פרק 1: הו, רומיאו

Bloddy bomb 10/03/2022 286 צפיות אין תגובות

פרק 1; רומיאו…. מאוהב?????
רומיאו התעורר בבהלה משנתו, הוא שוב חלם על רוזליין. הוא שמע את קולו של בנווליו. היו לו סיוטים רבים לעיתים תכופות.
" שוב רוזליין מופיעה בחלומותיך? אוי, בן דוד. כמה שאתה צפוי. היא לא שמה עלייך בכלל!" אמר בנווליו בנימה עוקצנית.
עיניו של רומיאו עמדו מאליהן כמיןטוטלת, הן ירו מתוכן אש חיה.
" רוזליין רוזליין רוזליין.." הוא מלמל מתוך שינה, " היי אל תלכי , היי, בנווליו, ממתי אתה פה?"
" מהרגע שקמת, מה יש לך מרוזליין?" אמר בנווליו בעצבים.
רמיאו הסתכל עליו בפליאה והתקשה להישאר אדיש, רוזליין לא אהבה אותו, אין טעם לחכות שהחלום הזה התגשם.
רומיאו ידע היטב שאין לו חשק לצאת סיבה , להתרחק מאזור הנוחות שלו פירושו שההליכה למסיבה כרוכה בסיכון כלשהו , הוא יפגש עם רוזליין , שהייתה מושא אהבתו משכבר הימים.
רומיאו התעורר, הפעם עיניו נפקחו לראות נכוחה את המצב שבו הוא נמצא בגלל רוזליין, בגללה הוא הרגיש חסר שראה.
" מה זאת אומרת לשכוח את רוזליין? איך אני אמור לשכוח ת שמה? זה בלתי אפשרי , בנווליו!" אמר רומיאו וניסה להתרכז בפסל שעשה בהשראת היופי המיוחד שלה.

על יוליה חלפו ימים לא פשוטים, היא ניסתה להדחיק את רגשותיה מאז ומעולם.
טיבלט היה הבן דוד שהיא גדלה איתו מאותה התקופה שהייתה ילדה, טיבלט היה קשוח ואדיש, ששנא את המילה " שלום".
הייתה שנאה טהורה לבני משפחת מנטוגיו, הוא רצה שרומיאו ימות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך