצא מהכיתה מהר ומעוצבן. סוף סוף אני נפתרת ממנו!!!


תגובות (6)

תמשיכי!

13/02/2013 10:39

(סורי.. עם הכינוי בובי זה של בן… כי פשוט.. לא הייתי בטוחה… עם אתה בן, אז ממש סליחה!)

13/02/2013 10:40

חחח זה בסדר אני בת

13/02/2013 10:48

תמשיכייייייי מהמם!

13/02/2013 10:57

תמשיכייייי !!!

13/02/2013 12:37

הייי, שאמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך :)

18/09/2014 18:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך