נועה7753
ממ...פרק ראשון , איך יצא???

ושבתת שלווווםםם (;

פרק 1 . "בכל יום אני לומד מטעויות , רק חזקי אוהב עודני…"

נועה7753 16/02/2013 2560 צפיות תגובה אחת
ממ...פרק ראשון , איך יצא???

ושבתת שלווווםםם (;

ממ…מי שקוראת את הפרק הזה עכשיו אני מציעה לקרוא קודם את הדמויות כדאי להבין מי הם הדמויות ועל מה הסיפור פחות או יותר…(;

ועכשיו כמו פעם אני עומדת באמצע השכונה הישנה , השכונה שהשארתי שם את כל ילדותי !!
מסתכלת על הרחוב , כלום לא השתנה אותו ספסלים חצי שבורים , הגן שעשועים שאת רוב היום העברתי שם . התקדמתי טיפה לגן שעשועים ובהיתי מעלה זכרונות …
"אחחחחחחח" הרגשתי שמישהו התנגש בי
"סתכלי איך את הולכת סתומה" אמרתי משפשפת את המצח והבטן
"טוב שלא העפת אותי 20 מטר ישמנה" מישהי אמרה לי , הרמתי את הראש כדאי לענות לה אבל היא כבר התקדמה , זה לא ייגמר כאן זה בטוח .
"הפ הפ בוואי הנה מה ניראלך תגידי משהו ותברחייי ??" צעקתי , היא נעצרה ואחרי כמה שניות הסתובבה
"מה?" היא שאלה ונאנחה .. ואני? לא זזתי , הייתי בשוק , כל המילים ברחו לי מהפה !! ועוד לייי שתמיד יהיה לי מה לומרר !!!
"מה קרה בלעת את הפה?" היא שאלה אותי וגיכחה , התקדמתי אליה לאט……
"רזז?"
"האחת והיחידה" היא אמרה והוסיפה "ואת?"
"חחח את לא זוכרת אותי ???" שאלתי
"אני צריכה לזכור?" וניסתה להיזכר
"מאי" אמרתי והיא עשתה עוד הפעם פרצוף חושב ואחרי כמה שניות
"אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעא" היא צרחה כמו משוגעת וחיבקה אותי , מה זה חיבקה ? מחצצהההה !!! נשבעת לא נשמתי כמה שניות .
"ר..ז…אאתת…חוו..ננ..ננ…קתתתת !!!" אמרתי בגמגום היא צחקה וזזה מימני
"חחח סורי , אמא מה את עושה פה?"
"חזרנו לגור פה"
"באותוו בית?"
"ברור" אמרתי וחייכתי
"יואו אמא איזה כיףףף את לא מבינה כמה חיפשתי אותך אחרי שעזבת , פייסבוק , מקושרים , אינסטגרם" היא אמרה
"אין לי פייסבוק , לא אוהבת את החרא הזה.." חחחח הייתם צריכים לראות את הפרצוף שלהה !!! היא הייתה בשוק טוטלייייי !! הילדה לא זזה אשכרה מומיה .
"מה את בשוק? כולה פיסבוק…" אמרתי
"כולללההה פיייסבוקק????הייתי משתגעעתתתתתת בלי פייסבוקקק !!!!" היא התפרצה פתאום . וואו.
"חחחחחחחחחחחח מה אני יעשה לא אוהבת פייסבוק , כל אחד יכול להשפיל שמה אנשים בלי לחשוב פעמיים , ילדים התאבדו בגלל זה , וכל אחד חש את עצמו איזה ווינר אם הפייסבוק" היא שתקה . לא ידעה מה לומר , ודוגרי מה אני לא צודקת?
"וואו , טוב , אמממ..עזבי , מה איתךך ספרי לי הכללללל" היא אמרה , קמה , הקימה אותי שילבה את היד שלי ביד שלה והתחלנו ללכת ולהשלים פערים עברנו ניראלי חצי חולון הספקתי לראות המון , אולי זאת לא העיר הכי – וואו . אבל זאת העיר שלי גדלתי בה וחייתי בה עברתי פה מלא דברים ועכשיו?אין מאושרת מימני כי אני הולכת לחוות פה עוד מיליוןן ואחת דברייםם !! סמכו על מאי כדאי שזאת תהיה ה-שנה שלי (; .
"תגידי…יש איזה מועדון שפותח השבוע?" שאלתי
"ברור…הפורום עובר לפה שבוע הבא הפתיחה"
"תגידי …איך את אם מסיבות?" שאלתי
"ממ…לא מתה על זה בכלל" כל ההתלהבות ירדה , מיי לאא אוהבבב מסיבווותתתת????
"את לא אוהבת מסיבות , איך אפשר לא לאהוב?" שאלתי בשוק .
"לא יודעת , איכס , בנים חרמנים , בנות זונות , שירים דוחים , ואלכוהול…" היא אמרה
"אמאלה את כל כך מוזרה , שכל הכייףף , האקשןן הזה שקורה משהו השירים האלו שנותנים לך את האנדרנלין הזה להשתגע בלי או אם אלכוהול , הבננייים ההורסייםםם האללה שנמצאים שםם , ולצחוק על הזונות שםםם ….. אין אני חייבת ללמד אותך על מסיבות , אנחנו הולכות לפתיחה של הפורום."
"אבל…." והשתקתי אותה
"שוםםם אבללל , אין לךך מושג מה את מפסידההה !!!!!"
"כלום תאמיני לי…"
"אויש שקט אנחנו נלך ותראי איך תהנייי"
"טוב טוב"
"אעאעאעאעאעאעאעאעא" הפעם אני צרחתי והיא סתמה לי את הפה באמצע
"סתומה , כולם מסתכלים שקטט" והסתובבתי ואני קולטת שהרבה מסתכלים עליינו , לא נורא (;
"איייייייי אףף פעם לא שמעעתתם בנאדם צועקק מקרההה???" צרחתי
"סתמי מאיי" היא לחשה לי
"למה?הכי צחוקים שש.."
"אם צרחה כמו שלך באמת עדיף שתסתמי הרסת לי את האוזןןן" איזה אחד צעק הסתכלתי עליו , ניראה טוב , וואחש , רדד לכאפהה גברר , רואים שהוא ערס אמא חולשהה 0_0
"ואםם איך שאתה ניראה הרסת לי את העיניים" צרחתי ושפשפתי את העיניים בקטנה , הוא הסתכל עליי הרים גבה , וצחקקק צחוק זלזול כזה….של 'אני מכוער ? בחלומות שלך אולי' . והוא צודק אמאאא הוא הורססס !!!!
"מאמי את לא יכולה לומר על מאור שהוא מכוערר!!" איזה פאקצה שהייתה לידו צרחה , חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח התעסקה אם הילדה הלא נכונה הזונה הזאת .
"וואלה???בואי אני יראה לך מיי מאמייי יזונהההה" צעקתי , הסתכלתי עלייה במבט של ר-ו-צ-ח-ת .
רז הסתכלה עליי "משוגעת" היא לחשה ולקחה אותי מישם בדחיפות …………………….


תגובות (1)

תמשייכיי

16/02/2013 04:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך