פרק 1 – אהבה או עבודה???

time machine123 05/07/2016 638 צפיות תגובה אחת

אביטל עבדה בבית משפחת רוסמן כבר זה מארבע שנים וחצי. היא נאמנה ובעיקר העבירה את זמנה בלשרת את בני הבית האחרים. בזמן שאחד האחים בבית מאוהב בה עד מעל הראש. היא הייתה מרוכזת בלסדר את הבית ולנקות אותו עד שהרצפה תבריק מרוב ניקיון. היא עשתה את הכול לבד. בלי העזרה של אף אחד.
המעסיקה שלה , גבריאלה התעללה בה והתנכלה אליה בזמן שהיא עבדה , אך היא שמרה על שתיקה כל השנים האלה. ולא ברור איך היא הצליחה להחזיק מעמד כל ארבע השנים הללו.
באשר לאדיר , היו לה רגשות כלפיו. אבל היא העדיפה לשמור אותם לעצמה. היא לא ידעה בעצמה מה עדיף: אהבה או עבודה????????. במשך ארבע שנים בתקווה שהבוסית שלה לא תסלק אותה, שלא רק יגיד לה שהוא אוהב אותה. כי היא עלולה להשתגע מכך, אם היא תאבד את עבודתה. העבודה מאוד חשובה בשבילה , והיא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד את המקום עבודה רק בגלל שיש לה רגשות למי שהיא שירתה אותו.
היא ברחה מהרגשות והתעסקה רק במה שהיא הייתה צריכה להתרכז בו, היא אהבה אותו כל כך אך בכל פעם שהוא העביר את מבטו אליה . היא ברחה משם.
היא רצתה לשכוח ממנו וזאת בגלל שראתה רק את העבודה שלה. כמה שעות היא העבירה את זמנה בסלון , בחדרים ובכל הבית. כמובן שהיא לא רצתה לנצל אף אחד. משרתות לא הולכות אחרי רגשות לכן גם היא צריכה לשכוח ממנו במהרה.
וגם אז היה נוצר מצב שבו היא הייתה צריכה לעזוב את הבית . ואז אין עבודה , אין כסף. כלום.
בלי העבודה שלה , היא לא שווה כלום. מצדה , כבודה האישי היה מעל הכול.
זה לא אומר שהיא החליטה ללכת אחרי הרגשות או מה שאומרים לה " תלכי בעקבות הלב!".
אחרי יום שלם שבו היא עבדה כל כך קשה , הגיע גם הזמן שלה לנוח. אבל אדיר הקדים אותה וניגש אליה דווקא כשלא היה בא לה לראותו.
" היי," הוא בקול שקט אך בטוח. היא לא חייכה לעברו.
" היי.. מה אתה עושה פה?" היא שאלה במבוכה. היא לא רצתה שגבריאלה תבוא ותראה אותם ביחד.
" אביטל , אני אוהב אותך," הוא אמר זאת בביטחון. הוא התקרב ונישק אותה.


תגובות (1)

יפה! אהבתי, מחכה להמשך

05/07/2016 22:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך