פרק 1- דילן וזואי נפגשים בפעם הראשונה

time machine123 18/11/2018 563 צפיות אין תגובות

אליזבת שהייתה בת זוגתו של דילן למשך תשע שנים , מי שהיה אופה כבן עשרים ותשע.

היא החליטה לעשות מעשה ולהציע לו נישואין במסעדה יוקרתית.

דילן הישר מבט לעברה והוא לא הבין למה היא מחייכת. הוא לגם מהיין לאט לאט תוך כדי שהוא הביט בה.

" מה?" שאל דילן בחיוך נבוך והשפיל את מבטו .

" דילן , תדע לך שחשבתי על זה המון והגיע הזמן שאגיד לך את זה." קראה אליזבת בחיוך מסתורי.

היא נעמדה והסתכלה על כל הסועדים שהיו במסעדה . היא חשבה שיהיה נחמד אם היא תשתף את כולם בחלום שהיא חלמה כבר המון זמן.

" תקשיבו , רבותיי. שקט בבקשה. " אמרה ופנתה אל דילן , שהתבונן בה ולא ידע אם לצחוק או לבכות.

האמת שהוא די נבוך מלהסתכל עליה.

" דילן , כבר תשע שנים של זוגיות אני ואתה חוגגים , אני כבר לא יכולה לחכות יותר. האם אתה רוצה להתחתן איתי?" שאלה אליזבת בהתרגשות.

דילן שלא ידע מה להגיד. הוא רק הביט בה במבט ממושך ולא אמר כלום.

" תשמעי אליזבת , אנחנו כאן במסעדה . אני לא רוצה להתחתן איתך . אני רוצה שניפרד." אמר לה בישירות.

" אתה לא רוצה? אתה רוצה לרסק לי את הלב? זה מה שאתה רוצה? אתה לא מבין שאתה שובר לי את הלב, אתה טיפש, דילן, טיפש שלא יודע מה הוא רוצה מעצמו.

אני הולכת מפה, להתראות." אמרה אליזבת בעלבון ונטשה את המסעדה בכעס.

דילן קם ממקומו והלך לשירותים. הוא היה חייב להבין מה קורה פה.

בעודו בורח לשירותים ונכנס לתא בלי שאף אחד לא יבחין בו, זואי , דוגמנית צמרת אהובה שנפרדה זה עתה מהמיליינדר , החבר שלה המפורסם שאיתו יצאה בעת שהותה בבריטניה.

בעת שדילן יצא וראה שהיא נמצאת שם. הוא הרגיש כאילו הוא מגשים חלום ישן.

" וואו , את זואי כהן? מה את עושה כאן?" שאל דילן בסקרנות.

זואי רק הביטה בו וחייכה. היא לא אמרה שום דבר.

" אנחנו מכירים? מה אתה עושה כאן?" שאלה זואי בחיוך סקרני והיא קרצה אל דילן.

" אני? נפרדתי מחברה שלי . כי לא הסכמתי להתחתן איתה. זה די מבהיל שהיא הציעה לי להתחתן איתה מול אלפי אנשים. לא ידעתי איך לאכול את זה.." קרא דילן בחיוך נבוך.

" מצטערת לשמוע, ברחתי מהצלמים ונכנסתי לפה. כי זה המקום היחיד שאני יכולה להיות בו בלי המצלמות והעניינים וכל זה. האמת שאני די מפורסמת. אתה צריך שאקח אותך לאנשהו?" שאלה זואי בנימה של נימוס.

" כן , האמת שאני צריך קצת לבלות עם מישהי. מישהי כמוך." אמר דילן וחייך חיוך מסמיק.

" טוב , אתה בא? לפני שבוניטו תופס עצבים? בוא , מחכים לי במכונית." האיצה בו זואי והיא הסתכלה עליו במבט בוחן.

דילן , לא היה רגיל ליופי כמו של זואי. היה לה יופי בריטי זוהר ואצילי.

הוא לא הפסיק לחייך אליה כל רגע.

" תודה." אמר דילן והסמיק כמו עגבניה.

" הבאתי לך אורח , בוניטו, הוא יבלה איתנו כל הלילה." אמרה זואי בחיוך שובב.

בוניטו ממש רתח מזעם והסתכל על זואי במבט ממושך.

" איפה היית כל הזמן הזה? בפעם הבאה אל תתני לי לחכות לך כל כך הרבה זמן." קרא בוניטו בכעס.

" תירגע, רק חיפשתי טיפת שקט מכל הצלמים . אני חושבת שמותר לי קצת לברוח לפעמים. " אמרה זואי ברצינות תהומית.

זואי ודילן לא הפסיקו לחייך זה אל זו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך