פרק 1 – ברוכים הבאים לבלוג של נויה " פרחים צהובים"

time machine123 10/12/2017 542 צפיות אין תגובות

שמי נויה ואני בת עשרים. הייתי מצופיה האדוקים של הסדרה " פלוריסיינטה" ומאז שהסתיימה הסדרה אני כותבת את הבלוג המפורסם " פרחים צהובים" בהשראת השיר של פלוריסיינטה, והבלוג שלי מהווה סדרת המשך ל " פלוריסיינטה" . אני כותבת שם על אהבה , ציפייה ואכזבה.
עמדתי שם וחיכיתי לו שיבוא. כל כך רציתי שהוא יבוא. שיביא פרחים צהובים ואני אגיד שציפיתי לו מאז שהייתי ילדה. ובצהוב של השמש , הוא יביא אליי זרים של פרחים צהובים בשם האהבה.
אני כותבת בלוג מאז שנתיים ומאוד נהנית שיש אנשים שמזדהים עם מה שכתבתי.
החברה הכי טובה שלי איה , עודדה אותי לכתוב בלוג שבו אוכל לכתוב על רגשותיי ואפילו הציעה לי את השם " פרחים צהובים" בהשראת הסדרה " פלוריסיינטה" שפירושו בעברית פרחונית.
הייתי עוברת כל יום בשעה חמש אחרי שחזרתי מהעבודה בחנות הפרחים השכונתית וראיתי שם אגרטלים מלאים בפרחים צהובים.
איה ,הייתה בשבילי כמו אחות והייתי שופכת את הלב שלי בפניה.
וכמו בשיר " פרחים צהובים" של פלוריסיינטה אני כותבת על אהבה , אכזבה וציפייה שיכולות לגרום לחלומות של נערות בנות העשרים להתנפץ.
כי הציפייה כל כך גדולה שסופה להפוך לאכזבה וללב שבור.
חיכיתי שם עם השמלה הכחולה , ובסוף הוא לא בא. האכזבה תמיד הייתה שם איפשהו , מחכה להתגלות ולהטיל בי האשמות שאני מצפה ליותר מדי ובסוף מתאכזבת.
הלילה ירד לאיטו ואני לא הפסקתי לבכות על אהבה שלעולם לא תתגשם. על לב פצוע שלעולם לא ידע איך להחלים.
על לב שבור שאני לא יודעת אם אפשר לתקן אותה ולאסוף את הרסיסים המכאיבים האלה בחזרה שירכיבו את הלב להיות שוב , שלם.
שלם עם עצמו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך