פרק שלישי

Bloddy bomb 07/06/2022 195 צפיות אין תגובות

גם הסטייליסטית אליזבת לא ענתה . היא ניסתה להשיג אותה בבית. אחד הילדים שלה ענה ואמר שהיא איננה מעוניינת להיות בקשר עימה.

היא שאלה את עצמה האם כלתה דיברה איתה ואמרה עליה דברים מכוערים. זה לא יכול להיות , עד עכשיו הן היו ממש קרובות . הן עזרו זו לזו בעתות של מצוקה.

מישהו בטח סיפר לה שהיא ובנה לא מדברים הרבה שנים, והאשמה בעניין הסבוך והקשה זאת רק היא. הגר ידעה את האמת והסתירה אותה מכולם.

היא ניסתה להתקשר שוב , הפעם הקו היה תופס. הגר ידעה שלבעלה של חברתה יש מספר טלפון, ושהוא עובד מהבית.

הוא לא חזר אליה, היא החליטה לנסות את מזלה ולבוא לשוחח איתו למרות המתיחות הגדולה בינה לבין בנה הבכור ישי יעקב.

היא הבינה שהוא הפתרון היחיד בדרך להשלמה ולסיום הסכסוך ביניהם.

" בוקר טוב," אמרה הגר בקול סמכותי, וניסתה להתאים את עצמה לגבר שעמד לפניה. הוא היה נמוך ומלא. " אני מחפשת את אנדריי לוי , אתה יכול להגיד לי איפה אני יכולה למצוא אותו?" שאלה שוב ליתר ביטחון.

" אני אנדריי לוי, במה אני יכול לעזור לגברתי?" ענה לאחר אתנחתא קצרה.

" אתה נמצא בקשר טלפוני עם ישי יעקב?" שאלה הגר וציפתה לתשובה חיובית מצדו.

" לא," הוא שיקר מבלי למצמץ. הוא עשה הפסקה של כמה דקות . " הייתי אומר לך אם הייתי ממשיך להיות בקשר עם בנך." אמר כאילו הוא מסתיר סוד כלשהו ממנה.

הגר שתקה ולא הוציאה הגה מפיה. היא הפליגה במחשבותיה למרחקים. היא תהיה עצובה ומאוכזבת אם תגלה שבנה לא רוצה לשמור על הקשר בגללה.

היא תנסה להתמקד בדברים טובים שקרו לה , היא שבה כלעומת באה עם כל המילים שהיו על לשונה. הפגישה הזאת הייתה לשווא , היא ידעה שזה מהלך מסוכן לגלות עוד ועוד פרטים אישיים עליו.

האם לאנדריי יש דרך להגיע עד לאן שישי יעקב גר?

היא תצא מתוך הקונכייה שלה ותראה קצת עולם. לבלות זמן איכות עם אהוביה לא מזיק לאף אחד. חשיבה יוצרת חיוביות.

כשהיא יצאה בחיפזון מביתו של אנדריי , המטרייה נפלה לה מהידיים, היא איבדה שווי משקל.

לפתע סחרחורת תקפה אותה. היא ראתה שחור והתעלפה. הטלפון שאחזה בידה השנייה התנפץ לאלפי רסיסים.

כשעיניה נפקחו לרווחה, היא גילתה רופאים מסתובבים בחוסר מנוחה, לאן היא הגיעה?

היא ניסתה להתרומם אבל לא הצליחה כי היא הייתה מחוברת לאינפוזיה.

" מה קרה לי?" היא שאלה כמעט בלחש. " איך הגעתי לכאן?"

הרופאים לא נתנו תשובה. הם בדקו לה את לחץ הדם בגלל המצב הנפשי שהגר הייתה נתונה בו.

הגר הייתה מיואשת ומתוסכלת מחוסר ההתחשבות שישי יעקב הפגין כלפיה, כמה לא הוגן וישר הוא התנהג אליה. בן או לא , ההתנהגות שלו העציבה אותה.

אנשים מסוימים שקשורים לעברה מפחידים אותה, היא לא הרגישה צעירה ותוססת כפי שהייתה בימים של פעם.

" יש לך לחץ דם גבוה, ובהתחשב בגילך המבוגר. אני ממליץ לך לא להתרגש ממצבי לחץ ולהישאר מרוחקת מהם." אמר לה הרופא בפנים מלאות צער.

" כמה קריטי המצב?" הגר שאלה את הרופא ליתר ביטחון.

" מאוד קריטי." אמר במשנה זהירות. " יש לך לב רגיש. את צריכה לדעת לשמור עליו."

הגר נלחצה מדברי הרופא וחשבה לעצמה שימיה ספורים בעולם הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך